Dzisiaj jest 19 lut 2025, 22:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 mar 2010, 21:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Jako, że stary gaźnik w moim chińczyku padł a szkoda mi było go sprzedawać jako uszkodzony, skoro dużo rzeczy w nim wymieniłem kupiłem nowy gaźnik Keihin z Vespy LX50 4T i nowy dolot powietrza (stary popękał). Gdy założyłem gaźnik z oryginalną dyszą #75 skuter miał moc do ok 2/3 manetki, dalej obroty spadały i była tragedia. Zmieniłem dyszę na #90 i teraz jest chyba już ok, w porównaniu do chińskiego gaźnika poprawiło się przyspieszenie, v-max to przynajmniej do końca prędkościomierza.
Jako, że jest temperatura poniżej zera czy na lato będę musiał znowu zmienić dyszę, skoro przy seryjnej #75 i odblokowanym dolocie była masakra, że nie można było do końca odkręcać gazu? Wiem, że normalnie na zimę gaźnik reguluje się iglicą jestem tylko ciekaw, czy na lato czeka mnie znowu wymiana dyszy. Nie chciałbym już za dużo grzebać, skoro wszystko działa :).

Jeżeli są na forum osoby posiadające Vespę LX50 4T albo podobną proszę o pomoc w doborze dyszy głównej :). Wydaje mi się, że obecna może być dobra (przy chińczyku po odblokowaniu dolotu zmieniłem dyszę z 65 na 80, przy 90 nie chciał jeździć), ale mogę się mylić.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy