Dzisiaj jest 21 lip 2025, 21:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lis 2011, 10:13 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Witam, mam w skuterku cylinder 70ccm, gaźnik 17.5 i wydech laser x pro. Skuter po przejechaniu 1km jest bardzo nagrzany ( a teraz temp w okolicach O). I dadam, że na full manecie idą iskry z tłumika.

Proszę o pomoc bo na wiosnę robie szlif i nie hcce bym mi się tak stało na nowym tłoku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 15:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Może za mało paliwa dostaje ? sprobuj poł obrotu wkrecisz srubke regulacyjną .
Lub większa ciut dysza




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 16:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
malolat15, Chłodzony powietrzem czy wodą?
Proponuje pożądanie wyregulować gaźnik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 17:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
capekpl1 pisze:
Chłodzony powietrzem czy wodą?


budyniem ;p

cieczą :D

moim zdaniem sprawdz tez kolor swiecy jaki jest




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 17:07 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:29 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
fakycznie zapomniałem napisać, że to AC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 19:43 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
to bez różnicy czy ac czy lc tak jak napisał sławek5t to objaw zaubogiej mieszanki i raczej szybko to popraw bo to główna przyczyna zatartych wałów i cylindrów


Ostatnio zmieniony 24 lis 2011, 19:44 przez czarekff, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 21:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
czarekff pisze:
to bez różnicy czy ac czy lc


Jest różnica...

A powiedz mi jaka masz teraz dysze główną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 lis 2011, 22:24 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
dysze mam 90 i jeszcze iglica podniesiona na maxa. Zauboga mieszanka? On pali mi 6,5l /100km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lis 2011, 2:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
To mu zmniejsz dawke




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy