Dzisiaj jest 28 kwie 2025, 21:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Duze spalanie..
Post: 15 kwie 2011, 16:58 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
Witam was
mam taki problem
ze przed zalozeniem nowych mebramek wszystko bylo ok
zalozylem stare i sie zaczely problemy
Sory wam ze podam link do innego forum ale nie chce mi sie dwa razy tego samego pisac

prosze was o pomoc...

moze mial ktos z was takie problemy

teraz włozylem spowrotem stare ;/
prosze was o rady :<Opis problemu na innym forum




_________________

Albo Suzuki albo Nic...


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2011, 16:59 przez romek274, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 17:01 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
bym zaponial ze jak wymienialem to rozwiercilem krucciec ( odblokowalem)
i wypolerowalem go




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 17:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Jeśli kopci Ci na niebiesko to znaczy, że masz pierścienie zużyte. Nie rób modyfikacji w króćcu samemu jak nie ogarniasz ; ). Jeśli się mylę to mnie poprawcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 17:20 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
Kurde nie zalamuj mnie ze pierscionki bo wyminialem je z 300 km temu :<
zle zrobilem ze tloka nie wymienailem i szlifu nie zrobilem...
Kurde ale przed wymiana tego zaworu bylo ok chce do tego wrucic ;/




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 17:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Na 100% piersionki. Przepuszczają Ci. Moge sie zalozyc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 17:45 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
no dobra wiem bo komprecha jest 6 ;/
ale czemu bylo ok przed wymiana tego zaworu??
i teraz sie zalamalem jak przeczytalem opis mojego cylka
Cylinder żeliwny DR Evolution. Pojemność 70cc. Cylinder dostarczany razem z głowicą, uszczelkami, tłokiem... DR Evolution 70cc jest to zwykły kit klasy średniej o mocy od 7 do 9KM. Evolution to tylko nazwa cylindrów DR - prosze nie mylić i nie kojarzyć z Polini Evolution...
i teraz nie wiem czy robic szlif tego ...
czy kuupic 50 prawie jak seria

bo teraz kasy nie mam i tylko potrzebuje na jednego miecha wakacji na praktyki zeby jeździc




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 19:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
zrób szlif + dobry tłok i łożysko igiełkowe i powinien śmigać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 19:18 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
zastanawiam sie nad włozniem silnika minareli od yamaszki Mbk booster z cylkiemdo gory..
co wy na to ?
jak by go dostal za 200 zł oplacalo by sie ?
bym dostal caly skuter tylko tam sa plastiki rozwalone totalnie i nie zarejestrowany.
czy robic szlif tego i dalej smigac..
prosze o rade...
bo za te czesci z silnika morini bym nawet wiecej dostal ;p
nie mam słow do tego silnika morini najwieksza katastrofa to chyba jest ;/




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:20 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 11:04
Posty: 91
Lokalizacja: Włocławek
Pojazd: TGB 303
Ja bym zrobił szlif. Nie wiadomo jaki stan ma tamten silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 21:27 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2011, 9:10
Posty: 61
Lokalizacja: Koniecpol
Pojazd:
Szlif i dobry tłok i silnik bedzie chodził jeszcze hoho




_________________

jak narazie.
-wydech Giannelli extra

Jeżeli Post Źle umieściłem to prosze o przeniesienie w odpowiednie miejsce, a nie odrazu usuwać albo dawać warna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2011, 22:59 
Zbanowany

Rejestracja: 13 mar 2010, 13:19
Posty: 594
Lokalizacja: radom
Pojazd:
jak się dba tak się ma !!!! czemu katastrofa? bo co cylek się zatarł ? i to jest wada konstrukcyjna silnika ? heh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 5:27 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
a warto robić sliff tego zeliwiaka??




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2011, 7:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2010, 20:31
Posty: 964
Lokalizacja: Starogard Gd.
Pojazd:
Oczywiście. Na polinim sporcie 70 wyciskasz 8km. Rób szlif najlepiej o średnicy do tłoków Vertexa lub meteora.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy