Dzisiaj jest 18 sty 2025, 19:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2011, 16:08 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Siema mam pare pyt.

1.PWK 24mm ma ssanie?
2. Powinnień być bardzo gorący tłumik? węże o 10 cm od wydechu i czuć smród topiących się węży. Po 5km tak wydech gorący że normalnie kiełbase można grilować...
3. Jak zabezpieczyć węże od temp? są jakieś koce/nie koce na węże od temp. W moim położeniu tłumika nie da się inaczej węży ułożyć.
4.przy 2 chłodnicy wywalamy zbiorniczek wyrównawczy? jak tak to można połączyć wejścia 1 wężem, czy lepiej zatkać?
5. Jaka jest optymalna praca racing po portach (temp celsjusza)
6.jakie dysze na rynku są najmniejsze do pwk?
7. Do racing po portach pwk21 czy pwk24
8.pod jakim nachyleniem można chłodnice mieć, można prawie idealnie poziomo?




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 16:09 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 16:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
Tak, gaźnik PWK ma ssanie ręczne. To normalne, że tłumik jest gorący :wink: z przewodami musisz kombinować, na pewno da się inaczej ułożyć. Zrób zdjęcie - postaramy się pomóc.




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 22:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Dudi kiedyś pisał o tłumikach rozgrzewających się do czerwoności. Myślę, że taki Racing nie powinien się grzać dalej jak do 70-80stopni. Chłodnica ma być bliżej pionu niż poziomu. Gaźnik daj lepiej większy, węże na pewno idzie inaczej poprowadzić. Zbiorniczek zostawiasz, o dysze pytaj u sprzedawców.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 22:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
3. http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... nge_view=1

Owija się tym kolektory w mocnych autach;) Trochę temp na zewnątrz ograniczy.
4. Zbiorniczek wyrównawczy być musi. 2 chłodnice podłączasz jak przepływówke. Czyli po prostu na wężu.
5. Najlepiej 50-60*C
8.prawie idealnie poziomo lepiej nie. Ale jak już, to zrób coś w rodzaju chwytaka, żeby kierował strumień powietrza wprost na chłodnice.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 8:18 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
DumDum, temp 50-60 *C ? :lol: ma być tyle co w każdym silniku czyli 90* zmierz sobie temp zupełnie seryjnego skutera z chłodzeniem cieczą i będzie 85-90*C - tak jak w samochodach itp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Jednak to nie jest silnik samochodu, używanego na codzień przez kilkaset tysięcy kilometrów, a silnik wyczynowy, w którym trwałość podzespołów jest nieważna. W tym silniku liczyć ma się tylko moc, a ta jest największa przy tym zakresie temperatur. Chociaż niektóre silniki maks wyciskają gdy mają jeszcze chłodniej, a inne na granicy zagotowania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
W seryjnym skuterze termostat otwiera się ledwo powyżej 50* :roll:




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:08 
**

Rejestracja: 27 mar 2010, 22:07
Posty: 202
Lokalizacja: Raszyn
Pojazd:
Booyaka, to wymątuj i zalej wodą o temp 50*C i się nie otworzy. moment otwarcia jest koło 82*C sam sprawdzałęm z termometrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
Przejeździłem trochę kilometrów skuterem z cyfrowym termometrem, więc coś na ten temat wiem.
btw
Pisze się wymontuj.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 12:14 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
przecież na termostacie pisze przy jakiej temperaturze się otwiera, w piaggio miałem 65* a w SR 70*

edit: u kolegi w speedfighcie 2 węże od chłodnicy też są b.blisko wydechu i on ma w tym miejscu właśnie tę taśme termoizolacyjną


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 12:14 przez mass143, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 14:19 
***

Rejestracja: 19 lip 2010, 17:37
Posty: 875
Lokalizacja: Kurów
Pojazd: opel combo c
Więc tak mam odpowiedzi na:
1.3.4.6.7.8.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na:
2. Powinnień tłumik być strasznie gorący, jak temu zapobiec?
5. Jaka jest optymalna praca racing po portach (temp celsjusza)

Chciałbym jeszcze zapytać przy racingu po mocny port, z dwoma chłodnicami jest sens zakładać termostat, bo jedni mówią że otwiera się przy 80 stopni, a inni że optymalna temp racing jest 50-60 stopni.




_________________

PAPIER TOALETOWY


Ostatnio zmieniony 09 paź 2011, 14:19 przez Iniector, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 15:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
2. Teoretycznie można zmniejszyć temp. poprzez zwiększenie dawki paliwa. Możesz sobie kupić czujnik EGT i z nim ustawić gaźnik.
5. Nie warto. Czymś tak mocnym nie będziesz raczej jeździł zimą. Po portach taki cylinder zbliża się do poziomu EVO. W niektórych takich cylkach, np. MHR budowa głowicy wyklucza termostat.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy