Dzisiaj jest 27 lis 2024, 7:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2012, 22:09 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 22:04
Posty: 6
Pojazd:
Witam ! Założyłem ostatnio Malossiego 175 do mojej CBR'y . I potrzebuje większy gaznik jaki mam wsadzic zeby cos sie działo orginalny to 23 . Licze na odpowiedz :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2012, 23:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lut 2010, 21:14
Posty: 676
Lokalizacja: brać kasę?
Pojazd:
Spróbuj 24 albo 28 jak Ci spalanie nie przeszkadza:)




_________________

Lewy pas to nie kółko różańcowe!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 8:42 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 22:04
Posty: 6
Pojazd:
Nie nie przeszkadza . A nie myslisz ze jest on za mały jak 28 wszyscy mi mowia w sklepach i serwisach ze koło 32 ale nie jestem pewien i nie chce kupic zbyt duzego zeby mi nie zalewało .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 13:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 23:55
Posty: 174
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd:
to weż od kogoś pożycz albo sie umów w sklepie ze weżmiesz 32 a jak będzie zalewać to oddasz albo kup po prostu 28 :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 14:06 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 22:04
Posty: 6
Pojazd:
Okej dzieki sprobuje 28 . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 14:47 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Jeszcze napisz mi na pw jak CBR lata na 175ccm bo jestem ciekawy :)


Ostatnio zmieniony 06 paź 2012, 14:48 przez karol02, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 17:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2012, 23:59
Posty: 287
Lokalizacja: Piła
Pojazd:
karol02, mi też dajcie znać ile pójdzie ta CBR'a :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2012, 22:29 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 22:04
Posty: 6
Pojazd:
Jak włoze odpowiedni gaźnik to damznac ile poszła tylko kase musze dozbierac :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2012, 10:27 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 22:04
Posty: 6
Pojazd:
O co ja się najeździłem zeby dysze znaleść ale rozwierciłem ja do 130 ze 118 trochę poprawiło się ale każdy mi mówił ze to sam gardziel gaźnika jest za mały :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 15:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2012, 15:33
Posty: 8
Pojazd:
Jak z osiągami ?:P




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Dołączam się do pytania,oczekuje chociaż filmiku:DDD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 paź 2012, 20:31 
*

Rejestracja: 05 paź 2012, 22:04
Posty: 6
Pojazd:
Będą pieniądze na gaźnik będzie gaźnik a jak będzie gaźnik będzie info o osiągach tudzież film. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 paź 2012, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2011, 21:40
Posty: 140
Lokalizacja: Dębica podkarpackie
Pojazd:
ale teraz ile idzie?

ile dales za tego malossiego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2012, 16:00 
*

Rejestracja: 16 paź 2012, 15:38
Posty: 1
Pojazd:
Malossiego dostaniesz nowego za 1200zł :D




_________________

Juan




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 20:10
Posty: 9
Pojazd:
Od początku:
do malossiego 175
K&N,rozwiercenie dyszy wraz z wymianą iglicy lub zestaw dynojet,Przelotowy wydech
To podstawa,dla lepszych osiągów można jeszcze walek sportowy wrzucić
Na standardowym cylindrze fajnie to jeździ.
Przy cylu 175 trzeba zapewnić odpowiednie zasilanie tego cylindra w mieszankę(k&N i dysze) i odpowiednio szybko pozbywać się spalin(przelotowy wydech).
Wymiana samej końcówki wydechu mija sie z celem ponieważ w kolektorze wydechowym są różne zwężki i spowalniają spaliny,dlatego ważny jest kompletny przelotowy układ wydechowy.
Sprawdziłem dwa:
DEVIL bardzo głośny słychać z kilku kilometrów.
Leo cichszy przy takich samych osiągach.
Oczywiście są db kilery ale nie o to chodzi kiedy kupujemy przelota.
przy seryjnym cyly 150 km\h raider 75kg w kombinezonie
Seryjna cbr 125 zostaje daleko w tyle,dodatkowo motocykl ma bardzo fajne przyspieszenie


Dla zainteresowanych mogę dać namiar na Dynojety.


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 13:37 przez jj, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
jj pisze:
przy seryjnym cyly 150 km\h raider 75kg w kombinezonie

cebrą 125 seryjną?? haha chyba z wielkiej górki :)
kolega miał do po prostej leciała około 130max




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2012, 13:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 20:10
Posty: 9
Pojazd:
seryjny jest tylko cylinder
Wszystki zmiany opisane wyżej zostały wprowadzone poza cylindrem
co do gaźnika to seryjnie jest 28 przynajmniej u mnie tak jest


Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 15:37 przez jj, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy