Dzisiaj jest 09 mar 2025, 21:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 mar 2011, 23:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Czesc

Mój obecny setup wygląda tak:

-Yasuni R
-Malossi Multivar 2000 + rolki 5.5g
-Sprzegło Sport Pro + sprezynki Pomarańczowe Śr. twarde od TC
-Dzwon S6 Wingcooler
-Docisk niebieski Hebo +60%
-Pasek S6 PRO , Nowa Świeca NGK , Wkładka filtra S6
-Gaznik 17.5 z dysza 75

Na przyspieszenie i start w sumie nie narzekam , skuter kreci się do niecałych 11 tys , startuje z 7 ... tylko czasami jak dam full manetkę to spada mi z 11 tys na 10

V-max wynosi 100km/h , na samym wydechu z rolkami było to 95-98 ale dłużej się zbierał

Da się to jakoś zrobić zęby się tak jak by czasami nie dławił jak osiągnie te 11 tys ? i czy idzie jakoś trochę v-max zwiększyć bo liczylem ze z wariatorem poleci te ponad 100 :P

Chodź zależy mi bardziej na tym 1 :) [żeby się nie dławił]

Pozdro i z góry dzięki za pomoc :)




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 14:42 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
Po pierwsze dławienie jest objawą : zbyt małej dyszy - 80 spróbuj lecz... z reguły spowodowane jest to zbyt wielką dawką powietrza do mieszanki - czytaj 'źle wyregulowany gaźnik'.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 22:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Dzięki , jak znajde chwile to sie tym pobawię :wink: , akurat mam 80 także problemu nie powinno byc :wink:

Pozdro




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 23:09 
Zbanowany

Rejestracja: 26 lut 2011, 14:51
Posty: 98
Pojazd:
Ale ja Ci powiem spróbuj najpierw regulować - w moim przypadku było tak samo że 'chwiał' się przy 90kmh... i dosłownie nie całe pół obrotu zejście z powietrza na większą mieszankę, i idzie równo bez żadnego jąknięcia... Co do dyszy - to podobno z większą dyszą łatwiej regulować więc Ci proponuję do tego setupu spróbować z tą 80 i regulować...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 mar 2011, 23:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Dzięki :P będę się bawił...

Pozdro




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 9:03 
***

Rejestracja: 18 lip 2010, 13:38
Posty: 827
Lokalizacja: Wawa
Pojazd:
Ja bym igice przestawił może pomoże dysza 75 powinna być okej:D




_________________

Monster nr.3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 mar 2011, 20:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Dzisiaj jeszcze większe jaja się porobiły... wczoraj zatankowałem do pełna na orlenie , i zrobiłem z 50km kilometrów ekonomicznie tak do 9 tyś obrotów, i dzisiaj wyjechałem rano w trasę 50km w jedna stronę, i prędkość max 70km/h może z 75km/h obroty do 9-9.5 tys , później się rozkręcił do ok 10 tys i latał do ok 8 , i jak wracałem do domu to juz max 60-70... i nawet 50km/h pod gorę... zrobiłem dzisiaj 200km , wogole ma ciężki start i nie wkręca się na obroty... takze co gaznik do regulacji czy cos powaznieszego to moze być? :wink:

Pozdro




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 13:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Zmieniaj tą centralkę na miększą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 15:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
W sumie to jak jest na koło postawiony na stopce głównej to krecił sie bez problemu do 11tys :shock: także nie wiem czy to na pewno centralka




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 mar 2011, 23:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 14:59
Posty: 122
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Odświeżam

No i nie jest to centralka :shock:
Wymieniona na ta biała z malossiego i dalej to samo trochę sie poprawiło ale nie v-max
Wcześniej regulacja gaźnika i dysza 80 , rolki 5.5 zmienone na 5g , i dalej ...

Już nie wiem co to może byc chodzą mi rozne mysli po glowie np. regulować jeszcze raz gaźnik , łapie lewe powietrze od filtra , pasek ma jakas wade albo wario, cylinder już się kończy... już nie wiem sam :cry: :/

Już nawet chodzilo mi po glowie powrot do serii... ktora obecnie jest szybsza od mojej :/

Pozdro i licze na jakakolwiek pomoc




_________________

Mudzyyn = Runner by VEN
Obrazek


Ostatnio zmieniony 23 mar 2011, 23:20 przez ven, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2011, 17:20 
*

Rejestracja: 20 mar 2011, 13:09
Posty: 9
Pojazd:
Ja miałem podobny setup i rolki 6g sprężyna top racing 30% dysza 90 i sprężyny sprzęgła 22% top racing i prędkość około 95-100 (licznikowe) z niezłym przyspieszeniem




_________________

Zip'ek


Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 17:20 przez Grzesiekzip, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy