Dzisiaj jest 02 gru 2024, 17:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 sie 2014, 15:19 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 23:58
Posty: 14
Pojazd: Gilera DNA 50
Gilera DNA 50 cm3 rocznik 2002
Wymieniłem:
Nowy tłumik Tecnigas Q-Tre (odblokowany)
Nowy gaźnik Dellorto PHVA ED 17,5mm (do ssania automatycznego)
Rolki Motoforce 19x15,5 - 4.0g
(Wszystko ze sklepu mieloch)
Sprężyna jest jakaś nie firmowa prawdopodobnie 4,5 mm kolor żółty ( z tego co mówił koleś od którego kupiłem)
Problem mam taki że przy starcie Gilerka zaczyna jechać mułowato aż osiągnie ok. 9tys obr/min wtedy zaczyna normalnie przyśpieszać.
Jak mam 9tys obr/min to ciągnie ładnie, potem puszczam gaz spada do 7 tys obr/min i zaczyna się muł nic nie ciągnie mimo dodawania gazu (tylko buczy) . Musi spaść do ok 6 - 6,5 tys obr/min to zaczyna ciągnąć po dodaniu gazu.

Proszę o poradę co mam wymienić żeby normalnie przyśpieszał.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 sie 2014, 16:50 
*

Rejestracja: 12 cze 2010, 17:30
Posty: 11
Pojazd:
Mam ten sam problem :)!
Rozmyślałem ostatnio i wydaje mi się, że to może być dysza główna :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2014, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
zexio pisze:
Mam ten sam problem :)!
Rozmyślałem ostatnio i wydaje mi się, że to może być dysza główna :)

Człowieku co ty mu piszesz ?

Problemem jest prawdopodobnie chińska sprężyna centralna ,która mięknie po rozgrzaniu.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2014, 13:02 
*

Rejestracja: 12 cze 2010, 17:30
Posty: 11
Pojazd:
nie jest przypadkiem tak, że na ssaniu jeździ lepiej ;)?
wydaje mi się, że sprężyna nie rozgrzewa się w pierwszych kilkunastu sekundach jazdy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 22:21 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 23:58
Posty: 14
Pojazd: Gilera DNA 50
Byłem u mechanika i mi powiedział że mam problem z gaźnikiem.
Nowy gaźnik Dellorto PHVA ED 17,5mm (do ssania automatycznego)
Za dużo bierze paliwa i go dławi.
Muszę wymienić w nim:

PILOT JET
SLOW JET
1 SIZE DOWN FROM STANDARD SIZE IN CARB

Co to jest ten PILOT JET, SLOW JET takie małe rurki w środku gaźnika mi pokazywał???
Czy to jest dysza główna i dysza wolnych obrotów ???
Jaki rozmiar mam oryginalny i na jakie trzeba wymienić ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy