Dzisiaj jest 05 lut 2025, 14:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lis 2011, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Czy taka farba nadaje się do malowania plastików w skuterze?: http://allegro.pl/farba-fluorescencyjna ... 73674.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Daj sobie spokój ze sprejami i tak za chwile odpadnie a ten fluor będzie taki sam jak normalne farby :lol: :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 18:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
RiderNRG pisze:
Daj sobie spokój ze sprejami i tak za chwile odpadnie a ten fluor będzie taki sam jak normalne farby :lol: :lol:


Nie prosilem o to żebyś mowil czym mam malowac i jak to bedzie wygladac tylko czy ta farba da rade na plastiku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2009, 11:14
Posty: 386
Lokalizacja: GÓRNY ŚLĄSK
Pojazd:
Tak da rade pomijając fakt że za chwile i tak odpadnie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2009, 22:05
Posty: 1094
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
RiderNRG, zapewne tobie odpadł bo masz zerowe pojęcie o lakierowaniu...


navi777, Oczywiście że się nada, tylko pamiętaj o zmatowieniu , odtłuszczeniu powierzchni ... oraz o podkładzie (najlepiej białym bo najlepszy efekt dla tych farb) oraz bezbarwnym ;D tyle ode mnie, pozdrawiam




_________________

[center]Obrazek[/center]
Prodżekt:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &postorder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 20:13 
*

Rejestracja: 10 wrz 2011, 18:38
Posty: 184
Pojazd:
szczerze jak ktos ma pojecie o malowaniu to nie bedzie odpadac i nie bedzie nic sie z farba dzialo.
Farba oczywiscie sie nada..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 20:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2010, 19:01
Posty: 125
Pojazd:
Pewnie że się nada :) przygotuj odpowiednio i maluj :) Na pewno elegancko wyjdzie ;) Pozdro.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 21:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Dobra zamówiłem ten fluorescencyjny niebieski i jako podkład biały mat:) Jak pomaluje to zdam relację:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 22:17 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak plastiki kiedykolwiek były czyszczone plackiem to lepiej przeleć wszystki najpierw 600 potem 800 i 1500 i dokładnie wyczyść nitrem z 3 razy bo bezbarwny ci się skropli i będzie dupa .




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 22:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Nie ta farba totalnie nie nadaje się do malowania. Służy ona najczęściej służbom drogowym to zaznaczania miejsc na ulicy gdzie mają zalepić dziurę. Kupiłem kiedyś pomarańczowy dla testu i on wcale nie kryje. Pomalujesz np. na czarnym a ten czarny wraz widać. Trzeba z 10 warstw kłaść żeby coś dobrze wyszło. Jeżeli dużo tego nie zamówiłeś to odstaw to i kup jakiś spray mat to wtedy zacieków nie porobisz i dobrze Ci to wyjdzie tylko pamiętaj płynne ruchy nadgarstka od prawej do lewej i spray 20 cm od plastiku. Wszystko zmatowisz 800 potem przetrzesz to benzyną ekstrakcyjną i nie nitrem bo nitro jest tłuste i tylko pogorszysz sprawę

Zaprzestańcie kupować na allegro. W waszym mieście jest na pewno sklep z takimi rzeczami, popytajcie o mieszalnie lakierów i tam mają wszystko co potrzebujecie do pomalowania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 22:41 
**

Rejestracja: 02 lip 2010, 21:18
Posty: 340
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Jak przetrze 800 , na macie cienka warstwą będzie to widać , jak malujesz sprayem najlepiej to zrobić papierem o mniejszej gradacji np : 1500 + na macie widać wszystkie zacieki i nierówności więc lepiej dobrze przyszykuj powierzchnie , a co do benzyny ekstrakcyjnej , faktycznie lepiej przemyć nią , ale po nitrze też nie powinno sie nic dziać :)




_________________

SPRZEDAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://allegro.pl/honda-pcx-125-aerox-b ... ?source=oo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 22:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Stacek96, Mylisz się. 800 jest do matowienia aby lakier dobrzy przyległ do powierzchni, robię tak codziennie na praktykach i zawsze wychodzi cudnie. Jak przetrze 1500 to lakier bedzie słabo sie trzymać. A jak przetrze nitrem to powierzchnia bedzie bardziej tłusta niz wczesniej bo nitro jst tłuste




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2011, 23:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2011, 21:15
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
skolsik13, jedyna osoba, która ma jakieś pojęcie :wink:

navi777, jak chcesz mieć fluorescencyjny to koniecznie musisz zmatowić papierem minimum P1000 na mokro + biały podkład., inaczej baza nie będzie miała czego się złapać.Jeżeli na to położysz bezbarwny kolor straci swoje właściwości. dodatkowo taka operacja tylko na plastikach, które były wcześniej polakierowane. Jeżeli masz goły plastik konieczny jest jeszcze podkład do tworzyw. pod podkład papier 400.




_________________

Profesjonalna kosmetyka samochodowa - car detailing

Mine booster - END - NOWE FOTO;)


Ostatnio zmieniony 09 lis 2011, 23:54 przez yukon, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 7:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2010, 20:14
Posty: 604
Lokalizacja: Kraków/Wołowice
Pojazd:
Jak dobrze zmatowisz i odtłuścisz to nić nie odpadnie Maluj nic się nie przejmuj




_________________

Naciskam starter.
Jeszcze kominiarka,rękawice,kask.
Ruszam,opada zmęcznie i złość.
Zostawiam za sobą świat pełen zawiści,
krzywd,raniących niedomówień...
Bo moją ulubioną pozycja?
To pozycja za kierownicy motocykla.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 12:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2010, 10:20
Posty: 241
Lokalizacja: słupsk
Pojazd:
Najważniejsze jest przygotowanie plastiku to jest podstawa od tego zleży późniejszy efekt twojej pracy powodzenia w malowaniu :wink:




_________________

APRILIA RS MONSTER ENERGY PROJECT ZAPRASZAM --> KLIK

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
yukon, teraz jest czarny akryl. Czyli ten lakier co teraz mam zmatowić papierem 800 na mokro, na to biały podkład, i na to fluo bez bezbarwnego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Zmatowisz stary lakier po czym malujesz podkładem. Matowisz podkład jak będzie schodzić nie martw się. Szlifuj do tego stopnia aż będzie gładki, wyczujesz na dotyk. Odtłuść wszystko przed malowaniem. Potem fluo. I gdy lakier będzie jeszcze troszkę mokry dajesz bezbarwny jakieś 2 warstwy czas pomiędzy nimi to jakieś 10-15 min i wszystko ma dobrze wyschnąć. Czyli jakieś 24h.

Pamiętaj gdy źle zmatowisz lakier nie będzie się trzymać. I robisz to papierem wodnym 800.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
skolsik13 pisze:
Zmatowisz stary lakier po czym malujesz podkładem. Matowisz podkład jak będzie schodzić nie martw się. Szlifuj do tego stopnia aż będzie gładki, wyczujesz na dotyk. Odtłuść wszystko przed malowaniem. Potem fluo. I gdy lakier będzie jeszcze troszkę mokry dajesz bezbarwny jakieś 2 warstwy czas pomiędzy nimi to jakieś 10-15 min i wszystko ma dobrze wyschnąć. Czyli jakieś 24h.

Pamiętaj gdy źle zmatowisz lakier nie będzie się trzymać. I robisz to papierem wodnym 800.


A mogę nie matowić tego podkładu(będzie to biały mat)? I pytalem kolegi lakiernika i mowil zeby na fluo nie dawac juz bezbarwnego bo nie bedzie tego efektu, wiec sam nie wiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2011, 21:15
Posty: 104
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
skolsik13, nie pisz głupot, nie daje się bezbarwnego na fluo.

navi777, kolega lakiernik ma rację, jeżeli pomalujesz bezbarwnym będzie ok ale flou straci swoje właściwości.




_________________

Profesjonalna kosmetyka samochodowa - car detailing

Mine booster - END - NOWE FOTO;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lis 2011, 21:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2010, 20:25
Posty: 839
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Czyli nie dawać juz na fluo bezbarwnego? i ile warstw fluo dac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy