Dzisiaj jest 28 kwie 2024, 13:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2015, 12:27 
*

Rejestracja: 21 lip 2015, 12:18
Posty: 6
Pojazd: Barton Sprint RS
Witam, mam dylemat otóż chciałem sprzedać swojego Bartona Sprint RS 2013r. , ale w ogłoszeniu napisałem że jest możliwość zamiany.. Dostałem propozycje zamiany na Yamahe Areox z 2000r. z przebiegiem 14 tyś. , ponoć zmienione wariatory na polini, cylinder 70 (nie wiem jakiej firmy). Otóż nie wiem czy się zamienić , ogólnie skuter podoba mi się, jest w miarę uszanowany. Jedynie co mi się w nim nie podoba to rocznik .. 15 letni skuter .. Doradzicie, pomożecie ?
Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuje :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 lip 2015, 13:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pyza98 15 letni skuter To może byc skarbonka bez dna.Masz 2 letni skuter i lepiej jest zainwestowac w niego i miec podobne osiągi, a w ten przebieg 14 tyś nie wierz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 13:43 
*

Rejestracja: 21 lip 2015, 12:18
Posty: 6
Pojazd: Barton Sprint RS
Dzięki za odpowiedź , miałem w planach go sprzedać i kupić coś w 2T do max. 2500-3000 tyś (tylko biegi) myślałem nad keeway TX 50 , a tu mi wyskoczył z tym areoxem . Słyszałem że to porządny sprzęt mało awaryjny , kumpel kazał mi uważać na ten cylinder 70 , bo ponoć na chińskich cylindrach te motorki długo nie chodzą ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 13:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wejdź do tego tematu pytanko-do-n0oort-t411950.html gdy zacząłem bawic się w tuning mój skuter miał niespełna 2 lata i przebieg 4300km. Mozolnie kupowałem części nowe i odkładałem na półkę a później składałem. koszt w granicach 2500zł. ale możesz zacząc od używanych rzeczy w zależności jaki masz budżet.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 14:07 
*

Rejestracja: 21 lip 2015, 12:18
Posty: 6
Pojazd: Barton Sprint RS
Powiem tak mój budżet to na tą chwile 0. Albo sprzedaje za 2000zł tego mojego bartona , albo się na coś wymieniam. Po prostu chcę coś szybszego niż barton , nie muszą być to biegi . Szkoda mi coś zmieniać w bartonie typu cylinder 72cmm bo w tej chwili chodzi jak zegarek to po co jakieś modyfikacje. Może byś coś doradził .. szukam zrywnego motorka 70% asfalt 30% drogi pole leśne itp. Cena max. 2500zł




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 14:29 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
A ja bym zrobił inaczej, chinol za 2tys ciężko się sprzedaje jest to bardzo mało prawdopodobne że ktoś kupi a ludzie lubią aeroxy i dlatego moim zdaniem jedź i zobacz roxa jak warty to zamieniaj i od razu wystawiaj na sprzedaż też z te 2tys i prędzej się sprzeda jak chinol :)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 14:56 
*

Rejestracja: 21 lip 2015, 12:18
Posty: 6
Pojazd: Barton Sprint RS
Znaczy się mój chinol 2013r. 4100km najechane , ceny na ogłoszeniach zaczynają się od 2200zł z 2011r. z przebiegiem 9 tyś to myślę że moja cena nie jest zła , miałem już oferty typu zamienie na simsona , aprile sr . Kurde trudna sytuacja , wole biegi i chciałbym coś mocniejszego niż mój chinol ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2015, 15:09 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
mam silnik od p/g z 1995 roku cały seryjny i wał 0 luzów, przełożenia bez luzów, sprzęgło jak nowe, cały sprawny, te silniki się nie psują jak się dba, 14k km jest możliwe, po prostu stał lata uszkodzony u jednego typa, ten go sprzedał innemu, kolejny nie umiał naprawić, znowu sprzedał itd...aż w końcu jakiś młody trafił na niego, kupił i postanowił go naprawić... (sam tak zrobiłem), każdy silnik da się idealnie zrobić RAZ a PORZĄDNIE na lata tylko ma to być seria bez większych modyfikacji




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy