Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2015, 19:00 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
witam
aprilie sr 50 2008r (gaźnik)

Panowie potrzebuje pomocy mam dziwne problemy nie wiem czy do końca wina to gaźnika ale wydaje mi sie ze tak, dodam ze będzie dużo czytania !

opisze pod zdjęciami co który z tych gaźników z nim się dzieje jak założę


Obrazek
po założeniu tego gaźnika skutki sa takie ze temperatura jest normalna, stoję na światłach i daje mu pełny gaz czuc ze ma powera dojdzie do 80km/h po puszcze mu manetkę tak zeby jechał wolniej i poczym dodam znowu pełny gaz albo dodaje powoli to ma strasznego muła nie chce wejsc w oborty jedzie wolno jak by sie zawieszał ;/ zawsze jak stanę na światła i dodam gazu i trzymam caly czas meneta na ful i znowu zwolnie mam to samo nawet jak jade powoli i dodam mu na ful strasznie go muli moze zła mieszanka nie wiem jak to zrobic (v-max 80km/h)


tutaj mam durgi gaznik sorki ze linku lecz nie chciało mi sie robic fotek z braku czasu !
http://olx.pl/oferta/gaznik-dellorto-17 ... 7027cdf33c


z kolejni jesli tego załoze to efekty sa takie ze jak skuter jest zimny to strasznie kopci od ptak dymu ;/ ale po rozgrzaniu dodam ze jest ok i efekty sa takie ze skuter jedzie 100km/h ale pojade sobie np do sklepu zostawie go na 5 min nawet nie to przy odpalaniu zawsze strasznie dymi i nie ma wogle siły by jechac dopiero jak sie nagrzeje doda ze jak mam filtr powietrza musze bardziej uszczelni taka gumkę wciskać zeby za duzo powterza nie dostawał ;/ i skuter nagrzewa sie strasznie bardzo za duzo sie nagrzewa ;/ dodam ze ten gaznik rozni sie tylko tym ze ma te do ogrzewania mieszanki czy cos takiego


jesli macie pytanie zadawajcie moglem nie wszystko opisac sory ze błedy ale pisze w pospiechu ! za odpowiedzi z góry dziekuje


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lip 2015, 19:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jaka dysza w tych gaźnikach i położenie iglicy?
Czy mieszankę robisz sam i w jakich proporcjach?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 19:31 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
położenie iglicy na jednym i drugim gaźniku jest na środku jaka ma dysze ciężko mi powiedzieć przy jednym na tym pierwszym zdjęciu to oryginalna dysza bo był nie dawno kupowany gaźnik a przy tym drugim to nie wiem ale tez mi sie wydaje ze oryginalna dysza mieszanki nie robie sam ma dozownik gdzie sam dobiera (chyba ze to gdzieś na gaźniku sie reguluje?) a co do dysz to nie wiem bo nie znam sie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 19:35 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Po prostu trzeba wyregulować. Oba powinny chodzić. Zakładam, że oba 17,5mm.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 16:34 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
rbodk tak dokładnie oba 17.5 czyli jesli pozostaje regulacja to ok dziekowac bede regulowac jak mi sie uda to dam znac czy to faktycznie było to dzieki wielkie

-- 03 lip 2015, 17:33 --

mam pytanie jeśli jadąc 60 lub 70 km/h rozpędzony, trzymam menetke na full jedząc na delikatna górek to skuter od razu zwalnia dość szybko do 30 do 40 km/h tzn ze dostaje za mało benzyny ? należny w tedy śrubkę odkręcić od mieszanki ?

-- 03 lip 2015, 17:34 --

mam pytanie jeśli jadąc 60 lub 70 km/h rozpędzony, trzymam menetke na full jedząc na delikatna górek to skuter od razu zwalnia dość szybko do 30 do 40 km/h tzn ze dostaje za mało benzyny ? należny w tedy śrubkę odkręcić od mieszanki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 16:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
niegrzecznylobuz pisze:
mam pytanie jeśli jadąc 60 lub 70 km/h rozpędzony, trzymam menetke na full jedząc na delikatna górek to skuter od razu zwalnia dość szybko do 30 do 40 km/h tzn ze dostaje za mało benzyny ? należny w tedy śrubkę odkręcić od mieszanki ?
Zajrzałbym do napędu[ centralka].[pasek] . Najprawdopodobniej regulacja napędu także się kłania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 16:54 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
regulacja napedu ? hm a jak mam 15356 km przejechane i z tego co sie orientuje to nie miał wymienianego własnie paska ani sprzegła i wariatora i jak to sie tam reguluje ?

-- 03 lip 2015, 17:54 --

panowie nie mam sił juz na skuter poleci mi ktos dobrego mechanika dobrej cenie i co robią prawidłowo ? pytałem sie w nie których miejscach to arpili nie chcą ostanio odawalem do motoset i katastrofa ;/ myslałem o mielocha jestem z poznania moze ktos mi cos doradzi ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 17:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
1.Mierzysz suwmiarką szerokośc paska i porównujesz z wymiarem fabrycznym[nowym], każdy ubytek 1mm gumy na pasku powoduje stratę w osiągach.[ pęknięcia gumy także eliminują taki pasek z użycia]
2.Oceniasz stan sprzęgła [ nowe szczęki mają około 5-6mm],zjechane szczęki to coś około 2-3mm grubości.[ poniżej tego wymiaru już możesz zacząc myślec o wymianie]
3. zmieniasz centralkę i sprężynki na nowe bo te po takim przebiegu już tracą swoje właściwości.
4. sprawdź stan wariatora [ progi na powierzchni gdzie pracuje pasek] i same bieżnie gdzie pracują rolki jak stan rolek czy już nie są" kwadratowe"
5. sprawdzasz także stan gładzi dzwonu [ miejsce gdzie szczęki sprzęgła się otwierają i łapią o dzwon]
6. pisz posty jednym kolorem[białym] bo trudno to potem odczytac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2015, 14:16 
*

Rejestracja: 06 mar 2015, 20:55
Posty: 51
Pojazd: Aprilia sr 50
dobra przepraszam za zły kolor, widzę ze to sporo zabawy mnie czeka ok postaram sie ogarnac i nawet porobic fotki

-- 03 lip 2015, 20:14 --

dodaje film i zdjęcia jak to u mnie wygląda wariator wydaje sie być u góry mieć takie jak wyszczerbione takie szorstki jest przy dole jest gładki nie ściągałem wariatora i sprzęgła dzwon wygląda na bardo dobry ale nie wiem jak wygląda dalej moze faktycznie nadaje sie do wymiany
https://youtu.be/FJtYT6CHci0

na filmie rowniez widac gaznik nie wiem czy tam bezyna to dobrze czy zle?

http://zapodaj.net/03144d8a9b9a6.jpg.html
http://zapodaj.net/98ac7b41f4d85.jpg.html
http://zapodaj.net/ee0a895881d72.jpg.html
http://zapodaj.net/4806eac10ceb8.jpg.html
http://zapodaj.net/ef83322844d96.jpg.html
http://zapodaj.net/80914019f657f.jpg.html
http://zapodaj.net/fb98acd233d31.jpg.html
http://zapodaj.net/d351c86f85c98.jpg.html


sorki za jakos fotek ale lepiej sie chyba nie dalo

-- 04 lip 2015, 15:16 --

dorzucam kolor świecy

jak podnoszę iglice ma większego muła pomocy panowie ;/ dzisiaj cały dzień spędziłem na regulacji i dupa ;/ teraz zostawiłem iglice na środku i jeden obrót świeca wygląda tak
http://zapodaj.net/b000977b802f8.jpg.html
http://zapodaj.net/264485e9f0d92.jpg.html
http://zapodaj.net/d40798b4ce5ed.jpg.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy