Dzisiaj jest 11 kwie 2025, 15:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2009, 20:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Witam !

Mam taki problem od niedawna, bo zaczęło mi dzwonić z przekładni, gdy pojechałem do mechanika pierwszego, powiedział że to z przekładni, gdy pojechałem do drugiego, to zdjął pokrywę (wcześniej jeszcze zapalił skuter) od przekładni (wcześniej jeszcze zapalił skuter) odkręcił wariator i powiedział że wariator jest na złom. Więc pojechałem do domu i wymieniłem wariator na seryjny i tak samo dzwoniło. Więc wie może ktoś dokładniej co tak dzwoni ?




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2009, 22:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
A niby czemu wario na złom? Sprawdź może coś w sprzęgle dzwoni? Może bendix?

No pomyliłem się ... :ups:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 12 lip 2009, 22:09 przez Suchy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lip 2009, 23:43 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
a nie bendix :D?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2009, 0:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
no właśnie, nigdy nie słyszałem o bindex, tylko o bendixie




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2009, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
ja miałem podobnie , dałem do mechanika , zapiekło się sprzęgło rozrusznika i po zapaleniu motoru dalej pracował .... nie radze tak jeździć :)




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2009, 20:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
To sprzęgło rozrusznika to właśnie bendix, a pro po to nie bendix, wyjąłem go i dalej dzwoniło. Jutro może odkręcę dzwon i zobaczę co jest nie tak, miejmy nadzieje, że to coś to tam będzie co dzwoni i to nie drogie jest.




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2009, 21:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
może się coś poluzowało ?? i tłucze ?? może tuleja o dzwon ?? zapal bez pokrywy i słuchaj i po kolei sprawdzaj każdą część :) tak chyba najłatwiej metodą prób i błędów :]




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 21:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
zmieniłem wariator i tulejkę, sprawdziłem sprzęgło itp. i to nie w przekładni dzwoni, to chyba będzie gdzieś na wale :(




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2009, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
może sam wał tłucze ale mało prawdopodobne jak masz seryjny ... od drugiej strony zobacz tzn pod wentylatorem , magneto sprawdź tam lubi się jakiś patyczek wpałętać i strachu narobić a jak nie to płukać kartery benzyna ...




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 lip 2009, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
To nie to, ja myślę że się łożyska rozsypały już, bo zaczoł kopcić, kompresja spadła i dużo słabszy się zrobił.




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2009, 10:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2008, 19:04
Posty: 154
Lokalizacja: Gębice/mogilno
Pojazd:
w miom też bylo że kompresja spadła i sie słaby zrobił też jak odpaliłem coś dzwoniło przycyną były pierścienie




_________________

PGO STAR 2

Rolki 4,5g
Gaźnik z Keeway'a
Filtr Stożkowy Chrom :)
Docisk Hebo +50
V-max 60
Będzie więcej :P
Kąkol pisze:
Moja babcia bierze malucha na klatę.


slawek5t pisze:
A moja dużego fiata na plecy :))


Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, 10:06 przez Dawid13, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 12:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
to simmeringi może jak kompresje traci a cyl nowy ?? chyba że 4T :0




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 15:46
Posty: 100
Lokalizacja: 3miasto
Pojazd: Honda VTR1000F
Mi też coś dzwoni i się zastanawiam co to może być, ale nie zawsze tylko czasem... Mam 9tyś przebiegu...




_________________

był:
Keeway Matrix 07'
-----------------------
jest:
Honda VTR1000 Firestorm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 18:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
to 4T, cyl ma przejechane 3000km, sportowy wariator i sprzęgło, moduł sportowy. całkowity przebieg 6000km




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 22:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
a to na pewno nie sim , może zawory ?? nie bawiłeś się w zaworomana ??:D




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2009, 23:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
to nie sim, na moim awantaże jest mój skuter. Nie bawiłem się zaworami, ustawiałem je tylko przy wymianie cylindra.

EDIT:

Czy da się wyjąć korbowód z wału ? Chodzi o 4T silnik 139QMB (podróba minarelli)




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix


Ostatnio zmieniony 21 lip 2009, 18:26 przez MaxMix, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2009, 19:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
raczej tak , ale po co ?? :> jest z tym trochę roboty ale po co :D??




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2009, 21:09 
**

Rejestracja: 10 mar 2009, 22:05
Posty: 416
Pojazd:
MaxMix pisze:
Chodzi o 4T silnik 139QMB (podróba minarelli)


wtf? To nie jest podróba niczego...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2009, 22:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 8:06
Posty: 990
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Da się wyjąć ale w specjalnym zakładzie. Po takie operacji wał musi iść ponownie do wyważania. To nie jest tania zabawa ani prosta, poza tym jeśli dasz to do jakiegoś Henia z garażu to raczej już ten wał będziesz musiał wyrzucić.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2009, 12:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2009, 20:30
Posty: 31
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Wyszło na to że muszę kupić nowy wał korbowody, bo korbowód mi lata i to tak dzwoniło. I teraz mam pytanie jaki wał kupić czy ze sklepu wał tuningowy metrakit za ponad 220zł, czy kupić z allegro za 160zł wzmacniany
np:
Link
Link 2




_________________

Cyl. 70ccm
Wariator Naraku Hight Speed (6,5g)
Sprzęgło Naraku 107mm (+22%, 1500RPM)
Filtr stożkowy
Moduł odblokowany
Gaźnik odblokowany

MaxMix




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy