Dzisiaj jest 12 mar 2025, 19:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 sie 2010, 13:27 
*

Rejestracja: 19 lis 2009, 19:01
Posty: 40
Lokalizacja: Nakło Śląskie
Pojazd: Ice '04/Jetforce '06/R125 '09
Witajcie. Niedawno zdjąłem ze swojej Gilerki blokadę z wariatora(wydech był już odblokowany). Wcześniej jechała maksymalnie 65-67, teraz ~70. Nie zmieniałem dyszy; mam #56. Jest wyraźnie za mała, skuter ma tendencję do przyspieszania po lekkim odpuszczeniu gazu, no i ma raczej słabe osiągi. Pytanie: jaką powinienem wsadzić? Obiło mi się o uszy, że producent zaleca #65, ale wydaje mi się, że będzie za duża(a zależy mi na stosunkowo niskim spalaniu, 3,5 litra na setkę to max; do tego np. do Vesp LX, S i LXV zaleca się po odblokowaniu #58).

Skuter ma identyczny silnik co Stalker, nowsze Typhoony i jeszcze parę innych.

Pozdrawiam.

PS. Skuter jest oczywiście w pełni seryjny.

Edit: Czy poza wariatorem, wydechem i małą dyszą ten skuter ma jeszcze jakieś blokady? Coś słyszałem o zwężce na króćcu; czy ona tutaj(czyli też w Stalkerze, Typhoonie) także występuje?


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 13:32 przez MajKeR_, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 14:04 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Tak raczej też będzie ta zwężka w króćcu , sprawdź jaka ma średnicę od strony karterów , jeżeli 15 mm to zablokowany , a jeśli 21 mm to bd odblokowany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy