Dzisiaj jest 03 sie 2025, 18:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2011, 15:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
Jestesmy ;) ale pewnie sie ludziom pomysly skonczyly :wink: koniecznie zadziałaj z tym stozkiem ,u mnie tez na oryginalnej puszce nie szlo wyregulowac ...

p.s-masz odblokowany modul ?




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2011, 22:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
Wojtek6, bierzesz się za tun a podstawowych wiadomości nie masz...
Zacznę może od tego że teraz nie masz założonego gaźnika 12mm tylko 16, bo taki masz w focusie. Po drugie powiedz mi jak Ty C16 chcesz wyregulować na sprężynie +60? graniczy z cudem. Ja manstona wyregulowałem z LV TT na tyle że 80km/h było po przejechaniu niecałech 200m, a to wszystko z dellorto 21mm i seryjnym filtrem, więc nie mówcie że się nie da;) Robisz błąd taki że Twoja regulacja polega na tym że może trafie i się uda, zacznij regulować od jakiejś konkretnej pozycji a nie z rolek 3g od razu na 4,5itd po drugie powinieneś wiedzieć co potrzebuje skuter tzn regulacja gaźnika. Nie dało Ci do myślenia to że na seryjnym gaźniku co daje duuużo mniej paliwa jeździ lepiej? Z tego co piszesz wiem na 90% że zalewał Ci się. Dlatego było brak prędkości. Jak by miał za mało paliwa a za dużo powietrza to by przerywał. Po drugie dysza 90 do manstona będzie za mała, tzn zatrzesz go. Tu dysze musisz dać ze 120 jak chcesz na 16mm jeździć... Wydech C16 potrzebuje centralki +90 i rolek około 3g. I wyregulowanego gaźnika. W racingu nie wyregulowany gaźnik zaniż moc o około 3/4. A dla porównania w seryjnym skuterze o 1/5. Dlatego najpier trzeba gaźnik wyregulować a potem napęd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 wrz 2011, 10:18 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Czytajcie uwazniej. Regulowalem na centralce hebo +90%!! rolki wkladalem od 3g do 4.5g a nie 3g i 4.5g-.-.
Na tecnigasie jak zimny to pod gore 170m to mam 82km.h, a jak cieply to z 72.LICZNIKOWE.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 19:13 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
dzis rano jak deszcz padal i zimno bylo to chodzil wq chvj zajebi.scie do sql jechalem 10km 80km.h i potem przyspiecha nadal w ptak dobra, jak by nie nagrzal sie;dd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 21:43 
**

Rejestracja: 11 cze 2011, 8:54
Posty: 438
Pojazd:
tak jesli na ssaniu jezdzic do za mala dysza... lub zatkany gaznik:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 wrz 2011, 18:22 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 12:43
Posty: 55
Pojazd:
Ale skuter sie dosc szybko grzeje.
Pierwszy kilometr po miescie to zajebiscie, przyspieszenie mega, wchodzi na obroty wysokie, glosno ryczy, ze az ludzie sie ogladaja itp;D, ale potem okolo kilometrze nie wchodzi na takie obroty, juz ciszej chodzi i troche slabiej przyspiesza.

Do szkoły jezdze 10km. Jak rano jade licznikowe keewayowskie 80km.h to jak potem wjezdzam do miasta to czuje, ze dobrze nagrzany jest, slabo przyspiesza, nei wchodzi na takie obroty co jak zimny.
Ale gdy jak wracalem dzis jechalem 50-65 to po przejechaniu 10km skuter nie nagrzal sie tak, nadal dobrze przyspieszal;P.


Ostatnio zmieniony 16 wrz 2011, 19:37 przez Wojtek6, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy