Dzisiaj jest 03 mar 2025, 21:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sty 2011, 17:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Mam małe pytanko

bo u siebie w Tec 17,5mm wkręciłem dyszę 6mm od dellorto no i ona wystaje

tzn
wystaje kawałek gwintu no i jest bardziej w stronę komory cała dysza

nie wiem czy przez to nie przelewa mi się spod iglicy bo może nie zatyka ona dyszy

i leci może rozpylaczem


tak ma być??

daję rysunek poglądowy:





Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 19:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2009, 18:52
Posty: 219
Lokalizacja: Krzyżkowice
Pojazd:
Niewłaściwa dysza. Za długi gwint lub źle wkręciłeś.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 19:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
W TGB też są takie dysze i jak wkręci się do normalnego dellorto to wszystko okej jest.




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2010, 17:08
Posty: 763
Lokalizacja: ;]
Pojazd:
Nic się nie stanie ja tak jeżdżę i jest dobrze:)




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2300966#2300966
<-<-<-SENDA :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 21:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
tzn

niby tec jest podróbką dell orto

a dysza była od dellorto

wiec chyba jest tak jak mówicie

chyba że ktoś sie nie zgadza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 21:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
tak ma być




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 21:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
to nie zakładając nowego tematu dlaczego u mnie sączy się paliwo z tej dziurki która jest u dołu gardzieli od strony filtra

zaworek membranowy sprawny

ssanie na pewno przymknięte dobrze

pływak cały nie dziurawy

kranik podciśnieniowy trzyma

to nie jest tak że się leje z niego

ale się tak "moczy" że tak powiem

i jak się przetrze palcem ta dziurkę to za chwile znowu jakby wypływa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:45 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2010, 15:45
Posty: 239
Lokalizacja: Siedlce Aerox City
Pojazd:
za dużo paliwa ?




_________________

Bling&Bling full sport AeRox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 22:55 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
aleś odpowiedział

na czym to opierasz?

co mam sprawdzić

za dużo paliwa czyli że co?

dysza jest 72


Ostatnio zmieniony 17 sty 2011, 22:56 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Na tym to opiera , że ta dziurka jest od nadmiaru paliwa w pokrywie pływakowej :P Jaki masz gaźnik ? ile mm ?




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2009, 22:22
Posty: 370
Lokalizacja: niewiem xD
Pojazd:
seb94 pisze:
to nie zakładając nowego tematu dlaczego u mnie sączy się paliwo z tej dziurki która jest u dołu gardzieli od strony filtra



JA miałem podobna sytuacje i zawinił pływak który się zawieszał




_________________

http://www2.cagefight.pl/zaproszenie/15038/ Wbijać !!!! :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 sty 2011, 23:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
To własnie jest wadą teca leje sie z niego raz się trafi na dobry raz nie




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 13:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Michalak pisze:
To własnie jest wadą teca leje sie z niego raz się trafi na dobry raz nie


czy ktoś to potwierdzi?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 18:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
u mnie sie lalo jak iglicą nie trafiłem w tą dziurke na dole ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sty 2011, 19:59 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
problem powiedzmy że zażegnany

bo w tych okolicach o których wspominałem po dzisiejszym czyszczeniu jest jedynie jakby rosa

coś takiego jak szyba zaparowana

reszta ok

dzięki za pomoc

temat można zamknąć


closed
Revo


Ostatnio zmieniony 18 sty 2011, 23:43 przez seb94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy