Dzisiaj jest 21 lip 2025, 15:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 sty 2015, 19:57 
*

Rejestracja: 13 paź 2014, 10:34
Posty: 39
Pojazd: Zipp Steed
To sprawdź czy są szczelne.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sty 2015, 7:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Skoro masz lc to może gdzieś płyn chłodniczy wycieka do cylindra? Pamiętaj, ze po każdym odkręceniu cylindra warto dać nowa uszczelkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 20:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
Gummma pisze:
Skoro masz lc to może gdzieś płyn chłodniczy wycieka do cylindra? Pamiętaj, ze po każdym odkręceniu cylindra warto dać nowa uszczelkę.

ale plynu nie zalalem jeszcze po zmianie wiec sie nie dostaje

-- 14 sty 2015, 21:47 --

dzis proba i co jest grane

http://youtu.be/H4VrpWtVm-E




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 21:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Bez chłodzenia odpalasz?
Może tłok puchnie?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 21:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
robdk pisze:
Bez chłodzenia odpalasz?
Może tłok puchnie?

ale on normalnie niechce zapalic po strzyknieciu zapala i gasnie nawet wkreca sie na obroty




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 21:53 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No tak, ale....
W wersji chłodzonej cieczą niezalany cylinder ma bardzo fatalne odprowadzenie ciepła. Dlatego nawet chwilowe odpalenie może wywołać duże szkody. Pierścienie mogą stracić szczelność i po kompresji. Może trzeba zmierzyć kompresję...
W innym wątku była sugestia uszczelniaczy wału, też można sprawdzić i zapchanego tłumika.
Raczej wszelkie próby rób na zalanym silniku wodą... tak dla bezpieczeństwa.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 22:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
robdk pisze:
No tak, ale....
W wersji chłodzonej cieczą niezalany cylinder ma bardzo fatalne odprowadzenie ciepła. Dlatego nawet chwilowe odpalenie może wywołać duże szkody. Pierścienie mogą stracić szczelność i po kompresji. Może trzeba zmierzyć kompresję...
W innym wątku była sugestia uszczelniaczy wału, też można sprawdzić i zapchanego tłumika.
Raczej wszelkie próby rób na zalanym silniku wodą... tak dla bezpieczeństwa.

to moge normalnie wode wlac

a czemu normalnie niechce zapalic tylko jak sie zapoda paliwo do gaziora




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 22:10 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jaki gaźnik i jaka dysza? Filtr oryginalny?
Jak wstrzykniesz benzynę i odpali to zatkaj ręką wlot powietrza do cylindra zostawiając tylko niewielką szczelinkę. Może ssanie nie działa. Zatkanie powinno pomóc zassać paliwo z gaźnika.

EDIT
A takie banalne pytanie, czy sprawdzałeś dopływ paliwa do gaźnika? Kranik sprawny? Jak wyjmiesz teraz gaźnik to będzie w nim paliwo?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 22:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
robdk pisze:
Jaki gaźnik i jaka dysza? Filtr oryginalny?
Jak wstrzykniesz benzynę i odpali to zatkaj ręką wlot powietrza do cylindra zostawiając tylko niewielką szczelinkę. Może ssanie nie działa. Zatkanie powinno pomóc zassać paliwo z gaźnika.

EDIT
A takie banalne pytanie, czy sprawdzałeś dopływ paliwa do gaźnika? Kranik sprawny? Jak wyjmiesz teraz gaźnik to będzie w nim paliwo?


gaznik orginał- filtr stozek
co do zatkania to jak wstrzyknolem i zalozylem filtr to jakos zapalil
ale dzis zdjolem ten filtr dorobilem w to miejsce co filtr sie zaklada takie cos z trzema otworkami i po wstrzyknieciu lepiej odpala ale on chodzi tyle co przepali

mi sie tez zdaje ze nieciagnie jak sprawdzic

-- 14 sty 2015, 23:22 --

opis jak to podlaczyc bo cos chyba nietak
in-to wejscie przewodu ze zbiornika
vent to idzie do gaznika tu nadul na fotce brazowy przewod
od tylu kranika idzie do tego czrnego plastikowego na gaznik na fotce bialy przewod
a out?
Obrazek
Obrazek




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2015, 22:50 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Nie znam tego gaźnika ale wydaje mi się, że tutaj może być pies pogrzebany.
Ten brązowy to nie jest przelew z gaźnika?
A jak zdemontujesz gaźnik to jest w nim paliwo?
Może najpierw sprawdź czy kranik działa poprawnie. Jak zaśsiesz podciśnienie czy leci benzyna. Później trzeba określić który króciec prowadzi do komory pływakowej a który daje podciśnienie. Podpowiem, że jak gaźnik ma wyprowadzony króciec podciśnienia znajduje się od strony cylindra.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2015, 17:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 cze 2014, 13:18
Posty: 234
Pojazd: suzuki zillion lc

Ostrzeżenia: 1
robdk pisze:
Nie znam tego gaźnika ale wydaje mi się, że tutaj może być pies pogrzebany.
Ten brązowy to nie jest przelew z gaźnika?
A jak zdemontujesz gaźnik to jest w nim paliwo?
Może najpierw sprawdź czy kranik działa poprawnie. Jak zaśsiesz podciśnienie czy leci benzyna. Później trzeba określić który króciec prowadzi do komory pływakowej a który daje podciśnienie. Podpowiem, że jak gaźnik ma wyprowadzony króciec podciśnienia znajduje się od strony cylindra.

wlasnie dzis grzebalem i suzi zapalila wina bylo podcisnienie to co idzie do kroca[ale to odpoczatku bylo zle podlaczone a jeszcze jak rozbieralem [dawno to zapomnialem]ale najwazniejsze ze zapalila




_________________

[img][img]http://zmniejszacz.pl/zdjecie/209/1621266_IMG_20150109_192457.jpg[/img][/img]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy