Dzisiaj jest 03 maja 2024, 3:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2016, 15:45 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44
Posty: 20
Pojazd:
Mam mały problem ze swoim skuterkiem, a właściwie z regulacją gaźnika Mikuni Japan. Mianowicie - ostatnio zmieniłem filtr powietrza na air boxa, bo stary po prostu się rozwalił. Podczas regulacji wstawiłem dyszę 80, podregulowałem i niby wszystko jest ok. Skuter się zrywa, ładnie idzie, płynnie przyspiesza. Jedynym problemem jest spalanie, które wynosi ok. 6l/100km... Wspomnę jeszcze, że śrubka od mieszanki jest wykręcona jedynie o pół obrotu, gdy wykręcam więcej skuter się najzwyczajniej w świecie dławi. Myślałem, żeby jeszcze zwiększyć dyszę, co pozwoli na zwiększenie dawki powietrza, ale boję się spalania na poziomie 7 litrów. I stąd pytanie. Co mam zrobić, żeby ograniczyć te spalanie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 maja 2016, 19:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wpierw napisz jaka średnica gardzieli gaźnika i jaka pojemność silnika. Jakiś tuning? To są cenne informacje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2016, 14:57 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44
Posty: 20
Pojazd:
Gaźnik to typowa dwunastka. Wlot do cylka to 18,5mm, a od filtra powietrza 38mm. Cylinder to 50cmm, a co do tuningu to tylko wstawiony został Tecnigas Next R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2016, 18:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wstaw dyszę 60-65 (w tym zakresie) i reguluj gaźnik. Jeżeli dalej będzie problem to celuj w troszkę większą dyszę. Moim osobistym zdaniem powyżej 70, przy tym gaźniku nie ma się co pchać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2016, 18:38 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44
Posty: 20
Pojazd:
Stary, 70 to tutaj seryjnie siedziała...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2016, 20:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Raczej nie. Jeżeli masz gaźnik 12mm to na bank siedziało coś w okolicach 50, a raczej poniżej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2016, 20:49 
*

Rejestracja: 17 mar 2014, 20:44
Posty: 20
Pojazd:
Mniejsza z tym co tam siedziało. Myślisz, że da się wyregulować gaźnik zmniejszając dysze o 10, mimo ze na 80 śruba od mieszanki jest na maksa zakręcona, a świeca ma delikatnie rudawy kolor?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 5:08 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zwiększając dyszę przy tym gaźniku będziesz miał duże spalanie. Filtr powietrza ma zbyt dużą przepustowość, w stosunku do Twojego gaziora. Możesz się jeszcze próbować ratować podnosząc iglicę na zawleczce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2016, 9:29 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
GUmmma ma rację małego gaźnika nie,, nadrobisz " dużą dyszą ,kup większy jak robisz w sezonie z 3 -4 tyś km to się zwróci policz paliwo+olej nawet jak będzie palił z 4,5 l tyle powinien więcej oznacza błedy w regulacji, usterkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy