Dzisiaj jest 28 lip 2025, 18:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 sie 2010, 18:31 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 19:43
Posty: 28
Lokalizacja: Żelistrzewo
Pojazd: Gilera Runner
Witam!

Ostatnio zdziwiła mnie jedna rzecz w moim Runnerze;
Zaczął dziwnie dużo palić (jakieś 4-4,5 na 100km ) przy normalnej jeździe (czyt. 50-60 km/h)
I w dodatku po przejechaniu jakichś 15 km w dwie osoby osłabł, tak jak wcześniej się rozpędzałem na pół manetki tak teraz musiał "wdepnąć" gaz do końca i wyczuwalny spadek mocy.

Co to może być??

Proszę o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 20:28 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
podłączam się. mam to samo ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 21:07 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Zrób szlifi i wymień tłok z pierścionkami , ale przed tym sprawdź kompresję , ale to na 100 % wina pierścionków :)


Ostatnio zmieniony 04 sie 2010, 21:14 przez max*piaggio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:13 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 19:43
Posty: 28
Lokalizacja: Żelistrzewo
Pojazd: Gilera Runner
Tak szybko pierścienie by poszły?
cylinder miał szlifa i nowy tłok Vertexa, teraz jest przejechane jakieś 1500 km
:|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:23 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
właśnie też mam nowy tłok i pierścionki oraz szlif i tak się dzieje ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:38 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Wyczyść gaźnik i filtr powietrza , sprawdź w jakim stanie cały napęd ( wario , rolki , pasek , sprzęgło i dzwon ) :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:52 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
gaźnik czyściłem na pasku przejechałem 6tys może być już zjechany?? sprzęgło dobre i dzwon też ;D na rolkach też mam przejechane 6tys wiec nie wiem czy już do wymiany??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:55 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
No u mnie rolki sie starły po 2000 km ;p Sprawdź ich stan czy nie mają ostrych kantów i jaka jest ich waga :D A pasek powinien mieć 17,5 mm :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:57 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
ok thx :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 22:58 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Rolki seryjnie powinny mieć 8,4 gr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 23:00 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
tylko ja mam piaggio tph 2000r. a nie tak jak założyciel posta ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2010, 23:36 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
No własnie pomyliło mi się to właśnie ty masz takie rolki matizb2, a ta gilerka : 19x15,5 5,3gr :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 7:23 
*

Rejestracja: 19 lip 2008, 19:43
Posty: 28
Lokalizacja: Żelistrzewo
Pojazd: Gilera Runner
wszystko gra, filtr czysty pasek rolki w stanie dobrym.
Co do rolek to są poniekąd dwie wagi, 5,3g i 7,5g ja u siebie mam 6g ;p

Najdziwniejsze jest to że to się stało z dnia na dzień. tak po prostu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 14:43 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Ja bym tu założył jedną gramaturę a nie 5,3 i 7,5 chyba że na przemian :D A membranki nie maja prześwitu ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 18:06 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
mówisz o zaworze mambranowym?? ostatnio sprawdzałem i jest już duży prześwit ale jaki to ma wpływ na to że jak się zagrzeje to gorzej jeździ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:03 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Jak ma duży prześwit to nie dobrze , może to być wina własnie tych membranek, wtedy zbyt dużó paliwa przelatuje do skrzyni korbowej i zostaje nie dokońca spalane , ale niewiadomo ,moze być wina czego innego :D Ale na twoim miejscu najpierw bym wymienił te membranki :)


Ostatnio zmieniony 05 sie 2010, 22:06 przez max*piaggio, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 22:08 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
A jaki masz kolor świecy ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2010, 23:12 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
swieca jest ok taka kawa z mleczkiem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 12:41 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Wymień te membranki i daj znac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2010, 13:03 
*

Rejestracja: 19 kwie 2010, 16:49
Posty: 172
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd:
obawiam się że będę musiał wymienić cały zawór bo zauważyłem że te blachy odstające co są przykręcone do nich membranki są powykrzywiane. nie wiem czemu. jestem drugim właścicielem i dużo już poprawiłem w tym skucie bo pierwszy właściciel strasznie tam namieszał. Może podacie jakieś linki do całych zaworów ale w miarę tanich a dobrych do piaggio tph :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy