Dzisiaj jest 13 lut 2025, 23:59



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2012, 15:25 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Mam dwa pytania a nie chcę zakładać dwóch tematów więc piszę w jednym. Moje pierwsze pytanie, mierzył ktoś z was w keeway'u kompresje na oryginalnej głowicy ? Mój pierwszy cylinder nie wiem jaką kompresje miał bo nie mierzyłem, zatarł mi się przez pompkę więc założyłem nowy po dotarciu miał ok 6,5 bara więc myślałem ze jakiś wadliwy więc wymieniłem znowu na nowy tylko że teraz z tec'a chodzi lepiej więc sobie myślę teraz to będzie miał dobrą kompresje jadę do serwisu a tu kompresja ok 7 barów to już nie przypadek oba cylindry docierałem dobrze, w instrukcji pisze "stopień sprężania 6.9:1" myślicie ze keeway ma taką słabą kompresje normalnie ? Moje drugie pytanie, kupiłem nowe sprzęgło tec evo racing http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 78413fb147 na opakowaniu pisze 110mm ale po zmierzeniu suwmiarką wyszło mi ok 106mm - 106,1mm, mieloch się pomylił i dał mi sprzęgło na dzwon 107mm ?

Ps
Ten drugi cylinder mimo słabej kompresji po ściągnięciu go gładź była bardzo dobra, ani jednej ryski, a kompresja słaba, myślicie ze jak kupie głowicę tec'a będzie lepiej ?


Ostatnio zmieniony 03 cze 2012, 15:52 przez darek96, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 cze 2012, 20:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 mar 2012, 20:49
Posty: 55
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Wywal pompke oleju lej mieszanke, popatrz czy nie ucieka Ci kompresja spod króćca ssącego.




_________________

Wbij do mojego hussarka :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=296436




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 12:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2011, 20:40
Posty: 302
Lokalizacja: Myślenice
Pojazd:
Kompresje masz bardzo słabą, jak Ty to odpalasz wgl ?:P Ja na swoim mam 8500 km cylinder seryjny od nowości i kompresje mam 10 bar :D Gdzieś musisz mieć coś nieszczelne...




_________________

ostry-jezdziec pisze:
Doni a nie zastanawiales sie zeby poprostu strzelic przy niej z tlumika?odrazu by zwróciła uwage na ciebie.Wtedy byś pokazal co umiesz i była w szoku.I wtedy jest twoja


F*ck yeeahh !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2012, 20:00 
*

Rejestracja: 03 mar 2012, 18:20
Posty: 57
Lokalizacja: Chrzanów
Pojazd:
Odpala ładnie chodzi dosyć dobrze a słaba kompresja nie wiem czym jest spowodowana ale wątpię żeby przez cylinder, jak by była taka na jednym cylindrze po dotarciu jeszcze zrozumie błąd fabryczny ale na dwóch, pierwszy chiński drugi z tec'a głowica oryginalna może przez to.
A co z pierwszym pytaniem.


Ostatnio zmieniony 06 cze 2012, 20:00 przez darek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy