Dzisiaj jest 02 gru 2024, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2015, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Ostatnio rozwalił mi się gwint w głowicy i kolega ma na zbyciu głowice od 70cc ale aluminium a ja mam dr evo 70cc żeliwo i moje pytanie czy podejdzie ona do mojego cyla bo nie chce nic spieprzyć mam okazje kupić ją za 25zł a nowa w sklepie około 70zł


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 paź 2015, 19:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
jeżeli wymiary są te same, oraz tłok nie będzie uderzał o głowice/swiece to jak najbardziej. Poprawi się chłodzenie.




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 19:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Prawie każda głowica jest aluminiowa mowa tu o ac.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 19:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
onar23c Najważniejsze, by rozstaw szpilek się zgadzał (powinien być ten sam) i głębokość komory spalania jak pisze Przemo199809. Dobrze by było gdybyś miał możliwość przyłożenia głowicy i obracając przeciw talerzem, sprawdzić, czy denko tłoka nie chce się zakumplować ze samą głowicą. Co do świecy to żaden problem, bo można kupić z krótkim gwintem (HS). Gdyby pasiła to warto zmierzyć squish, czy nie za duży. Zawsze można go skorygować grubszą uszczelką pod cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 20:41 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Spokojnie powinna podejść, nawet i od serii 50ccm mogło by pasować, chyba że miałeś powiększoną komorę w głowicy, są takie okazy 72ccm a różni się tym że głowica posiada większe gniazdo spalania mieszanki. Nie widziałem jeszcze żeliwnej głowicy w 2T, jakby była żeliwna to wątpię żebyś przekręcił tak łatwo gwint. Jest jeszcze możliwość wstawki/reperaturki gwintu świecy, jeśli masz tą m14 to bardzo powszechna, ale pewnie będzie to więcej kosztowało jak ta głowica od kolegi. Przedmówcy dobrze radzą, abyś wykręcił swoją i porównał, a najlepiej przyłóż tą nową/używaną do swojego cylindra, chyba że dysponujesz suwmiarką.

Oczywiście piszę tu o 2T AC, LC to już inna bajka :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2015, 16:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Dzięki za pomoc ale raczej pojadę do swoich mechaników oni kupią głowice wszystkie uszczelki i powymieniają i bd ok :) znowu bd latał oby jak najdłużej LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy