Dzisiaj jest 02 sie 2025, 0:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 20:31 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
AC jest słabsze od LC i temu nie zaprzeczysz, 13 koni w Manstonie nie jest dla mnie realne i tyle :roll:
Dobry tłok do hebo co koło 5 tyś to koszt 200zł, przez 20 tyś będzie to kosztować 800zł :roll:, a w malossim szlif co 15 tyś., w ogóle gościu wziąłeś pod uwagę że tłoki też kosztują trochę? :roll:
Łożyska jakbyś najlepiej wziął rozmiary i szedł do hurtowni i by ci powiedzieli ile za to będzie :wink: , Sport jest dużo mniej wrażliwy na różne rzeczy, np. słabszy olej itp. a takie hebo to już trochę trzeba o nie dbać, Spalanie będzie mniejsze w malossim, gdzieś w okolicach 5l :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
spalanie w hebo i gaźniku 19mm będzie w granicach 6L spokojnej jazdy, a malossi ~5L.
Tu masz łożyska http://allegro.pl/lozyska-uszczelniacze ... 78601.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 20:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
wiem że AC jest słabsze od LC. Tylko Ty próbujesz wmówić że AC to wielkie zło a wcale tak nie jest. Była rozmowa o cylindrze a nie kosztach utrzymania jakbyś nie wiedział. Więc nie wyjeżdzaj z kosztami tłoków bo nie o to chodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
No to już sprawa jest jasna Malossi Sport to coś dla mnie.
Nie stać mnie na Hebo utrzymanie itp.

Teraz tak przypuśćmy że biorę Malossi Sport 70 i co dalej
konkrety konkret (marki, linki do ofert sprzedaży ) proszę :

Co należy wymienić by uzyskać jak największą moc przy jak najmniejszych kosztach ?


Ostatnio zmieniony 14 paź 2010, 21:08 przez Lisekel, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 21:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
gaźnik 17,5mm dellorto/stage6. poszukaj na allegro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Co powiecie na te łożyska ?
Będą pasować i jakiej jakości ? Opłaca się ?

http://allegro.pl/lozyska-walu-rms-tefl ... 09414.html

A nie dam rady na seryjnym gaźniku ?
( Może wystarczy wymienić tylko dysze na większą ? +80 czy coś ? )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2010, 22:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
lepiej kup NTN lub SKF sprawdzone są. A na gaźniku serii możesz próbować jeździć przy tym cylku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 7:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Może te : ?

http://allegro.pl/lozyska-uszczelniacze ... 01660.html

A jak z docieraniem ? Ile proponujecie km robić i na jakiej prędkości ?

Może bym założył blokadę na wariator żeby mnie nie kusiło przekręcić manetkę mocniej ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 10:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
nie zakładaj żadnej blokady na wariator! to tylko zwiększy obroty, czego się unika na dotarciu. Przy docieraniu chodzi o to aby przez pierwsze 150km, bardzo oszczędzać silnik bo wtedy pierścienie się układają czyli najważniejsza rzecz z okresu dotarcia. Ogólnie taki cylinder dociera się do 1000km. Czyli tak docieraj: po złożeniu odpal go i zostaw na 10-15min na wolnych obrotach, poczekaj aż ostygnie dobrze i tak conajmniej 3 razy, a najlepiej 5 razy zrób. Później pierwsze 50km z prędkością 25km/h, następne 50km z prędkością 30km/h później co kolejne 50km zwiększaj prędkość o 5km. Przy przebiegu 500km możesz już tak na chwile przycisnąć mu mocno ale nie na długo. I tak do 1000km. Pamiętaj też aby nie jeździć na stałych obrotach i nie odkręcać gwałtownie manetki. Ogólnie w docieraniu chodzi o to aby nie przegrzać cylindra i tyle. Na ten okres lej olej pełen syntetyk. Grzej przed jazdą, nie jeździj we 2 osoby, nie trzymaj dużych obrotów.
Co do łożysk to te są bardzo dobre. Takie same jak te stage6 z mielocha tyle że dużo taniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 12:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
A jak sprawa się przedstawia z tym łożyskiem igiełkowym ?
Jaki rozmiar ?

A tamte co wcześniej pokazywałem to będą pasować prawda ? Wszystkie skutery mają takie same rozmiary łożysk ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 paź 2010, 13:31 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
sebagbw pisze:
Była rozmowa o cylindrze a nie kosztach utrzymania jakbyś nie wiedział. Więc nie wyjeżdzaj z kosztami tłoków bo nie o to chodzi.

A sam zacząłeś o tym że malossi mniej wytrzyma i o tym że szlif i tłok kosztuje tyle i tyle więc... :roll: , dobra mniejsza z tym.
Są rózne rozmiary łożysk ale te co pokazałeś będą dobre :wink: , igiełkowe będzie na rozmiar sworznia 12mm.
Z tym docieraniem to może lekka przesada (1000km :?) , dociera się na olejach pól syntetycznych i dzięki temu wszystko układa się szybciej, potem leje się full syntetyki :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy