Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2011, 21:20 
*

Rejestracja: 25 maja 2011, 18:50
Posty: 26
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pojazd:
Super prodżekt!

Ta membrana to chyba bez tych blaszek miała być, bo z czego mi wiadomo to z nimi membrana może odchylić się ileś tam stopni, a bez tego to może więcej. Jak gadam głupoty to prosze poprawcie mnie ;p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 8:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Zabawy jest troszkę z tym że kompresja automatycznie idzie w górę :) . Tylko trzeba mieć mikrometr do tego. Uszczelek jest 5 i teraz tylko pytanie którą założyć :lol: .


Mateusz811 ale przecież jak dam w palnik to membranki mogą się za dużo otworzyć co prowadzi do ich złamania i bardzo możliwe zatarcia :( . Tzn ja miałem do nich inne blaszki takie paseczki tylko na dole i tak je dostałem z tym że kupowałem je od gościa jako używane :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2011, 9:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Ja dałem ta najcieńszą uszczelke aluminiową i jest szatan :twisted: załóż na niej wkręc swiece i sprawdz czy ci tłok o coś nie obija. jak nie to znaczy ze jest dobrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lip 2011, 18:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Dodaję fotki odświeżonej Runnerki po umyciu :) . Jeszcze tylko regulacja bo nie mogę się za to zabrać :roll:


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Runnerka jeździ pięknie i trochę huku ale mocy zarazem też. Parę osób już miał styczność to mogą wyrazić opinię :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2010, 21:48
Posty: 331
Lokalizacja: Olesno
Pojazd:
to dobrze jak jest głośna :P
pozdro stary! :cool:




_________________

P.H.U. OLEJNIK :
OPONY MOTOCYKLOWE I SAMOCHODOWE
CZĘŚCI, FELGI, PODNOŚNIKI
TANIO I SZYBKO
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=16946953
tel: 691 134 410




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 13:25 
**

Rejestracja: 06 kwie 2010, 17:52
Posty: 276
Pojazd:
Może film jakiś ?




_________________

My Aprilia SR'R :

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... d469b6be03

Komentować :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lip 2011, 13:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2010, 20:13
Posty: 137
Lokalizacja: Siedlce / Stok Lacki
Pojazd:
Śliczny skut i setup też zacny, musi miotać :)




_________________

Obrazek

  • Piaggio Sfera NSL 93`
  • Piaggio NRG Power 06`
  • Derbi GPR Racing R 08`
  • Peugeot Speedfight 2 (AC) 04`




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 15:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A więc Panowie teraz jak wiadomo zawsze jest kilka niespodzianek :angry: .

Gaźnik wyregulowany został przeze mnie wystarczyło opuścić jeden ząbek w dół gdyż było na samej górze i teraz jest w miarę ok. Ale dzisiaj rano musiałem ją chwilę pokręcić niestety... Nie mogła sobie załapać i stąd nasuwa mi się pytanie czyżby nie dostała paliwa..? Czy ja po prostu przylało, teraz pali normalnie zobaczymy co powie rano :) .


Druga sprawa drogie Państwo to półksiężyc zeżarł mi wiatraczek wariatora . Spadł seger i półksiężyc wpadł bardziej w środek i przyciął nieźle wiatrak :wink: . Nie jest połamany a więc raczej zostaje jedynie ma luzy na boki muszę rozkręcić i dokręcić bardziej .


Trzecia sprawa ku*wa poszło mi mocowanie dolne z Tecnigasa . Poluzowało się na szpilkach i oberwało mocowanie. Założyłem teraz na podkładkach sprężynujących. Myślicie że zdadzą egzamin? Mocowanie pewnie skleję Poxiliną bo chyba najlepsze rozwiązanie an ten czas.


Opinię na te 3 tematy mile widziane!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Dales wiecej paliwa na iglicy, daj jeszcze wiecej o jeden zabek. Przejedz sie kawalek ( 5,10km ) i zobacz kolor swiecy. Zobacz jak bedzie palil rano. Nastepnie zdaj relacje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 20:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Wiem że dałem więcej paliwa :) . Spalanie teraz jest bardzo dobre patrząc po świecy, takie jak powinno być a więc raczej nie ma sensu dawać więcej.


Teraz jest już wszystko ok z paleniem :) . Zostaje mi wyregulować napęd i zapitalać :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 20:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Wiem że dałem więcej paliwa


Ja tez wiem, ze ty wiesz :D

Oby sluzyla. Ty masz zestaw stage6 sport pro ?


Ostatnio zmieniony 04 sie 2011, 20:10 przez maciek805, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Hmm nie nazywajmy tego S6 ^^.


Cylinder prosto od Atheny :P. Ja mam Athena Sport Pro --> produkuje cylindry Stage6 Sport Pro dla nich :) . Klasa Mid-Race :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 20:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
To http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 849d3289ed ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sie 2011, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Tak dokładnie ten lecz ja nie mam S6 :P .


Zawsze to lepiej mieć prosto od Atheny :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 13:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Opowiadaj jak to smiga i jaka komprecha na tym ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 sie 2011, 19:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Aktualnie teraz mam zamiar kupić wariator Poli Evo Super Speed lub Malossi MHR to wtedy przejdzie moc na koło juz więcej :) .


Bo wiadomo mocy w cylindrze jest a nie ma do końca tego przekazać :P . Śmiga jak dla mnie zacnie :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 19:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
A więc Panowie Tecnigas został sprzedany już jakiś czas temu :) . W miejsce jego pojawi się Tecnigas NONE lub Yasuni C16 . Tutaj trzeba się mocno zastanowić bo jeszcze w cenie C16 mam C20. Aktualnie zamontowany seryjny wydech w razie czego .

Runnerka została ogołocona z plastików gdyż dobrałem się do pompki paliwowej. Wężyk przez który przechodzi paliwo do zbiorniczka trochę mnie nie pokoi a właściwie co innego. Mianowicie gdy włączę Runnerkę paliwo idzie w górę a po wyłączeniu spada do pewnej wysokości. Jak myślicie przeszkadza mi to w czasie jazdy? Bo nie mam zamiaru tracić przez nią żeby mi się słabo napełniało...

Ale w sumie kranik stymuluje tym to nie powinno być źle jak sądzicie? Pompa Mikuni :< .


Jeszcze rozkręciłem całkowicie gaźnik. Bo wolałem go wyczyścić w razie czego póki i tak teraz nią nie jeżdżę. I tak gaźnik trochę wyrzuca mi paliwo do filtra nie wiem czemu... Możliwe że tak ma być ale czasem nawet poleje się z niego. Jak myślicie zbyt mała dysza jest tego przyczyną??

Co ciekawe dowiedziałem się jeszcze ciekawej rzeczy co do gaźnika. Mianowicie tam gdzie niby wejście na ciecz to nie na ciecz tylko jakieś przelewy do usuwania nadmiaru paliwa . Kurcze im więcej części sportowych tym trzeba więcej wiedzieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2011, 20:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
W dellorto powyzej 17.5 nie masz podgrzewania gaźnika :D
Od zawsze był tam upust na nadmiar paliwa :)
Runner ładny, ale brakuje mu troszkę optyki.
Pozdro, odwiedź moją Runnerkę, może coś Ci się przyda :<




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 15:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Szczerze mówiąc ta seria jest dosyć ładna :wink: . Jedynie optycznie to klamki wypolerowane i ucięty błotnik elegancko pod krótką rejkę. Jestem zadowolony, ładnie to opatentowałem równo z plastikami :)


Jedynie może wrzucę tylną lampę LED i kierunki LED. Dodatkowo coraz poważniej myślę nad założeniem felg z nowego Runnera :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2011, 15:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nowe felgi w starej budzie to jest to :)

Już myślałem, że tutaj też wrzuciłeś fotkę dzidziusia i chciałęm bk kręcić :P




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy