Dzisiaj jest 15 lut 2025, 6:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 mar 2012, 21:50 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Ogólnie o Gilerze SMT 50? Co to wgl jest? Jaki silnik? Warto kupić coś takiego?




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 21:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Jest to kopia derbi sendy, plastiki ok, części troche jest, silnik ebs do 2006, a od 2006 już ten nowy. Ja mam rcr, czyli tak jakby smt ale w wersji enduro :) mam go krótko, ale już się z nim oswoiłem i polecam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 21:57 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Silnik ten sam co w Sendzie tak? Nie AM6?

Co jeszcze o nim powiesz?




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
Tak, ten co w sendzie, ogólnie jest kopia sendy :) może pisz do JawoR'a on miał smt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2012, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 20:06
Posty: 11
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Tak, ten sam co w sendzie. Do 2006 starszy typ, od 2006 nowszy. Plastiki bardzo wytrzymałe, nie łamią się, przy wywrotkach, zresztą fajne jest to, że przy wywrotkach dzięki szerokiej kierze praktycznie nie obrywają. W SMT na moje są ładniejsze niż w sendzie, dlatego do swojej kupiłem plasticzki właśnie z SMT. Zawieszenie ok, fajne wysokie moto (wszyscy myślą, że to minimum 125cc, z racji pomarańczowego koloru nieraz mnie pytali co to za model KTMa). Na kołach enduro i zębatkach 12/53 leci mi 80 na godzinę. Mniej niż moja SRka, ale frajda z jazdy nieporównywalna i nigdy bym mojej Sendy nie zamienił na skuter. Do tego strzał ze sprzęgła i jestem na kole bez żadnego wybijania. W mojej DRD z przodu jest 4 tłoczkowy hamulec, także lepszy niż w SMT, gdzie jest dwutłoczkowy, ale słyszałem że te dwutłoczkowe też bez problemu dają radę. W każdym bądź razie u mnie jest kosa. Tylny też lajtowo blokuje koło.

Jak chcesz coś wiedzieć konkretnego to pisz, wiem dużo o tych motorkach. Ja osobiście ze zmiany z Aprilii SR także bdb skutera na Sendę DRD jestem meeega zadowolony. :)

Dodam też, że silnik ten starszy jest z tego co wiem nieco słabszy od AM6, ten nowszy z mocą stoi podobnie, natomiast skrzynia w obu deklasuje tą z minarelli.




_________________

SR 50 Mina LC '01 -> Senda DRD '03


Ostatnio zmieniony 21 mar 2012, 22:08 przez Lulek96, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 18:49 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2011, 21:16
Posty: 0
Pojazd:
Aha.

Coś więcej ktoś powie o niej?




_________________

Są ludzie i parapety, ale niektórzy na tym forum to ludzie-klamki są...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 mar 2012, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
Bihon pisze:
Jest to kopia derbi sendy


Nie nazwałbym jej kopią, bo kopią to jest chińczyk. Raczej nazwałbym go bliźniaczym motorem, coś ala "Lupo - Arosa". Gilera jest właśnością Derbi lub na odwrót. Wszystkie plastiki Gilery, posiadają znaczniki i datowniki Derbi. Silnik też. Wszystkie części są wyrobem Derbi. Podejrzewam, że naklejki też są produkcji Derbi, tylko widnieje na nich napis "Gilera".

Bihon pisze:
plastiki ok


Bardzo ok, jeśli posiadamy ori plastiki, które NIE SĄ malowane.

Bihon pisze:
części troche jest


Tuningowych, owszem, może nie ma tyle, ile do Rox'a, ale osobiście nie odczułem braków w częściach, to co, można zmienić, to da się zmienić na tuningowe. Praktycznie wsio. Z zamiennikami nie ma najmniejszego problemu

Ratownik pisze:
Silnik ten sam co w Sendzie tak? Nie AM6?


Do 06 EBS, od 06 D50B0. Silnik jest ten sam w 100%, różnią się tylko logiem na plastikowej klapce silnika, reszta, nawet cylek jest Derbi. Czyli odp brzmi, tak, ten sam co w Sendzie.

Bihon pisze:
może pisz do JawoR'a on miał smt.


Miał :(


Dodatkowo, moim zdaniem i nie tylko, wystarczy poczytać w necie, Derbi jest mocniejszym silnikiem, szczególnie D50B0, gdzie ori był nicasil. Ponad to, skrzynia o wiele lepiej chodzi. Ja trafiłem na wyjątkowo mocny egzemplarz i niestety, nie udało mi się znaleźć choćby zbliżonej mocą 50cc.

Ścigałem się z RS, DT, MX itp, na takim samym setupie, tzn seria + wydech i nie dały rady : )

Jedynka, gaz i gubisz pasażera :)

Pasażer nagrywał

http://www.youtube.com/watch?v=hV6wqc_F ... ideo_title
http://www.youtube.com/watch?v=TZ_JTihY ... ideo_title
http://www.youtube.com/watch?v=thcn0JXd0zE




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy