Tutaj dostalem odpowiedz z drugiego serwisu ze szczecina juz lepsza cene zaproponował
czytajcie ...
Witam , koszty napewno były by o wiele mniejsze , patrząc na to iż ten serwis brał części orginalne i z najwyższej półki + swoją marże .
Cylinder z zestawem to koszt około 350zł
Uszczelki powinny się zmieścić w 100
Kolektor około 80zł
Akumulator 40zł (znam pewną hurtownie , nie opłaca się kupować urzywanego)
Oleje i płyny około 80
Robocizna 400zł
Serwis napisał ''Zostaje kwestia kopki i sprzęgła, bez rozbierania nie jesteśmy w stanie określić kosztów, dużą niewiadomą jest stan wału i skrzyni biegów''
Tutaj niestety muszę się zgdzić wał i łożyska na wale mogą być już do wymiany , zależy jak moto był wcześniej urzywany.
Zazwyczaj przy wymianie lub szlifie cylindra zakładam nowy tłok , nigdy nie wiadomo czy stary jeszcze długo da rade .
Szlif starego cylindra to koszt około 200zł + tłok i pierścienie około 100zł
1) bez oględzin nie jestem w stanie stwierdzić co mogło się tam stać być może to tylko drobnostka .
2)Gdy moto stało łożyska i wał nie były ruszane wiec mogły się zapiec .
Całkowity koszt nie powinien przekroczyć 1300zł , chyba że skrzynie biegów okaże się uszkodzona .
Co wy na to