Dzisiaj jest 03 maja 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2011, 11:49 
*

Rejestracja: 22 cze 2009, 20:03
Posty: 10
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
A wiec tak...katana przestała palić i jeździć i spaliny zaczęły dziwnie pachnieć wiec zamówiłem uszczelki i wymieniłem ta pod głowica i ta od strony kartera za cylindrem..ale po skręceniu wszystkiego zalaniu wody ściskając wąż od wody sączy mi się woda ze szpilki tej od cylindra a dokładnie spod tej nakrętki co zakręca już głowice i wszystko. Zamówiłem nowy cyl tłok pierścienie nowa głowica nowe uszczelki wczoraj to złożyłem i dalej du**. Woda ze szpilki się dalej sączy..i dalej nie odpala. Dodam ze palcem zatykam wylot od świecy i kopie..i tak jakby wogole nie miał kompresji na nowych częściach...tyle siana już poszło w to go***..i nie wiem co robić dalej..może macie jakiś pomysł ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 16:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2010, 23:43
Posty: 767
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Złożyłeś nowy cylek z tłokiem i nie masz komprechy.? Może źle złożyłeś.?
Spuść całą wodę tak żeby nie było wody w układzie chłodzenia i wtedy próbuj odpalić jak Ci odpali to znaczy że wina układu chłodzenia i będziesz musiał dalej kombinować.Pamiętaj że jak odpalisz żeby nie chodził długo max pół minuty bo Ci się zagotuje.
Jak tak zrobisz to napisz będziemy myśleć dalej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy