Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 cze 2014, 18:57 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
Mam taki problem że ma ciężko zapalić tzn trzeba długo ją kopać ale gdy zapali to dobrze chodzi normalnie przyśpiesza tylko wolnych obrotów nie trzyma jaka może byc tego przyczyna fajka i świeca nowa gaźnik czyszczony nowy króciec iglicę też juz o ząbek w dół i w górę i nic nie pomaga ;/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2014, 9:46 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Przestań kopać skuter, bo to nic nie da i sprawdź:
- czy nie bierze gdzieś lewego powietrza (zatkaj wlot powietrza, silnik musi zgasnąć w parę sekund)
- czy gaźnik jest prawidłowo wyregulowany odpowiednimi śrubami (wolne obroty, skład mieszanki)
- zrób eksperyment i zatkaj częściowo wlot powietrza aby znacząco ograniczyć ilość powietrza i spróbuj uruchomić silnik.
Może watro sprawdzić kompresje, bo gdy jest za mała też może ciężko odpalać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 10:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź na początek kompresję bo to może być głównym powodem Twoich objawów.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 13:20 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
No właśnie kompresja chyba słaba jest teraz gdzie szukać przyczyny uszczelniacze ?;> bo uszczelka pod głowicą raczej nie bo dzis włozyłem drugą i dalej to samo ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 17:38 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No kompresja to jest tylko na obszarze pomiędzy tłokiem a głowica i jej braki mogą być spowodowane przytarciem cyla, zużyciem pierścieni, ogólnym zużyciem zestawu cylinder i tłok, słabo skręcona głowica i cylinder, przenoszona głowica.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 0:01 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
rozebrałem cylinder i jest tak że pierscienie są wcisniete w te rowki nie można ich ruszyć w ogóle to możę być przyczyną słabej kompresjii ?;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 0:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czyli zapieczone pierścienie, tak to jest powodem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 11:49 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
a gdy zakładam stare normalnie się ruszaja i wciskaja znaczy jeden bo tego drugiego ciezko mi wyjąć jak narazie ;p czyli to jest powodem że jak jest zimny to zapala i chodzi a jak sie nagrzeje to lipa ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 12:16 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kup sobie tłok z pierścieniami, Meteora za 50zl nowego kupisz :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 21:39 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
To jest Gilera Runner 180cc tłok do niej kosztował 400 zł więc nowy odpada założe stare pierścienie nie są za dużo zużyte ;p i mam pytanie od czego mogło wypalić dziure w starym tłoku ?;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 0:24 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Aa 180 :D Dziurę Ci mogło wypalić od złej regulacji gaźnika, czyli złe proporcje mieszanki lub od przegrzania. A co do pierścieni, to nie idzie dostać ich gdzieś nowych?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 13:14 
*

Rejestracja: 10 sie 2010, 15:37
Posty: 69
Pojazd:
To podpowiesz jak dobrze wyregulowac ten gaźnik jakieś wskazówki? ;>

-- 10 cze 2014, o 13:14 --

Mam jeszcze jedno pytanie świeci mi się cały czas kontrolka od ładowania ale swiatła są kierunki też tyle ze aku padniety i wgl prądu nie przyjmuje możę to być przez to czy jakas inna przyczyna ?;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy