Dzisiaj jest 15 lis 2024, 16:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 maja 2014, 20:58 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Cześć.
Mam dylemat. Mam cylinder 50ccm oryginalny jeździłem na nim było no ok, ale tłok zaczął puchnąć. No trudno rozłożyłem ,cylinder wydaje sie ok, choć przydałby sie szlif. Mógłbym tanim kosztem jeździć dalej czyli bym założył tłok oryginalny ale inny od tego który puchnął i do tego nowe pierścienie. Ale obawiam sie że mocy to nie bedzie miało dużo i i tak będą przedmuchy na pierścieniach i słaba moc. Ojciec mówi żebym nowy tlok kupował (meteora) i dał do szlifu. Tylko na ile mm można oryginalny cylek minarelli horizontal AC przeszlifować? Też zastanawiałem się nad kupnem jakiejś 70ccm to mocy by miał na pewno więcej, tylko nie wiem o ile by wzrosło spalanie... Teraz brał na 50ccm i dyszy 78 około 3,5-4l/100. Jakby 5l/100 palił to bym utrzymał ale jak więcej to już kiepsko. Jaki cylinder i tlok kupić żeby to dobrze chodziło, nie lubie jeździć powoli i potrzebuje coś wytrzymałego, budżet niski około 150zł.
osiągi na 50ccm według gps to 88km/h ale tak do 90 na pewno by poszedł. Mam wydech giannelli next, gaźnik 12mm dysza 78, filtr powietrza seryjny, sprzęgło tec evo racing ,biała malossi sprężyna, rolki 4g.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 maja 2014, 12:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Kup Malossiego Sporta 50 lub 70 jak Ci odpowiada, najlepsze cylindry i najwytrzymalsze moim zdaniem, na Malossim Sporcie 70cm zrobiłem 20 tysięcy kilometrów od ubiegłego roku czyli przez pół tora roku śmiga jak szalony. Teraz kupiłem drugi silnik od Yamahy, ponieważ chciałem mieć tarczę w Jog'u, zdjełem cylinder i stan gładzi jest w bardzo dobrym stanie, tak samo jak i tłok, lecz pierścienie już do wymiany, ponieważ mają przedmuchy, ale to niewielki koszt, więc jak najbardziej polecam MS 50 lub 70.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy