Dzisiaj jest 15 sie 2025, 13:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: elektryka
Post: 30 cze 2014, 16:29 
*

Rejestracja: 01 cze 2014, 14:38
Posty: 13
Pojazd: piaggio nrg mc3
Problem tkwi w zegarach oraz calej reszcie wiec po pierwsze
obrotomierz nie pokazuje nic
wsaznik pliwa czasem se podniesie a nieraz caly czas lezy
starter nie dziala a co za tym idzie lampa stopu tez [pale go zwierajac przekaznik od starera i wtedy kreci]
klason dziala jesli sa wieksze obroty
swiata dzialaja lecz im wyzsze obroty tym lepiej swieca

stawiam na regulator ale pewnosci nie mam bo nie jestem elektrykiem .Jesli wiecie jak sprawdzic ten caly reg... to napiszcie dodam ze wiazka jest cala bez uszkodzen


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: elektryka
Post: 30 cze 2014, 17:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Regulator napięcia raczej odpada. Możesz zmierzyć napięcie ładowania miernikiem uniwersalnym podpinając go pod akumulator i obciążając silnik. Sam mam problem z "falującymi" światłami, a regulator napięcia wymieniałem wraz z akumulatorem. Wiązki są ok, nic nie było kombinowane przy elektryce. Miałem też problem ze światłem stop, wystarczyło odkręcić klosz, wyciągnąć żarówkę i ją z powrotem włożyć. Nie mam też świateł na wyłączonym silniku, a wcześniej były. Kierunkowskazy, klakson i stop działa. Moje podejrzenia padają na prądnicę. Jak ogarnę temat u siebie to dam znać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: elektryka
Post: 30 cze 2014, 17:34 
*

Rejestracja: 01 cze 2014, 14:38
Posty: 13
Pojazd: piaggio nrg mc3
no to teraz nie wiem co robic ;/ stop podpiety na krotko dziala ;/ a powiedz mi skad obrotomierz bierze sygnal ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: elektryka
Post: 30 cze 2014, 17:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie jestem elektrykiem samochodowym ale to mi wygląda, że sygnał idzie z modułu CDI. W starych dwusuwach np. motocykl MZ miał obrotomierz napędzany mechanicznie linką. Spotkałem się też z silnikami motocyklowymi, gdzie przewód sygnałowy był podpięty pod młoteczek (przerywacz mechaniczny, inaczej platynki). W skuterach jest stosowany moduł CDI i przerywacz jest w nim, więc jak jest fabrycznie zamontowany to chyba tylko z niego może pochodzić sygnał. Może niech ktoś inny się wypowie, bardziej ogarnięty w tym temacie, niż ja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: elektryka
Post: 30 cze 2014, 18:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
U mnie obrotomierz bierze impuls z pod cewki WN tak mi to wpięto bo oryginalnie zegary miałem bez obrotomierza ,dopiero po zakupie zegarów pasujących do quantuma z obrotomierzem ,wyczaiłem że przy cewce pojawił się nowy kabelek kolorystycznie odpowiadający temu przy obrotomierzu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy