Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: F12-tuning
Post: 23 cze 2009, 22:18 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:36
Posty: 5
Pojazd:
Witam
Mam zamiar kupić tą f12-tke
http://www.allegro.pl/item668367413_mal ... iecza.html
I do tego jakiś tuning mechaniczny, tylko niewinem co najpierw wymienić.
Zastanawiałem się nad kupnem :
-Cylinder Stage6 Streetrace 70cc
-Wydech Stage6 Pro lub Yasuni R
-Wariator Malossi Multivar
Do wydania mam kolo 4 tys. 3 za motor reszta na tuning.
I teraz moje pytanie co lepiej kupić na początek cylinder + wariator czy wydech + wariator??


Ostatnio zmieniony 23 cze 2009, 22:18 przez maly523, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 22:26 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Cylinder i wydech, po co ci sportowy tłumik bez dobrego cylka :))




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 22:35 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:36
Posty: 5
Pojazd:
To jaki wydech wybrać??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 22:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 21:09
Posty: 615
Lokalizacja: Rybnik~Slask~
Pojazd:
Yasuni R, Stage6 Jest ciężki do regulacji ponoć




_________________

Obrazek
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=142770
http://www.youtube.com/watch?v=RlJe_jZ0 ... ideo_title




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2009, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
tiaaa wymien cylek i wał ci pojdzie... jak wymieniasz cylka to zdałoby sie wymienic wał na mocniejszy bo na seryjnym nigdy nie wiadomo. Może wytrzymac ale nie musi. nie wiadomo jak ten skuter jest zajerzdzony, nikt ci prawdy nie powie. ale na poczatek poczekaj , dozbieraj kasy i kup wał+cylinder+wydech, nastepnie do tego jakies sprzegło sportowe i wariator, ewentualnie gaźnik.

Bawiac sie w tunning mechaniczny wiele rzeczy musialbys wymienic i co najwazniejsze spasowac ze sobą zeby to wspolgralo. Bo wymienic mozes zjedna czesc kosztem drugiej bo cos nie wytrzyma, peknie itp. Nie wiem jak inni ale bawiac sie w tunning zastanowilbym się nad wszystkim i poradzil innych znawców. Osobiście nie tuningowalem skuterów ale z tego co wyczytalem w necie na roznych forach to wlasnie tak niby powinno się robić. pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 8:49 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:36
Posty: 5
Pojazd:
To ile musiał bym przeznaczyć na taki tuning??
Bo 2 tys. Może bym uzbierał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 9:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2009, 18:12
Posty: 166
Pojazd:
Ja osobiście ci nie powiem, poczekaj az wypowie sie ktoś kto naprawde się na tym zna. Swojego skuterka nie tuningowalem osobiscie ale z tego co patrze na rachunki jakie tutaj mam i pudełka od części tuningowych to razem wyszło cos koło 9tyś zł. no ale kazdy odstawia tuning taki na jaki go stac.




_________________

Projekt 2010. - Ruszamy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 9:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 17:25
Posty: 124
Lokalizacja: brac kase
Pojazd:
Nie lepiej było by Ci kupić tańszą f12'stke? Przecież masz w planach wymienić cylinder i reszte to równie dobrze możesz kupić zatarta f12 będzie dużo tańsza a i tak chcesz zmieniać cylinder :roll: Pozdro i Zastanów sie nad tym....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 9:45 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
milosz_sr, ma rację, kup jakąś bazę, ważne, zeby plastiki były całe za ok. 1500zł (może nawet mniej się uda). Daj do malowania bedzie ok. 2000zł.. Kupujesz później cylek, wał, wydech, gaźnik wario, sprzęgło i latasz. Bo wg. mnie nie ma sensu wydawać na skuter duzych pieniędzy, jeśli chcesz mu zrobic tun..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:19 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:36
Posty: 5
Pojazd:
A jaki skuter byście jeszcze polecali prócz f12?? Bo z mojej okolicy niema nic tańszego na razie. Ale kupno skutera planuje na po wakacjach (brak kasy)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:27 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
Gilera Runner, Aprilia SR | Area, Aerox, Piaggio NRG...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:45 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
Alex_PL, wał przy cylindrze s6 streetrace się nie skończy.... Kumpel ma keewaya jeździł na malossi sport zajeździł cylinder teraz ma arislal t6 racing w KEEWAYU z seryjnym wałem i jest git



Ten co malage chce kupić. Kup sobie streetrace 70ccm wydech wystarczy ci metrakit hm ten za 500 z groszami czyli w tysiaku się zmieścisz. Potem ogarniesz więcej kasy to kupisz 17,5 dellorto do tego kupisz malossi multivar i sprzęgło rms sport razem cie wyjdzie 500zl + pierdoly do regulacji czyli cyl tlumik 1000 napęd i gaznik 500 i pierdoly do regulacji 100zl i za 1600zl masz full sport.


A o wał sie nie bój ja mam rally z przebiegiem 40k nie miało nigdy remontu jeżdżone na najtańszym oleju czyli "mixol" używane do stuntu czyli zajezdzone strasznie i bez strachu wkladam s6 streetrace i jestem pewny ze wał mi nie padnie.

Streetrace nie ma takiej mocy i nie kreci takich obrotów aby seryny wal ukręcić




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 10:45 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
maly523, Wszystkie skutery które posiadają silnik minarelli

Autor postu otrzymał ostrzeżenie !




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD


Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 10:56 przez wiktorek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 11:06 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
wiktorek1994, jeśli dla ciebie ten setup, który podałeś to full sport to gratki.... I nie wszystkie, które mają Minę, ale też P/G są mega dobre..

Mój setup dla niego to:

- Malossi Sport 70cc
- Polini FR 3, Yasuni Z|R, Stage 6 PRO (nie żadna replica)
- Wał (nawet może być jakiś mocny) RMS/ Top Racing
- wario Polini Super Speed
- Gaźnik conajmniej 17.5
- Sprzęgło RMS Racing Pro (jakoś tak)
- Dzwon sprzęgła S6 wing coller..
- Sprężyny, sprężynki, rolki
Z takim setupem, można by powoli mówić, że to jest full sport..


Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 11:18 przez *Hbi*, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 11:47 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
*Hbi*, po pierwsze gość ma ograniczony budżet. Full sport jest wtedy jak masz zmienione wszystko. I wcale nie muszą być to super części. Są sporty lepsze i gorsze




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 12:57 
*

Rejestracja: 23 cze 2009, 17:36
Posty: 5
Pojazd:
Nie musi być full sport. Tylko żeby osiągi były zadawalające czyli kolo 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 12:59 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
To wystarczy nawet wydech i wario... i ew. jakiś słabszy cylek sport 70cc i spokojnie pociagniesz ponad 90km/h realne...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 14:53 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2009, 16:25
Posty: 257
Lokalizacja: Kościan
Pojazd:
a nie lepiej dołożyc 2 tysiaki i zamiast kupic malaguti za 3 tysiaki kupisz roxa za 5 tysiecy po full tuningu ?




_________________

Hebo Manston Pata Negra
Hebo Manston Racing V
Hebo Racing HPC
Polini Super Speed Evolution
Polini 2G Evolution II
Polini Speed
Stage6 TM 24mm
Przełożenia Metrakit
Zawór + króciec Hebo Big Valve
Stage6 Double Layer - czerwony

http://img246.imageshack.us/img246/4146/image4u.jpg :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 15:19 
Last Chance

Rejestracja: 14 maja 2009, 11:53
Posty: 148
Pojazd:
AeroxTuning, kupić roxa po full tuningu który sie rozpadnie zaraz. Pomyśl jak ktoś robi tuning i sprzedaje to albo jest coś Poje**** ale silnik pada

A sam zrobisz to wiesz co masz przynajmniej




_________________

Rally w stanie wizualnym krytycznym ale kupione tanio od stuntera " nigdy nie katowane" xD


Ostatnio zmieniony 24 cze 2009, 15:19 przez wiktorek1994, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 15:23 
*

Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:44
Posty: 68
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd:
i jesteś z siebie zadowolony.. AeroxTuning, jest wielkim fanem aeroxow i wchodzi w temat i kompletnie bez sensu zaczyna walić snuty, że rox jest Boski itd.. i że najlepiej kupic skuta po full racing dawac na manete = plecy i jeździć bez zadnej satysfakcji ze sam to zrobiłem.. A w takich skuterach - kupno skutera po mocnym tunie w niedługim czasie zacznie coś się psuć..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy