Dzisiaj jest 01 gru 2024, 0:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2013, 22:04 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:58
Posty: 23
Pojazd: Gilera Runner Sp50
Mam problem. Runner (setup: ProReplica, Multivar, przeciwtalerz S6 CNC, Dellorto 17,5 i kilka innych rzeczy, cyl seria) w miarę ładnie latał do czasu kiedy pewnego razu wracałem ze szkoły i nagle strzelił z wydechu (chyba z wydechu) i stracił na chwilę całą moc, zwolnił do ok 20km/h i po kręceniu manetą "on/off" po jakichś 100 metrach wróciło do normy wszystko ale następnego dnia nie odpalił już. Teraz odpala tylko na śrubce od regulacji mieszanki wkręconej na prawie max i tak ma strasznie ciężko załapac, przerywa i za nic nie można ustawic wolnych obrotów. Co to może byc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 lis 2013, 14:48 
*

Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:56
Posty: 8
Pojazd: Gilera Runner Sp 50
sprawdź kompresję cylindra :) możliwe że masz już go do wymiany :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2013, 20:02 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:58
Posty: 23
Pojazd: Gilera Runner Sp50
Tylko ok. 1000-1500km temu robiłem szlif cylindra i docierałem przez 500km, po tym chodził bardzo ładnie do końca aż coś właśnie strzeliło :| . A możliwe że to jest od uszczelniaczy na wale? Bo delikatnie się poci od jakiegoś czasu do przekładni tzn po dłuższej jeździe skapuje kilka kropli płynu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2013, 10:12 
**

Rejestracja: 21 cze 2011, 13:15
Posty: 215
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
całkiem możliwe właśnie że to wina uszczelnia czy jak robiłeś szlif wymieniałeś je? a dwa możliwe ze masz lekko przytarty cylek najlepiej zobacz cylek czy nie masz tam rysek wyczuwalnych pod palce jeśli nie masz to baw sie z uszczelniaczami, bym ci polecił żebyś wyjął ten uszczelniacz i silikon na niego włożył i dookoła silikon tak jak ja to zrobiłem w ogarze, ale tu maż znacznie wyższe obroty i wgl także radzę ci po prostu kupić nowy :D




_________________

-parmakit 70ccm
-speed control
-przeciwtalerz hebo nq
-polini 2g evo 2
-hebo kevlar
-dellorto 17,5 - dysza 90
-polini AirBox




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 21:29 
*

Rejestracja: 31 paź 2013, 18:58
Posty: 23
Pojazd: Gilera Runner Sp50
A orientuje się ktoś czy w Runnerce da radę wymienic same uszczelniacze na wale bez rozpoławiania karterów i wyjmowania wału? Jest jakiś mniej inwazyjny sposób?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2013, 21:47 
***

Rejestracja: 27 sty 2013, 13:56
Posty: 831
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
da rade to zrobić wydłubujesz stare szpikulcem i wbijasz nowe i po problemie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy