Dzisiaj jest 04 sie 2025, 21:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: flow
Post: 13 cze 2012, 16:11 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 maja 2012, 10:04
Posty: 148
Lokalizacja: Warka
Pojazd:
Siema ,mam pytanie.
W jaki sposób wykonać flow i gdzie to się robi ? :/
bo podobno to dużo mocy daje :D




_________________

Keeway Hurricane [*]
Aprilia Area 51 LC [*]
Aprilia Sr 50 LC ? :<


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2012, 16:25 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
KraKus:),

jak nie masz o tym pojećia to tego nie zrobisz, to skomplikowana operacja w karterach :D Lepiej oddaj do profesjonalisty takiego jak Redus23 czy Lasonik :D




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 14:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
kub961, i po co oddawać kartery i płacić za usługę skoro Flow jest rzeczą łatwą.

KraKus:), dużo on nie daję, ale warto go zrobić.
Polerujesz kartery w środku papierem (do papieru 400).




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 14:33 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lis 2009, 12:53
Posty: 711
Lokalizacja: Łęczyca
Pojazd:
Myślałem że chodzi ci o flow z portem karterów, bo sam flow to nic nie da lecz jak zrobisz porta kerterów to dostaniesz mocy i to sporo :mrgreen: Lecz tego sam nie zrobisz




_________________

Był - Aerox SP55 03r.
Był - Aerox 08r.
Jest - Aprilia SX 50 06r.

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=317770




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 14:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
kub961, flow nic nie daje ?
Porting samemu można zrobić wystarczy dobrze poczytać.

Myślisz że Ci co robią to robią dobry porting?
Wcale nie.
Musisz mieć wszystkie dane np. Długość układu ssącego i jego średnia średnica.
Dopiero możesz brać się za porting.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 16:29 
**

Rejestracja: 16 lip 2009, 8:14
Posty: 288
Lokalizacja: kozy city
Pojazd:
Nie wiem czy
Maciek1997 pisze:
wystarczy dobrze poczytać
aby nabrać wprawy w rękach.
A co do samego flow'a to prawda on daje nie wiele jednak porting już całkiem nieźle zwiększa elastyczność silnika i oczywiście ogólnie osiągi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 18:37 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 20:50
Posty: 1308
Lokalizacja: CK
Pojazd:
Albo wy opowiadacie bzdury albo ja jestem nie doinformowany. Ale zaraz wam pokaże co to jest flow na moje.
http://bikepics.com/members/przemas222/minarelli/
Ostatnie zdjęcie tam macie skróconą i ułatwioną drogę mieszance ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2012, 18:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 9:17
Posty: 1142
Lokalizacja: to masz ?
Pojazd:
kub961 pisze:
Lecz tego sam nie zrobisz


Że tak brzydko się wyrażę g**wno prawda. Jak ma się troszkę oleju w głowie, to wszystko da się zrobić. Oczywiście dodatkowo trzeba mieć specjalne narzędzia, bo bez tego ani rusz. W tą zimę robiłem port oryginalnego cylindra i co? dolny zakres obrotów się poprawił, v-max wzrósł, a skuter [zaznaczam seryjny] idzie równo z silnikami typu morini, minarelli. Tylko tak jak mówiłem na pałę nic dobrze nie zrobisz. ;)




_________________

Śledź na bieżąco relacje z mojego garażu na Facebook'u: KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 cze 2012, 20:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Wiadomo, ze fabrycznie jest tak, ze zaklada sie cylinder na karter i widac "nierownosc" - cylek wystaje ponad karter. Wiec szlifujesz karter, aby byl na rozno z cylkiem. Oczywiscie do tego dremel i kamiec szlifierski.

Jest to to proste, nie ma sie czym martwic :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy