Dzisiaj jest 21 lis 2024, 11:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 gru 2018, 20:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Witam zakupiłem gaźnik 17,5mm ale po mierzeniu suwmiarka mam wątpliwości czy to 17,5, na fotkach przedstawiam wymiary i proszę o rade.


https://www37.zippyshare.com/i/4EiRW9AY ... 9632_n.jpg

https://www119.zippyshare.com/i/1M6P1Vj ... 2432_n.jpg


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 gru 2018, 22:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
17.06mm ma w takim razie, wygląda na chine. Sprzedawcy zawsze zastrzegają sobie prawo do błędu rzędu 10%, zatem raczej nie zwrócisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2018, 4:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
scoot pisze:
17.06mm ma w takim razie, wygląda na chine. Sprzedawcy zawsze zastrzegają sobie prawo do błędu rzędu 10%, zatem raczej nie zwrócisz.



Dziwne to jest bo ja mam w Keihin normalnie 17mm i się teraz zastanawiam czy był sens kupowania nowego gaźnika czy też wystarczył by ten mój do cylindra 70ccm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2018, 14:20 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Bardzo dziwna przepustnica jak 13mm zakrywa przelot 17 mm ? , kiedyś zmierzę u siebie ale coś koło 19 mm gażnik 17,5
z ciekawości poleciałem zmierzyłem , gażnik 17,5 mm prawdziwe , przepustnica średnica 22,80 mm :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 gru 2018, 16:41 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Czy nie jest to 17,5mm, przepustnica od dellorto 17,5 ma 16mm, jeśli tu jest 13mm to gazior ma +-14-16mm realne, mimo wylotu 17,06 mm.
+ dla jarka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2018, 14:11 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Zobacz jaką średnicę ma przy samej przepustnicy , to się kupy nie trzyma , u mnie patrząc po wyjęciu przepustnicy jest jakby ''rura'' 17,5 przez całość gaźnika , no jak mniejsza przepustnica może zakryć większy otwór :?: , konkretny wałek chłyt martekingowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2018, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Czyli jak w którym miejscu mierzyć?
Jak jest na tym zdjęciu wlot to ogólnie on jakby się zwierzał i jest w kształcie jajka.

https://www119.zippyshare.com/v/1M6P1Vjy/file.html

Takie coś zakupiłem.
https://allegro.pl/oferta/gaznik-tuning ... 7725914221




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 gru 2018, 15:57 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Zmierz przy przepustnicy , to z iglicą , to jakaś lipa , obrazowo pisząc ja przez swój mogę przepchać na wylot coś np pręt o średnicy 17,5 , nic mi się nie zwęża żadnego jaja , kupił byś ORYGINALNEGO AMALA za 160 zł ,jakieś ssanie ręczne za 70 zmodyfikował jak pisałem i nie miałbyś BÓLU DUPY, a teraz jeszcz zobacz czy są dostępne części do tego wynalazku ,uszczelki dysze pływak , może kupiłeś jednorazówkę ,dostałeś do tego jakieś dysze , jak tylko te wkręcone to blado widzę ten tjuning




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 15:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
jarek2176 pisze:
Zmierz przy przepustnicy , to z iglicą , to jakaś lipa , obrazowo pisząc ja przez swój mogę przepchać na wylot coś np pręt o średnicy 17,5 , nic mi się nie zwęża żadnego jaja , kupił byś ORYGINALNEGO AMALA za 160 zł ,jakieś ssanie ręczne za 70 zmodyfikował jak pisałem i nie miałbyś BÓLU DUPY, a teraz jeszcz zobacz czy są dostępne części do tego wynalazku ,uszczelki dysze pływak , może kupiłeś jednorazówkę ,dostałeś do tego jakieś dysze , jak tylko te wkręcone to blado widzę ten tjuning



Próbuje zrozumieć w którym miejscu mam mierzyć, jak się patrzy do środka gaźnika gdzie widać przepustnice z iglica i mierzyć te wejście przy samej przepustnicy co jest w krzątacie jajka? Tam do srodka nie mam jak podejść suwmiarką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 16:12 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
tak przy przepustnicy to jajko , to weź kawałek kartonu coś płaskiego , i docinaj aż dotknie przepustnicy ,i zmierz , nie to pasuj coś okrągłego duży mazak kawałek pręta , obstawiam że nie będzie ok 12 mm jak 13mm przepustnica zakrywa otwór , ??? wyjmij przepustnicę wsadz do otworu od strony 17 mm
klucze nasadowe masz ?? każdy ma inną średnicę Zewnętrzną , oj chłopie zginiesz z tym tuningiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 17:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Kawałkiem kartonu zmierzyłem to tak 12mm będzie akurat a jeśli chodzi o przepustnice czy zakrywa otwór to nie do końca się zamyka na samym dole z 2mm ma prześwit.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 17:29 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Na szerokość 12 mm a jak wysokość 17 mm czy więcej ? może jest więcej liczy się całkowita powierzchnia otworu , jak otwór 12x 17 to lipa maxymalna , prześwit na dole nie ma znaczenia i tak będzie większy jak ustawisz wolne obroty , nigdy przepustnica nie schodzi na sam dół
przy średnicy otworu 17,5 mm powierzchnia otworu to 240,5 mm2
przy wymiarze otworu 17mmx12mm powierzchnia otworu to 160mm2 czyli dupa blada :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Czyli co gaźnik jest mniejszy zrobili mnie w konia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 20:59 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
zmierzyłeś ? jak 12x17 to za dużo nie zmieni w porównaniu do 14 okrągłej
powierzchnia otworu o średnicy 14 mm to 154 mm2 , prosta matematyka chodzisz do szkoły? , tuning to też matematyka i logiczne myślenie , ja szkołę skończyłem 20 lat temu i coś tam zostało :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 21:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
no to ja z 15lat temu to nie zmienia faktu byś mnie obrażał, nie znam się na motoryzacji dlatego pisze na tym forum by się poduczyć i doradzić.


12x15,5 coś takiego będzie.

To jak to jest ze mam oryginalny Keihin taki identyczny jak ten, ciekawi mnie to czy on był oryginalny też takie jajko ma jak ten zamiennik czy też w Kymco Grand Dinka są inne.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 21:45 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Anie masz oryginalnego ? , z tego co pamiętam to była okrągła 14 mm , tylko oryginał w ręcach miałem 8 lat temu , więc mogę sie mylić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 21:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
Jestem teraz na urlopie u rodziców a oryginalny Keihin który tam był jest w domu i z tego co pamiętam identycznie wyglądał i miał podobny rozmiar co ten zamiennik, dlatego napisałem ten temat bo trochę żem się już zamotał czy czasem na allegro mnie w konia nie zrobili.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 22:16 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Jeszcze się okaże że oryginał to prawdziwa 17mm bo w slinikach chłodzonych powietrzem takie czasem były montowane dla polepszenia chłodzenia wewnętrznego cylindra , ja mam chłodzony wodą w takich były 14mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 gru 2018, 23:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 wrz 2017, 4:28
Posty: 97
Lokalizacja: Wawa/Pna
Pojazd: Kymco Grand Dink 50S
Imię: Łukasz
No tam jest wlot 17 z czymś, ale chyba podobnie do tego gaźnika lecz nie mierzyłem przy przepustnicy. Czyli nawet jakby to 14 to nie opłaca się wsadzać cylindra 70ccm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 gru 2018, 11:12 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
jak opłaca wsadzić 70 ? , jak masz jeszcze mocny 50 to poczekaj może osłabnie, uszkodzi wtedy warto 70 wsadzić , jeden sezon jeździłem 70malossi i seryjny 14mm , mocy przybyło dużo lepiej jechał niż 50 , tylko mi w 50 pękł pierścień a były tanie na mielochu wiec policzyłem szlif,nowy dobry tłok , uszczelki , dodałem 250zł i miałem 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy