Ryju spalał do tej pory 6l więc postanowiłem zabrać się za regulację. Silnik seria, gaźnik Dellorto 16mm, dysza 102,iglica na środkowym ząbku, końcówka z Leona V6 i usunięty katalizator, zębatki 12/52.
Wykręciłem starą świecę, elektrody miała suche z jakimiś strupami, ale gwint czarny i mokry.
Założyłem nową Denso, odpowiednik NGK BR9ES. Wyczyściłem gaźnik i "regulowałem". Napisałem to w cudzysłowiu, bo nigdy nie jestem do końca pewien czy wyregulowałem dobrze. Dlatego też napisałem tego posta.
Po regulacji przegoniłem moto ok 10km cały czas na pełnym gazie w rezo. Po wykręceniu świecy gwint i elektrody są suche, ale zostaje kwestia koloru. Miałem nadzieję, że cała będzie jak kawa z mlekiem, a tu tylko fragment elektrody jest zabarwiony na szaro, a ta górna część coś jakby brązowy, ale trudno to jednoznacznie nazwać.
Świeca była nowa więc cała biała. Nie powinna się od razu cała zabarwić??
Druga sprawa czy dysza 102 jest odpowiednia do serii??
_________________ Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541
Był: - TKR 1998r. - RUNNER 2000r. - SR 2001r. - SPEEDFIGHT 2 2004r. - RIEJU RR SM 2007r.
Obecnie: - Szukam...
Jazda !! xD
Ostatnio zmieniony 10 maja 2012, 20:29 przez David95Tkr, łącznie zmieniany 2 razy
|