Dzisiaj jest 24 lut 2025, 20:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 sie 2014, 13:09 
*

Rejestracja: 23 sie 2014, 12:59
Posty: 2
Pojazd: Gilera Stalker
Witam wszystkich, to mój pierwszy post.

Mam Gilere Stalkera 50, jeździł bez problemów, aż pewnego dnia wracałem i zgasł mi 100 metrów od domu. Siłą rozpędu dojechałem do domu i pierwsze co pomyślałem, to że skonczyło sie paliwo. Postawiłem go, sprawdziłem bak, ale było tam jeszcze paliwo. Spróbowałem go odpalić, ale bez skutku. W następny dzień rozkręciłem go, z myślą że to gaźnik. Okazało się że przewody paliwowe są przepalone / popękane z gorąca i tak jakby ułamane na środku. Wyczyściłem gaźnik, zamówiłem przewody, przyszły za 3 dni. Złożyłem to do kupy, paliwo jest w gaźniku, próbuje odpalic i sie nie da. No to znów przeczyściłem gaźnik, bo myślałem że może jak stał bez filtra to coś sie tam wdmuchało, jakiś piach czy cuś. Złożyłem go z powrotem, próba odpalenia i znowu nic. 5 minut kopania z kopke nic nie dało. Sprawdziłem świece, iskra była. Odstawiłem go na jakies 3 dni i dziś z powrotem sie za niego wziałem. Podlałem benzyny pod świece, ale w efekcie nic sie nie stało, wykreciłem świece postał tak chwile, wkręciłem ją i kopnąłem to strzelił z tłumika. Nie wiem co może być przyczynom. W poniedziałek planuje zakupić nową świece, gaźnik nie raz regulowałem, ale żeby go wyregulować to jednak trzeba najpierw odpalić. Śrubka na gaźniku od mieszanki nie jest wkręcona na maksa, jakies 2 - 2.5 obrotu wykręcona, tak że powinien jednak odpalac. Paliwo w gaźniku tez jest. Pełny ten czarny "koszyk" czy jak to nazwać. Tak jakby paliwo nie przemieszcza sie z gaźnika do cylindra. Już nie wiem co o tym myśleć.

Licze na waszą pomoc. Pozdrawiam, ProMatiQ.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2014, 8:32 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 18:13
Posty: 15
Pojazd:
Nie zatarł się czasem? Sprawdź cylinder i membrany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 8:36 
*

Rejestracja: 23 sie 2014, 12:59
Posty: 2
Pojazd: Gilera Stalker
Z membranami wszystko ok, sprawdzałem kiedy wyciągałem gaźnik. A jak sprawdzić cylinder? Nigdy nie rozkręcałem go aż tak :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 13:33 
*

Rejestracja: 21 kwie 2012, 9:33
Posty: 194
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd:
sciagasz osłone cylindra ( śrubki) i odkrecasz głowice sciagasz ją i wyciagasz cylinder i patrzysz czy ne ma rys ... sciagnij i daj fotki




_________________

Coliberek Jedyny W PolscE by 051096

http://forum.mieloch.pl/coliberek-jedyny-taki-w-polsce-t371155.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sie 2014, 20:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Szybszym sposobem będzie manometr




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy