Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 gru 2011, 19:11 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Witajcie parafianie.
Ściągnąłem silnik, bo go remontowałem. Teraz jest włożony, wszystko pali, ładnie, ale jest problem z kablami, bo nie wiem co do czego. Po przekręceniu stacyjki motor nie gaśnie! Tak wygląda teraz moduł:
Obrazek - czyli podłączone prawidłowo, ale jeden slot "STOP" mam pusty! Widzicie ten żółty, bardzo widoczny kabel? Ten na wierzchu. Jeśli go podłącze do stopu, to nie ma iskry! O co tam chodzi teraz w ogóle? Proszę o pomoc :lol:

Inna sprawa ze światłami. Jest wszystko, jak było, ale nie mam światła z przodu! Żarówka sprawna, wszystko podłączone. Coś z silnika może wychodziło do niego, czy co?

A jeśli chodzi o wymianę, to dam mój komin dolny za górny. Poziom racing oczywiście.


Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 18:19 przez jumpman23, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 20:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
Bo by motor gasł musi iść prąd pod wejście stop i czasem nie jest tak że ten żółty pod instalacje elektryczna trzeba podpiąć i z stacyjki idzie kabel do wejścia stop. Jak co to pisz na gg lub pw to pomogę tobie bo mam rozeznanie jeżeli chodzi o zapłon w sendzie ;]




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 21:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2010, 18:56
Posty: 754
Lokalizacja: Tłuszcz
Pojazd: Kymco ZX & Rieju RRX
Wystarczy poszukać schematów do elektryki Sendy i po kłopocie :wink: Na przyszłość zaznaczaj sobie co do czego, ja tak robię i zawsze wszystko jest dobrze :lol:




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106106&start=0 ZX <3
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=190001RIEJU <3
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2011, 22:10 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 9:43
Posty: 331
Pojazd: 200+
ten STOP ma być pusty.

Daj fotke tam gdzie kable do stacyjki , lampy itp. to Ci powiem jak podłaczyć ;)

Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 gru 2011, 22:14 przez Speedy3, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 1:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Zielony łączysz z masą i silnik gaśnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 13:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
jumpman23, Ten żółty przewód co idzie od silnika ma być wpięty w drugi przewód o kolorze żółtym który idzie do regulatora napięcia.Więc dlatego nie masz świateł bo senda i gpr mają światła z regulatora czyli z prądu od silnika.Dlaczego nie ma gaszenia?Bo musisz zielony przewód z instalacji wpiąć do cewkomodułu pod wejście stop.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 14:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Prądnica w Sendzie daje 2 prądy zmienne. Jeden żółty jest na światła a drugi zielony na iskrę, są jakby 2 oddzielne instalacje.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 15:42 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Uwaga, mam już światła. Rozkminiłem to dzięki schematowi :D

Zielony przewód, który jest aktualnie podłączony pod stop, tak? Ten ze zdjęcia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 17:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Na schemacie jest kolizja oznaczeń. Zielony ze zdjęcia w 1 poście to jest ten między prądnicą a zapłonem i on służy do gaszenia. Jest jeszcze 2 zielony który jest do stopów.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:18 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Dobra, jest ogarnięte. Teraz tak:

nowy tłok, stary cylinder, nowy wał - ile potrzeba na dotarcie? To sport (na nicasilu).
gaźnik 21, odłączony dozownik - ile oleju, żeby było bezpiecznie i się nie przytarło?


Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 18:21 przez jumpman23, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Na dotarciu możesz robić mieszankę 1:40 i olej syntetyczny.Dotarcie cylindra to około 200-300km.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 18:22 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:22 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
Chodzi mi o sam tłok i wał. 200 styknie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Tzn wału to się raczej nie dociera.Tak powyżej 200km możesz już śmiało odkręcać manetkę na full.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 18:24 

Rejestracja: 21 sie 2010, 20:40
Posty: 0
Lokalizacja: Świnoujście
Pojazd:
No i dobra, dziekówka. Jak będę miał jakieś jeszcze pytania, to się tu odezwę. Tym, co pomogli - kliknę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2011, 21:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Gdzie 200, jak jest nicasil to po 1 baku już można kręcić spokojnie.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2011, 16:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Gdzie 200, jak jest nicasil to po 1 baku już można kręcić spokojnie.
Zależy każdy mówi inaczej ale tutaj chodzi o dotarcie pierścionków które po 100km na pewno nie będą dotarte.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy