Dzisiaj jest 23 mar 2023, 15:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lut 2023, 17:37 
*

Rejestracja: 14 sie 2014, 18:19
Posty: 8
Pojazd: gilera runner
Po czyszczeniu gaźnika skuter nie odpala.Iskra jest,paliwo podlewałem pod świecę i do cylindra i nic nie załapuje.W czym może być problem?Gaźnik tak jakby się zalewal,kapie benzyna z tej rurki na dole gaźnika.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lut 2023, 18:29 
*

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 171
Pojazd: Aerox Malossi 70
Jeśli przelewa gaźnikiem, to źle go złożyłeś. Moim zdaniem pływak się zawiesił i wyrzuca paliwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2023, 9:18 
*

Rejestracja: 14 sie 2014, 18:19
Posty: 8
Pojazd: gilera runner
Ale dlaczego nie załapuje silnik jak podlewam benzynę pod świecę lub do cylindra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 mar 2023, 16:08 
*

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 171
Pojazd: Aerox Malossi 70
Jeśli jest kompresja, paliwo, iskra to musi mieć chęć żeby zapalić. Jak czyściłeś gaźnik, to nie bawiłeś się śrubami od mieszanki paliwo-powietrze? Może po złożeniu łapie lewe powietrze? Jeśli skuter nie reaguje w stronę chęci odpalenia zmień też świece.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2023, 9:50 
*

Rejestracja: 14 sie 2014, 18:19
Posty: 8
Pojazd: gilera runner
Coś jednak mam problem z iskrą,raz jest,raz nie ma.Jak dotykam świecą do cylindra,to nie ma iskry,a jak świecę zbliżam do ramy na odleglosć 1 cm to coś iskrzy.Nie wiem czy nie jest problem z cewko modulem.Po czyszczeniu gaźnika zapalał,ale nie wchodzil na wysokie obroty(powyżej 7000)Przejechalem się kawalek i skuter rozwinal prędkość max 55km/h po czym zgasl i już nie można go bylo odpalic.

-- 07 mar 2023, 10:50 --

Przyczyną że nie odpala jest chyba brak kompresji.Na zimnym silniku 5 bar,to trochę malo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2023, 16:44 
*

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 171
Pojazd: Aerox Malossi 70
W zdrowym 2t powinno być 8-9+ barów, 7-7,5 to już raczej zbliżający się remont. 5 Bar to zdecydowanie za mało. Zdejmij cylinder i sprawdź w jakim jest stanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 mar 2023, 18:43 
*

Rejestracja: 14 sie 2014, 18:19
Posty: 8
Pojazd: gilera runner
Żeby zdjąć cylinder w gilerze runner to trzeba demontować caly silnik?Czy wystarczy odkręcenie od góry plastików?

-- 18 mar 2023, 19:43 --

Cylinder i tłok wyjąłem.Teraz nie wiem co robić.Nowy cylinder wraz z tłokiem czy szlif cylindra?Czy szlif cylindra może wykonać zwykły tokarz czy musi to być specjalny zakład?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 mar 2023, 15:32 
*

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 171
Pojazd: Aerox Malossi 70
Zwykły tokarz powinien dać radę, jeśli wie z czym sie obchodzi. Jeśli nie to, to na JackMotors za 200zł masz profesjonalny szlif z fazowaniem krawędzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: wczoraj, 18:20 
*

Rejestracja: 14 sie 2014, 18:19
Posty: 8
Pojazd: gilera runner
Ale są jaja,ja już zgłupiałem zupełnie.Byłem dziś w zakładzie gdzie szlifują cylindry.Pomierzyli tłok i cylinder i okazało się że luz montażowy jest dobry,nie ma sensu robić szlifu.Powiedzieli że coś z wydechem jest,zapchany moze być i przez to nie mógł zapalić.Ale dlaczego na zimnym silniku kompresja byla tylko 5 bar?

-- 22 mar 2023, 19:20 --

Nie wiem ten tłok(oryginał Piaggio) ma najechane 27 tys.km,jak wlozylem pierścień do cylindra to jest przerwa ok 1mm między końcówkami pierścienia.tłok ma lekkie luzy na boki jak go włoże do cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: wczoraj, 22:02 
*

Rejestracja: 03 wrz 2020, 17:16
Posty: 171
Pojazd: Aerox Malossi 70
Taki luz powinien, a nawet musi być ze względu, że tłok się rozszerza pod wpływem temperatury. Najlepiej wyślij ten cylinder do JackMotors, niech dobiorą Ci tłok pod wymiar i tyle. Będziesz miał pewność że wszystko jest okej. Mówię Ci tak brak kompresji powodują: uszczelki, zużyte pierścienie, przytarty/zatarty cylinder/tłok - wszystko to wyeliminujesz robiąc szlif i dobierając nowy tłok. Przez problemy w fazie wczesnego sprężania w skrzyni korbowej też będzie niska kompresja, a powoduje to albo, zawór membranowy, albo zużyte uszczelniacze na wale, rozszczelnione kartery. Sprawdzaj po kolei i dojdziesz do wszystkiego sam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy