Dzisiaj jest 05 gru 2024, 4:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2010, 7:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Derin_Grudziądz pisze:
jakbys malował sobie pokój załóżmy na zielony, to jak normalnie sie maluje ściany, to ty byś pomalował ściany sufit okno drzwi i podłoge ?

Czy ja malują tylko na czarny Carbon? Nie widzisz tam żółtego. Jeśli Ci się nie podoba to poprostu nie komentuj. Mam zrobiony na 2 kolory w carbonie i tak mi się podoba. To jest skuter dla mnie.
garenge, chciałem poliniego, ale ja mam seryjny cylinder dlatego nie wypadało dawać mu wydech poliniego. Narazie nie mam zamiaru zmieniać cylinder. Może kiedyś.

Myślę czy nie kupić lusterek F1 zwykłych i pokryć je carbonem, czy zostać przy seryjnych i też pokryć je carbonem.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lip 2010, 20:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2008, 9:22
Posty: 878
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Co do lusterek to kup efki w "carbonie" i git bo serii nie ma co oklejać bo będa brzydko wyglądały




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Pierwsze informacje co do wymiany tłumika.
Serwis:"wydech jest już wymieniony (skuter zamyka licznik), teraz zajmujemy się piszczeniem - zanim wydamy skuter trzeba usunąć przyczynę, prawdopodobnie winne są okładziny sprzęgła. Dam znać jak będziemy pewni na 100%."

Już nie mogę się doczekać kiedy go odbiore.
Co do dalszej roboty z hydrografiką, trochę się opóźnia.
Ale w tym momencie najważniejszy jest tłumik.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 13:19 
Zbanowany

Rejestracja: 28 cze 2010, 21:16
Posty: 12
Pojazd:
W sumie nie ma się z czego cieszyć, bo gdy Runner 'zamyka' licznik (zależy jaki masz - ten do 80 jest bardziej wiarygodny, do 120 - zaraz Ci powiem) to znaczy, że jedzie (na tym 120 km/h na tarczy) około 95-98 na godzinę, jeżeli wychodzi Ci poza skalę (mi tak wychodził na serii, dlatego sprawdziłem na GPS'ie) to leci 105-110 na godzinę. No ale jeżeli masz dobre przyśpieszenie, to jest fajnie. Powiedz swojemu 'serwisowi' by sprawdzili łożyska w pokrywie przekładni po stronie sprzęgła i wałek sprzęgła. Okładziny nie piszczą.


Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 13:20 przez Rajmund, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 13:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mam licznik ten do 80 i później kropki do 100km/h.
Wezmę to pod uwagę. Cieszę się jeśli zamyka bo licznikowe 95km/h na prostej był bardzo dobrym wynikiem. Zależy mi na przyspieszeniu, bo z wyprzedzaniem samochodów miałem problemy:)

Co do dalszego tuningu. Definitywnie rezygnuje z przedniego i tylniego błotnika oraz z przekładni. Są po prostu za ciężkie. Mój skuter sam w sobie jest bardzo ciężki, a wraz ze mną ma dodatkowe 80kg więcej. Każdy kilogram mniej dla mojego skutera będzie odwdzięczał się osiągami.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 14:30 
Zbanowany

Rejestracja: 28 cze 2010, 21:16
Posty: 12
Pojazd:
O to pisze się na tylny (komplet) :D I co do tylnego, moge się zgodzić, ale przód waży malutko ;) Nie ma sensu odchudzać skutera, bo jest tak zrobiony, by prowadził się dobrze przy swojej wadze. Silniczek P/G ma dostatecznie dużo mocy by napędzać Runnera - przecież to najmocniejsza i najszybsza seryjna 50'tka ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 16:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 12:38
Posty: 50
Pojazd:
Rajmund pisze:
Nie ma sensu odchudzać skutera, bo jest tak zrobiony, by prowadził się dobrze przy swojej wadze.

x2
Rajmund pisze:
Silniczek P/G ma dostatecznie dużo mocy by napędzać Runnera - przecież to najmocniejsza i najszybsza seryjna 50'tka ;)

Chodzi o silnik?? Jak dla mnie, to czyste brednie... Nic nie dorównywa minarelce LC, a do tego na seryjce NRG'eju mam problem z SR'ką Morini+ gaźnik 17,5mm, zawór polini evolution, wydech Leo Vince TT, polini airbox i kilka innych pierdół...




_________________

Nie ma NRG. :( Na Roxanę przyszedł czas! :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=220618 - projekt mojego Roxidła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 16:44 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
zdunek136, co? :O ja moim nrg biorę roxa 08 jak chce. Może twój silnik jest zarżnięty i nadaje się do taczki :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 16:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2010, 12:38
Posty: 50
Pojazd:
yhym, mój silnik zarżnięty... Po 13,5 k. km?? Jak chcesz, to jak bd. miał już tłumik, to nagram filmik, bo w tym, który mam teraz pękło kolanko i chodzi, jak czołg ;p A moje porównanie do apki, to chodziło o prędkość, a jeśli chodzi o przyśpiechę, to mój też bierze go jak chce przez pierwszą setkę metrów. ;p




_________________

Nie ma NRG. :( Na Roxanę przyszedł czas! :D
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=220618 - projekt mojego Roxidła




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 17:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
No nie wiem. Ja katane, roxa, scarabeo, runnera bralem na przyśpieche i na v-max ;] teraz już nie.. xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dobra Panowie nie kłócić się. Chodziło tylko o odchudzanie mojego skutera. Myślę, że 5 kg mniej na pewno mu nie zaszkodzi.
Cieszę się, że macie super osiągnięcia swoich skuterów. Dla mnie liczy się radość z jazdy, a nie kto kogo bierze...
mass95- jak Ci się spisuje wtrysk?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2010, 21:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Shaun, zobacz w moim temacie :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam, nowy sezon więc nowy post.
Oddane lusterka seryjne do firmy ECExtreme. Oczywiście czarny carbon, podobno już zrobione więc czekam na paczkę.
Osiągi zadowalające skuter z nowym tłumikiem jedzie licznikowe ponad 100km/h, a z dobrej górki zamknąłem licznik.
Muszę sprawdzić z nowym GPS Navigon.

Cały czas zastanawiam się nad rodzajem paliwa do mojego PURE JET.
Co sądzicie o Shell V- power Racing?
W aucie się dobrze spisuje bo spalanie jest o cały 1l/100km mniejsze a moc zdecydowanie większa.

Wymieniłem zawór membranowy z hebo na Stage 6 NBR.
Miałem problem z odpalniem bo moj zawór wyglądał tak:
Obrazek
Musiałem wyczyścić świece, filtr powietrza, wymienić cały zawór oraz naładować akumulator.
Bałem się, że może coś byc z wtryskiem jednak po wykonaniu w/w czynności skuter przy pierwszej próbie zaczał działać:

-----------------------------------
>>>>> Film <<<<<
-----------------------------------

Lusterka zrobione przez firme EcExtreme
Obrazek
Obrazek




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 9:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Ładna żółta Gilerka :wink:
Fajnie jej z tym carbonem :cool:

Mógł byś zdradzić jakie są mniej więcej koszta takiej zabawy z tym carbonem ?

Pozdro i zapraszam do mnie :)




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2011, 9:13 przez ven, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ven dzięki. Koszt takiej zabawy jest ustalany indywidualnie. Ja dzięki znajomością miałem to za praktycznie FREE( nie gadam z ojcem na temat pieniędzy:))
Napisz maila do firmy ecextreme --->EcExtreme
oni Ci tam wszystko powiedzą:)

Dzisiaj zamontowałem nową tarcze zegara Obrazek
co o niej sądzicie?
Skuterek poskładany z nową membraną, czekam tylko na pogodę i sprawdzam jak się zmieniły osiągi i oczywiście zalewam shell v-power racing:)
Tutaj filmik jak zakończyły się moje zmagania z niedziałającym skuterkiem:)
>>>>> Film <<<<<




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
mi się tarcza nie podoba, oryginalna dużo lepsza :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
a ja się cieszę, że wkońcu się skusiłem na tą tarczę. Tamta zdecydowanie mi się znudziła.
Na żywo jest bardziej przyciemniona i naprawde daje dobry efekt. O taki mi właśnie chodziło.
Postaram się wymienić w tym roku opony na jakieś lepsze, bo teraz mam z tzw no name:P
i mam już je 3 lata więc przyda się lekka zmiana.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 22:21
Posty: 343
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Roxi SP55
Mi także się nie podoba ;/ Ale Gilerka b. fajna ,ładnie pracuje :)




_________________

Obrazek
viewtopic.php?p=2337559#2337559\
"Radość z jazdy zaczyna się właśnie tam, gdzie kończy się ekonomia.."




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2009, 13:15
Posty: 31
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mnie się bardzo podoba:)
Powiedzcie koledzy jaką propozycje macie dla mnie co do tuningu.
Od razu mowię, że nie zamierzam bawić się z cylindrem bo nie jestem w stanie sam ustawić wtrysku.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0 Carbon Runner
Tuning:
--> Carbon Design
--> wariator polini speed controll
-->sprzęgło Polini speed clutch
-->Zawór membranowy Stage 6 NBR
--> Tłumik Leovince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 13:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 23:02
Posty: 1617
Lokalizacja: Sandomierz
Pojazd: borsche vr5
Shaun, wtrysku się nie da ustawić . ;p jak masz kasę to kupujesz cylinder malossi sport 70 i w zestawie masz ecu malossi. zakładasz i jeździsz :wink:
widzę, że nie masz dzwonu sprzęgła, może to jego kup ? albo wypoleruj przekładnie i wydech. fajnie się będzie prezentować z tym carbonem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 132 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy