|
Dzisiaj jest 03 maja 2024, 3:05
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
WierzbaSKI
|
: 10 maja 2016, 15:45 |
|
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44 Posty: 20
Pojazd:
|
Mam mały problem ze swoim skuterkiem, a właściwie z regulacją gaźnika Mikuni Japan. Mianowicie - ostatnio zmieniłem filtr powietrza na air boxa, bo stary po prostu się rozwalił. Podczas regulacji wstawiłem dyszę 80, podregulowałem i niby wszystko jest ok. Skuter się zrywa, ładnie idzie, płynnie przyspiesza. Jedynym problemem jest spalanie, które wynosi ok. 6l/100km... Wspomnę jeszcze, że śrubka od mieszanki jest wykręcona jedynie o pół obrotu, gdy wykręcam więcej skuter się najzwyczajniej w świecie dławi. Myślałem, żeby jeszcze zwiększyć dyszę, co pozwoli na zwiększenie dawki powietrza, ale boję się spalania na poziomie 7 litrów. I stąd pytanie. Co mam zrobić, żeby ograniczyć te spalanie?
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 10 maja 2016, 19:07 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Wpierw napisz jaka średnica gardzieli gaźnika i jaka pojemność silnika. Jakiś tuning? To są cenne informacje.
|
|
Na górę |
|
|
WierzbaSKI
|
: 11 maja 2016, 14:57 |
|
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44 Posty: 20
Pojazd:
|
Gaźnik to typowa dwunastka. Wlot do cylka to 18,5mm, a od filtra powietrza 38mm. Cylinder to 50cmm, a co do tuningu to tylko wstawiony został Tecnigas Next R
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 11 maja 2016, 18:25 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Wstaw dyszę 60-65 (w tym zakresie) i reguluj gaźnik. Jeżeli dalej będzie problem to celuj w troszkę większą dyszę. Moim osobistym zdaniem powyżej 70, przy tym gaźniku nie ma się co pchać.
|
|
Na górę |
|
|
WierzbaSKI
|
: 11 maja 2016, 18:38 |
|
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44 Posty: 20
Pojazd:
|
Stary, 70 to tutaj seryjnie siedziała...
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 11 maja 2016, 20:30 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Raczej nie. Jeżeli masz gaźnik 12mm to na bank siedziało coś w okolicach 50, a raczej poniżej.
|
|
Na górę |
|
|
WierzbaSKI
|
: 11 maja 2016, 20:49 |
|
Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44 Posty: 20
Pojazd:
|
Mniejsza z tym co tam siedziało. Myślisz, że da się wyregulować gaźnik zmniejszając dysze o 10, mimo ze na 80 śruba od mieszanki jest na maksa zakręcona, a świeca ma delikatnie rudawy kolor?
|
|
Na górę |
|
|
Gummma
|
: 12 maja 2016, 5:08 |
|
****** |
|
Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12 Posty: 3214 Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
|
Zwiększając dyszę przy tym gaźniku będziesz miał duże spalanie. Filtr powietrza ma zbyt dużą przepustowość, w stosunku do Twojego gaziora. Możesz się jeszcze próbować ratować podnosząc iglicę na zawleczce.
|
|
Na górę |
|
|
jarek2176
|
: 12 maja 2016, 9:29 |
|
Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49 Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
|
GUmmma ma rację małego gaźnika nie,, nadrobisz " dużą dyszą ,kup większy jak robisz w sezonie z 3 -4 tyś km to się zwróci policz paliwo+olej nawet jak będzie palił z 4,5 l tyle powinien więcej oznacza błedy w regulacji, usterkę
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 9 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|