Dzisiaj jest 30 maja 2025, 0:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 kwie 2015, 0:33 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Witam serdecznie.

Jestem trochę zielony w tych sprawach i chciałbym się dowiedzieć czy do mojego skutera będzie pasował ten filtr: http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 1212.bhtml
i jaką seryjną dyszę ma matrix? i na jaką zmienić, o 12 większą?

Mam blokady na wydechu i zastanawiam się czy może nie kupić całego kolanka, niż bawić się w ucinanie ? co o Tym myślicie dużo mi to da do osiągów? dodam, że to 2T.

Chciałbym też wymienić wariator na malossi multivar, opłaca się?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 kwie 2015, 8:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Do serii daj sobie spokój ze stożkami, bo tylko zwiększy się spalanie i głośność pracy silnika.
Zacznij od wymiany wydechu na sportowy, bo kombinowanie z fabrycznym da Ci może z 10km/h więcej (u mnie dało jakieś 5km/h). Jak chcesz sprawdzić jaką masz dysze główna to wymontuj gaźnik, odkręć komorę pływakową i będziesz miał nabite na dyszy jej wartość. Po modelach ciężko określić jaka jest u Ciebie dysza główna, dla przykładu u mnie była 50, a u innych 57.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 10:30 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Czyli lepiej kupić cały wydech niż kombinować z obcinaniem? Tobie ile taki dał do prędkości?

I co sądzisz o tym wariatorze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 11:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Lepiej dać wydech sportowy , do tego wariator. Lepszy będzie Top Racing NG i dobrze to wyregulować i osiągi wzrosną.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 12:05 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Czyli wariator: http://shop.mieloch.pl/wariator-top-rac ... 6378.bhtml ?
Wydech: http://shop.mieloch.pl/wydech-stage6-pr ... 4027.bhtml ?

I ogólnie mam jeszcze pytanko bo zmieniłem w nim moduł na taki pomarańczowy wm motor i skuter odpala ale i tak mam maksymalnie 7,500 obrotów na prostej a z górki 8,500, to ma tak być czy o co chodzi? bo wiecej niz 60 na prostej to nie jechałem (7,5 rpm), dodam że na seryjnym było tak samo, wiec tylko wydałem 60zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 13:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wariator ok, wydech ok (możesz tez kupić np. Leovince TT, tecnigas next-r, i wiele innych tej klasy).
Co do obrotów to czego Ty się spodziewałeś od seryjnego cylindra? Np. u mnie jest podobnie z obrotami przy prędkości 70km/h.
Zacznij od wymiany tłumika i gaźnika (jak masz 12), później baw się w napęd, żaden magiczny wariator nie da Ci tyle co odpowiedni tłumik i dobrze wyregulowany gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 21:07 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Jak kupie ten wydech to on ma tą zwężkę w kolanku?

EDIT: Dobra zamówiłem ten wydech. Więc co do tego gaźnika to nie wiem jaki mam ale raczej nie jest duży. Jaki gaźnik polecacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 21:28 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
arhanox pisze:
Jak kupie ten wydech to on ma tą zwężkę w kolanku?

EDIT: Dobra zamówiłem ten wydech. Więc co do tego gaźnika to nie wiem jaki mam ale raczej nie jest duży. Jaki gaźnik polecacie?

Dellorto 17,5 mm :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 kwie 2015, 21:30 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
PrzemekB pisze:
Dellorto 17,5 mm :)


Może być zamiennik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2015, 5:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak kupisz chiński to będą problemy z jego regulacją.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2015, 17:39 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Można prosić o jakiś link z konkretnym gaźnikiem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 kwie 2015, 19:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zamiennikami się nie bawiłem, więc nie polecę żadnego. Kiedyś kupiłem do motocykla WSK 125 jakieś chińskie dziadostwo i nawet odpalić nie chciała. Kupiłem używany oryginał, który wyglądał jakby był rok starszy od węgla i paliła za pierwszym kopnięciem. Poszukaj na forum w dziale kupię-sprzedam, może ktoś ma na pozbyciu dellorto lub inne mikuni.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 8:04 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Gummma pisze:
Zamiennikami się nie bawiłem, więc nie polecę żadnego. Kiedyś kupiłem do motocykla WSK 125 jakieś chińskie dziadostwo i nawet odpalić nie chciała. Kupiłem używany oryginał, który wyglądał jakby był rok starszy od węgla i paliła za pierwszym kopnięciem. Poszukaj na forum w dziale kupię-sprzedam, może ktoś ma na pozbyciu dellorto lub inne mikuni.


Hmm, z tym gaźnikiem jeszcze zobaczę bo kolega coś ma mi ogarnąć.
Mam pytanie co do tłoka, czy jak bym wymienił na 70 to muszę razem z cylindrem i głowicą ? Czy wejdzie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 9:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli zmieniasz z 50 na 70 to musisz mieć cały komplet.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 kwie 2015, 19:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Czasem głowica pasuje od 50cc, ale komplet to komplet.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2015, 6:24 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Dobra Panowie, zamontowałem ten wydech i wariator. Dałem rolki 4g bo na nich najlepiej ciągnie od początku do końca. Prędkość na prostej to 70 a z górki we 2 81. Teraz potrzebuje waszej pomocy w kwesti cylindra, co polecacie do 250zł i do tego jakiś lepszy olej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2015, 20:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Osobiście polecam Mobil1 2T. Jeździłem na nim od początku. Pokusiłem się na zakup dosyć drogiego full syntetyka Motul, skuter jakby ucichł ale jakby gorzej reagował na manetkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 5:44 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Gummma pisze:
Osobiście polecam Mobil1 2T.


Na docieranie raczej syntetyk tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 7:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wcale nie. Szybciej dotrzesz na mineralnym, full syntetyk ma najlepsze parametry smarne, przez co jest dużo mniejsze tarcie i okres docierania potrafi się wydłużyć dwukrotnie. Ważne by nie "wachlować" olejami przy większym przebiegu, bo olej syntetyczny rozpuszcza osady (nagar), przez co można pogorszyć osiągi silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2015, 11:16 
*

Rejestracja: 09 kwie 2015, 12:08
Posty: 10
Pojazd: Keeway Matrix
Ostatnio skuter ciężko schodzi z obrotów, co może być przyczyną? Puszczam manetke a on trzyma 5,3-5,5 tys obrotów a prędkość spada a obroty nie. Tak jak by chciał a nie mógł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy