Witam , w ostatnim czasie denerwowało mnie spalanie w moim skuterze.
Więc postanowiłem go wyregulować , spalał 5.5l przy setupie :
Wariator Top Racing NG
Rolki Top Racing 4.5g
Wydech Yasuni R
Centralka Malossi Zielona ( miękka )
Sprzęgło Polini 3G
Sprężynki Sprzęgła Polini Czarne
Mocy mu nie brakowało , ale 5.5l na seryjnej 50cc to trochę za dużo.
Zacząłem go regulować i wszystko się spaprało , niestety nie policzyłem obrotów na śrubkach.
Teraz nieważne na jakim ustawieniu podczas jazdy przerywa i szarpie szczególnie na zimnym.
Wczoraj udało mi się jakoś doprowadzić to do porządku , śrubkę od mieszanki i od jałowych wykręciłem 1.25 , na ciepłym ładnie zamiatało , płynnie przyspieszał , obroty do 9 tys lekko wbijały , zrywa miał niesamowitego. Lecz dziś rano , odpaliłem go na zimnym, ledwo co odpalił , obr 1100 i już jakby przygasał, daję mu gaz do oporu a on tylko co ruszył , i się toczy te 15km/h , i szarpie strasznie , wejdzie na 7 tys , i zaczyna szarpać , puszczę gaz szybko zejdzie , dodam i znowu to samo.Chciałbym dodać , że skuter kopci zarówno na zimnym i ciepłym , na zimnym oczywiście mocniej.
Dozownik mam odłączony. Sam robię mieszankę. Leję 110ml oleju na 5l benzyny.
Olej od Sthila czerwony.
Może mi ktoś powiedzieć od jakich obrotów najlepiej zacząć regulację gaźnika ?
Ile obrotów są wykręcone oryginalnie śrubki od mieszanki i wolnych obrotów w gaźniku dellorto 17.5 ?
|