Dzisiaj jest 28 lis 2024, 0:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2010, 11:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
Witam mam pytanie gdzie sa blokady w mito 125?? Załozylem wiekszy gaznik nowego tloka caly silnik po remoncie ale dalej leci tylko 125/130 :( PomcY!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
pewnie na module i w wydechu. Na wydechu może być kilka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 12:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Wydech może, moduł watpie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2010, 14:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Czyli kompresja powinna byc git. i moto powinno jechać spokojnie 160 . jak masz juz te 130 , to juz koniec biegów ? co sie dziej ? słabnie , nie ma siły sie wkrecic? a moze juz max obroty osiagnołes i biegu brakuje ? Sprecyzuj to Ci pomogę :)



Poprzednicy , pomyslcie racjonalnie. I dopytajcie m jakie są objawy a nie zaczynacie od konca... pro znawcy.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 15 sie 2010, 14:57 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
Wydech wybebeszylem, blokady z Modulu sciagniete ( Na tym module koles mowil ze jego mito szla 180 bo kupilem nowy Stary byl zjarany) Zaplon ustawilem , kompresja 12bar. Wczoraj wyczyscilem wydech z resztek sadzy i wyciaglem wate. Teraz idzie 140 zamalo jak na cos takiego. NA 5 juz osiagam 140 a 6 i 7 niema co wkladac bo sie nie rozbedzi wiecej a todego go muli :( zrobilem wszystko co dalem rady. Wziolem jeszcze wyciaglem filtr zeby dostal wiecej powietrza bo wiekszy gaznik podnioslem poziom paliwa tez obnizylem i nic dalej to samo ;/. Wkreca sie do max obrotow. oto filmik jak sie kreci : http://www.youtube.com/watch?v=Pr-21EkwM7s . Kreci sie do max obrotow lecz na filmie nie widac bo linka poszla przed wczoraj. Tak jak inni pisza ze jest blokada na BLACKBOXIE lecz niema tego boxu bo to wersja jedna z tych mocniejszych i ona niemiala. Jak ja kupilem to bylo wszystko org. Nic nie robione w niej bylo. jechala tylko 125




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 9:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Kurde no nie wiem. Wydech sportowy czyli tu jest wszystko ok. No juz blokad nie masz..;/ A jak wpinasz 7 bieg przy 140 to co sie dzieje ? Spadaja obroty , wkreca sie ?


wsadz tą wate bo chodzi jak kosiarka, i w filtrze zamontuj gąbke i ją nasącz, bo zajedziesz silnik . I nie kręć go na zimnym silniku.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 18 sie 2010, 9:55 przez teac27, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
Silnik byl cieply :P bo wlasnie wrucilem w tedy z trasy. :P a filtr wyciaglem na chwile by sprawdzic. Jak wyciaglem filtr i wate to poprawilo sie o 10km/h wszystko przelecialem i juz niewiem co moze byc. jak wsadzam 6 i 7 to sie kreci ale nie idzie wiecej niz to 140 tyle osiagam juz na 4/5 jak przejade z 500m to na 7 lapie dola muli go i spadaj obroty nieraz niewiem dlaczego ;/ Tlok nowy cos wiekszy od zwyklej 125cc. Na oko kolesia ktory robil szlifa bedzie jakas pojemnosc 130/140cc. Gaznik wsadzilem mikuni 38mm i nie idzie na tym osiagnac wiecej niz to 140 ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2010, 20:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
KNAJPA pisze:
Tlok nowy cos wiekszy od zwyklej 125cc. Na oko kolesia ktory robil szlifa bedzie jakas pojemnosc 130/140cc

Była tulejowana czy tam seryjnie jest żeliwo ?? Bo jak robili tuleje to mogli zrobić coś nie tak i będą gorsze osiągi przez to.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
Org jest NICASIL lecz musialem wstawic tuleje żeliwna i wszystko jest ok bo robie u tego kolesia co chwile szlify itd. I ani razu nie bylo zle zrobione. To jest Starszy koles doswiadczony w tym z Krakowa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2010, 22:06 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Chodziło mi oto że czasami potrafią źle kanały zrobić i osiągi są dużo gorsze.
A zębatek czasem nikt nie zmieniał ?




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 19 sie 2010, 22:06 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sie 2010, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
nie zebatki sa git sprawdzalem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 11:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Może zawór wydechowy się nie otwiera ^^?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 13:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
W przypadku nie otwierania zaworu to na każdym biegu miał by muła po wkręceniu(nie miał by albo miał słabą górę). Dzieje się tak ??




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 13:41 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 20:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
zawor jest ok Brat jest mechanikiem sprawdzal i jest wszystko ok. Działa prawidłowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sie 2010, 18:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
W przypadku nie otwierania zaworu to na każdym biegu miał by muła po wkręceniu(nie miał by albo miał słabą górę). Dzieje się tak ?? - Ale Ty inteligętny jesteś woow. To co piszesz w ogóle jest napisane troszkę bez sensu Konrad. Objawy mogą być różne , opcji złej pracy zaworu jest kilkanascie .... więc, po co takie rzeczy wypisywać to nie wiem....


Knajpa, oblecielismy wszystko praktycznie , zróbmy podsumowanie

-Blokad w wydechu nie ma ?
- Na module/zaworze wydechowym też nie ?
- Gażnik - dobrze wyregulowany? Bo bez filtra pisałeś ze lepiej jechał ?
- Kompresja Ok , ile dokładnie barów ?
- Tłok nie puchnie .
- Box'a nie masz? (czarna skrzyneczka ogranicza , obroty ,albo v-max)
- Przełożenia ok - bo jeszcze masz biegi wolne ^^

No nie wiem ehh




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
To tak Blokad na wydechu niema rozcinalem i lukalem 0 zwerzen niczego Prosty przelot spalin.
Zawor i Modul odpadaja na 100%
Gaznik nowy 38mm Mikuni Wszystko wyregulowane ok jestem tego pewny
Filtr kupilem nowy Malossi Stozka jutro bede zakladal. A jak wyciaglem stary filtr i pojechalem bez filtra to poprawa o 10km/h,
Kompresja 11,5/12 Bar
Tlok nie puchnie wszystko ok
Black Boxa niema to jest wersja wlasnie bez niego czytalem o tym na forach i szukalem tego lecz niema. Ja mam ta wersje przejsciowa ze starej mito na nowa
Ona byla blokowana na wydechu gazniku module i zaworze tylko. Te blokady posciagane i klapa ;/ :((




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 20:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 19:47
Posty: 811
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Skąd ona jest? Może ma założoną gdzieś taką blokadę jak by obrotów? to co w skutach zakładają. W Niemczech często 50/125'tki to mają.


Ile ważysz? Może z 150kg i nie chce więcej? :lol:
Nie no sorry za głupie pytanie. :mrgreen:




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 27 sie 2010, 20:01 przez Stasiu2, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 12:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
waze 70KG :) a i blokady obrotow ona niem bo sciaglem kreci sie do maxa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2010, 18:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Black box 100% :P szukaj , przy elektronice dziadostwa :P modułu jakiegos ktory ci dziwnie wyglada :P szukaj a znajdziesz :P




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 wrz 2010, 11:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2010, 20:55
Posty: 14
Lokalizacja: Mszana Dolna
Pojazd:
Niestety ale To nie jest Black Box :) jest to wina kanałow nie spojrzalem na nie po zrobieniu tuleju. Zosstaly zle obliczone przez tego pana co to robil i sa za male ... Sciaglem wczoraj cylinder i juz wszystko jasne :) Teraz rozwiercam wszystkie otworki,kanały itd wszystko co jest w cylku mysle ze w tym tyg ja zloze wiec bedziemy widziec co z tego bedzie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy