Dzisiaj jest 21 lut 2025, 23:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2013, 23:55 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Pjona!. to tak dziś trochę robiłem ze speedim i po skręceniu wszystkiego po odpaleniu odrazu łapał full obroty, wkręciłem na max śrubki od jałowych i mieszanki, nic to nie dało. Odkęciłem "na oko" 2-3 obroty poruszałem manetką a to linka się zblokowałoa lub iglica za wysoko była. Pojechałem się przejechać i patrzę a tu niemiłosiernie żre mieszankę. WKRĘCONA ŚRUBKA NA MAXA OD MIESZANKI TO BARDZO MAŁO PALIWA I DUŻO POWIETRZA CZY ODWROTNIE?

dysz 100




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 sie 2013, 0:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2012, 23:50
Posty: 398
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Cagiva Mito 160
Dysza 90 będzie odpowiednia, wkręcasz - zmniejszasz paliwo, dajesz powietrze, wykręcasz - więcej paliwa, mniej powietrza. Full obroty, bo może przy gaźniku masz regulacje linki i ja dokręciłeś na max?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 1:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
te full obroty to napisał, że się coś zablokowało. jak się blokuje linka to lepiej to napraw bo się komuś w tyłeczek wpakujesz .. a co do śrubki to tak jak kolega wyżej napisał.




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 7:30 
*

Rejestracja: 27 kwie 2011, 10:38
Posty: 189
Lokalizacja: Rzozów (k. Krakowa)
Pojazd: Peugeot Speedfight 2
Klim98 właśnie przy gaźniku linka się przybloczyła i przez to. Rellanium to 1 raz taki problem ale to przez robienie z króćcem i lekko wykrzywionym przez to gaźniku. Co do dyszy to nie bardzo jestem skłonny do wymiany bo mój speedy się baaaardzo grzeje :C. Dzięki za odpowiedzi:)




_________________

Speedy II:
dr evo 70
yasuni z
malossi multivar
sprzęgło malossi fly
dzwon s6 wingcooler
dellorto 17.5 + polini air box
króciec polini big valve + zawór
spreżynki s6 soft
centralka malossi biała

~ by ARR ~




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 15:08 
**

Rejestracja: 30 maja 2011, 20:26
Posty: 355
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Większy gaźnik zwiększa chłodzenie a nie sama dysza chyba ;/




_________________

Wojtas Perso

Moja madzia :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=215669




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 19:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2012, 23:50
Posty: 398
Lokalizacja: Tczew
Pojazd: Cagiva Mito 160
Czy ktoś tu mówił, że dysza zwiększy chłodzenie? O.o




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy