Dzisiaj jest 28 lis 2024, 13:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 kwie 2015, 15:18 
*

Rejestracja: 11 kwie 2015, 14:52
Posty: 1
Pojazd: Gilera Runner
Witam!
Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie, dlatego założyłem nowy post.
Problem jest taki, że spalanie wynosi ok 10l a nawet więcej, dodam ze skuter na dotarciu nie jeżdżę więcej jak 60km/h. Gaźnik dellorto 17.5 PHBN niestety nie ma ssania jak odpalam Gilere to zatykam otwór jak się rozgrzeje jest normalnie. Skuter przez kilka kilometrów miał przyspieszenie do tego stopnia że trzeba było się mocno trzymać kierownicy, lecz po zgaszeniu i ponownym przejechaniu kilku km już nie jeździł tak jak wcześniej, przerywał. Czy wysokie spalanie jest spowodowane brakiem ssania i otwartym otworze ( od ssania)? Drugie pytanie związanie z gaźnikiem: czy jak wymienię gaźnik np. na Hebo 21mm to czy spalanie zmaleje do np. 5,5- 6,5l? Trzeci sprawa to czy założenie stożka bądź airboxa może zaszkodzić cylindrowi, doprowadzić do szybszego zatarcia?
Oto filtry jakie patrzyłem i gaźnik:
http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 2908.bhtml
http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 7708.bhtml
coś tańszego
http://allegro.pl/filtr-powietrza-stozk ... 65746.html

Skuter to Gilera Runner
- cylinder polini kit sport 70 z tłokiem vertex
- tłumnik polini for race
- pasek malossi
- sprzęgło i wariator stage6
- gaźnik dellorto 17.5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 kwie 2015, 8:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Jak chcesz cyla 70ccm, to nie myśl o niskim spalaniu. Na gaźniku 21mm będzie mniej palił niż teraz, bo nie masz ssania i otwarty masz kanał doprowadzający dodatkową ilość paliwa/powietrza. Samo zatkanie otworu w korpusie gaźnika nie zamknie ssania. Stożek jest spoko jeśli jest "gąbkowy" i spryskany olejem do filtrów, bez oleju przepuszcza pył, co może doprowadzić do zatarcia.

Mylne jest nasączanie zwykłym olejem stożka, bo zapycha tylko gąbkę zmniejszając przepływ. Olej do filtrów jest jak klej i ma za zadanie przyklejać pył.

Przy gaźniku 21mm licz się ze spalaniem w okolicy 6-8 litrów. Dużo zależy od regulacji.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy