Dzisiaj jest 07 sie 2025, 14:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Yakuza, Po 1 już wcześniej jeździłem przy temperaturze +30*C i nie grzał się tak, a po 2 porównywałem temperature z kolegą który ma ten sam silnik i jakoś on miał temperature dużoooo mniejszą i on przy odpalonym jak i zgaszonym silniku miał taki sam poziom płynu. I jak to wytłumaczysz? Testowaliśmy to przy tej samej temperaturze powietrza, i temperatura mojego skutera była ponad 2 razy większa. Ale pewnie według Ciebie to norma, nie? I umnie wszystko jest dobrze... :roll:

Yakuza pisze:
Jak by Ci się przegrzewał to silnik by ptak strzelił i gasłby itd.


Nie jestem aż tak głupi żeby jechac, aż do kompletnego przegrzania...

Mam jeszcze jedno pytanie. Wąż który jest w głowicy ma być podłączony do górnego czy dolnego wejścia przy chłodnicy?


Ostatnio zmieniony 08 lip 2012, 12:43 przez sebek_97, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 12:45 
*

Rejestracja: 09 sty 2012, 15:00
Posty: 199
Lokalizacja: CK
Pojazd:
sebek_97 popatrz wszystko dokladnie weze, pompe wody to sie okaze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 12:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
do górnego.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 15:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Pyle pisze:
do górnego.


Jeżeli dobrze prawisz, to prawdopodobnie będzie przyczyna, bo u mnie na górze chłodnicy jest wąż od dołu pompy.

Może ktoś potwierdzić że wąż od głowicy idzie do górnego wyjścia w chłodnicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2011, 13:08
Posty: 121
Pojazd:
W minarelli:
-górne wyjście z pompy podłączamy do cylindra
-dolne idzie do dolnego wejścia w chłodnicy
-górne wejście chłodnicy łączymy z cylindrem
-pozostałe wyjścia z chłodnicy łączymy z zbiorniczkiem. Zależy jaką mamy chłodnicę, czy ma 2 wyjścia czy 1.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 17:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Ok, panowie, pozmieniałem węże na tygodniu również zmienię uszczelke pod głowicą i zobaczymy jak będzie. Gdzieś kiedyś czytałem że dobrze jest przy montażu uszczelki pod głowice dac troche silikonu wys. temp. Prawda to? Zwykle składam bez i było dobrze.

Btw. Muszę kiedyś wybrać się do mechanika z "pozdrowieniami" który kiedyś składał mi układ chłodzenia :evil:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 19:58 
Ale tuman z mechanika ;D Mogłeś nawet iść z reklamacją jak byś miał jakiś dowód.

Silikonu można dać chyba troszeczkę, żeby nawilżyć że tak powiem a nie nawalić tego dużo. Simeringi się smaruje w każdym razie, nie wiem jak uszczelki ale ja uszczelek nie smaruję i jest dobrze.




Na górę
   
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
Cytuj:
Ale tuman z mechanika ;D Mogłeś nawet iść z reklamacją jak byś miał jakiś dowód.


To był poprzedni właściciel, i zaproponował że za free zrobi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lip 2012, 21:08 
*

Rejestracja: 09 sty 2012, 15:00
Posty: 199
Lokalizacja: CK
Pojazd:
sebek_97 siliconu mozesz dac, lecz z umiarem ilosci jego i zeby nie zapaprac chlodzenia tzn nie zatkac go nim :D ja skladalem na siliconie glowice ze starej uszczelki oraz uszczelke docinalem z kartonu po mleku ' bo lepiej z tego niz nic, a nie chcialem kupowac ' i jest idealnie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2011, 10:08
Posty: 469
Pojazd:
No wreście jest taki chłodzenie jakie chciałem. Dzięki za rady. Tylko że jest jedna sprawa, ostatnio chyba przegrzałem ją, straciła dużoo mocy i dodam że to nie było pierwsze przegrzanie. I co dalej? Odzyska tą moc czy już cyl jest osłabiony i nic z tego? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2012, 11:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
najlepiej to sprawdz pasek, sprezyny rolki itp.

jak to nic nie da, to zdejmij cylek jak rysy to szlif i moc powinna powrócic.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy