Dzisiaj jest 03 mar 2025, 12:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lut 2012, 14:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
Witam
Opisywałem kiedyś moj problem ale tak jakoś nie miałem czasu i było mało odpowiedzi ;<
Wiec moj problem polega na tym ze przerobilem ja z wtrysku na gaznik i wszystko bylo ok do pewnego czasu teraz nie chce odpalic znaczy odpali ale pochodzi pare sekund i gasnie paliwo dochodzi do gaznika ale takjakby miala go za malo swieca nowa filtr nowy gaznik czyszczony dodam ze mam taką pompkę http://moto.allegro.pl/pompa-paliwa-pom ... 05123.html
co mogę jeszcze zrobic myslalem nad kupnem normalnego kranika wkręcanego bezposrednio do bakau ale wtedy musialo by byc wiecej paliwa zeby ciagnelo do gaznika?
I jeszcze jedna prosba ktos kto ma rozebranego runnera moglby mi opiscac caly ukad paliwowy co i jak?
dziękuje ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 21:21 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2011, 14:00
Posty: 95
Lokalizacja: Mława
Pojazd:
Może daj większą dysze albo masz coś z uszczelkami cylka albo cylek ma mało kompreche i nie za ciąga paliwa spróbuj odkręcić świece i nalać tam z pół strzykawki paliwa i zobacz czy zapali i pochodzi dłużej jak tak to na 100% coś z paliwem :D




_________________

nieregulaminowy podpis




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 8:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
jak tak zrobie jak mowisz to jest ok ale wypali paliwo i koniec wlasnie chodzi mi o ten uklad paliwowy jak to jest on zroniony w wersji gaznkowej moglby ktos opisac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 13:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Masz mały zbiorniczek wyrównawczy tam jest kranik podciśnieniowy potem pompka i to wszystko.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lut 2012, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
a moglbys mi zrobic foto jak to jest polaczone ten zbiorniczek i ta pompka bo ja zadnego zbiorniczka nie mam ;/ zrob foto ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2012, 12:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
soory ze post pod potem ale chcialbym się upewnić iem mniejwiecej co i jak z tym ukladem paliwowym pompkę trzeba podlączyc pod cisnienie z silnika a kranik podcisniniowy z gaznika? i jest jeszcze jeden problem nie mam podcisnienia z silnika tego otworu bo to przeciez wersja wtryskowa i co zrobic ? gdyby sprobować wywiercić czy jest jeszcze jakaś mozliwość?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy