Dzisiaj jest 09 kwie 2025, 4:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lut 2014, 17:49 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Witam panowie mam dziwny problem z moja yamaha <lol> przedtem miałem stożek lecz duże spalanie spowodowało to ze teraz wróciłem do filtra puszkowanego lecz jest mały problem skuter odpala lecz po dodaniu gazu próbuje wejsc na obroty ale gaśnie , lecz jak zdejmę filtr powietrza skuter reaguje bardzo dobrze na manetkę i nie dław sie dysza teraz to 90 iglica na 1-3 zabka to samo przy filtr puszkowym jest regulacja biegu jalowego na 2,5 obrotu i jest git ale teraz zastanawiam się czy nie jest to wina ze przez filter puszkowy dostaje za duzo benzyny i sie dławi ? , ( xzy jest to wina filtra ze podaje za mało powietrza ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lut 2014, 19:13 
*

Rejestracja: 17 sty 2014, 21:20
Posty: 91
Pojazd: Router Sport
Możliwe że mało powietrza. Kiedyś coś czytałem, że jak zmieniasz cylek i chcesz pozostać przy puszce to trzeba jakieś dziury zrobić, ale gdzie i co i jak to nie wiem . Jak znajdę ten artykuł to ci podeślę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 0:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nic nie trzeba, żadnych dziurek, totalne bzdury, to jest dla osób, które nie chcą mieć stożka, wtedy można porobić parę dziurek i jest więcej powietrza, nic nie trzeba, większość chińczyków, które robiłem jeździły najlepiej na dyszy 80 przy cylindrze 72ccm3 oraz puszkowym filtrze powietrza. Co do Twojego problemu, skuter ewidentnie ma za mało powietrza, rozkręć filtr i zobacz, czy nie masz gumowej zwężki, która zmniejsza przepływ powietrza, jeżeli jest, to wyjmij ją. Co do regulacji, wkręć śrubkę składu mieszanki w prawo, wtedy zmniejszysz ilość benzyny, a zwiększysz powietrza, nie przesadzaj zbytnio, niekiedy wartość 0.2mm obrotu ma duże znaczenie, dlatego pierw spróbuj o 1 obrót, pogazuj trochę, niech przepali, sprawdź świecę, jeżeli dalej będzie mokra to spalanie jest nieprawidłowe, tak samo jeżeli będzie czarna i okopcona, wtedy wkręć jeszcze bardziej, musisz regulować tak długo, aż osiągniesz na świecy brązowy nalot ( kawa z mlekiem ), iglicę ustaw na środek, tak jest przeważnie najlepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2014, 18:41 
**

Rejestracja: 21 cze 2012, 9:50
Posty: 227
Pojazd:
Dałem dyszę 85 dziś iglica na środku , mieszanka na 2,5 obr jest lepiej lecz nie wiem skąd teraz problem z odpalaniem trzeba dodać gazu jutro w pracy pomęczę się .Lecz jak byla dysza 90 gasł niby go zalewało ale swieca nie byłą mokra ani okopcona od nagaru .Tez nurtuje mnie sprawa to to ze filtr powietrza puszkowy jest nowy nie ma nigdzie nie szczelności mimo to jak zatkam filtr to skuter nie gaśnie czyli ma gdzieś nie szczelność małą bo przygasa ale nie gasnie a powinien , tylko w nowym filtrze tego nie powinno byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy