Dzisiaj jest 25 lut 2025, 7:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 14:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Paco Rabanne, tak a ile ta RSka spali? jak 125 potrafi do 9l dojść, to ta 15l spokojniw łyka, a Policzyłeś koszty wypisanego przez Ciebie tunigu? jeden cyl 160 to ponad 1500zł,no i 2T nawet 250 dżwiękiem nie dorówna tej cebrze.




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 14:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Paco Rabanne pisze:
To już nie lepiej kupić Rsk'ę 250cc, którą dostaniemy w naszym pojebanym kraju?
Do tego dwa cylindry 160 Polini i mamy 320cc + 2x wydech Arrow'a, 2x gaźniki od Belgardy bodajże 42mm lub 38mm ew. od GS 32mm bądź 34mm (nie pamiętam dokładnie, ale coś z tych liczb rozmiarów). Nie wspominająć o zaworach membranowych i wyczynowych zaworach wydechowy (około 1800zł).

Trzeba by jeszcze zmienić wał na jakiś porządny, bo seryjny by raczej nie uciągnął takiej mocy.

ziolas94 jak ktoś robi taki tuning to na spalanie się już nie patrzy, bo robi to czysto z miłości do motoryzacji, a to oczywiście wiąże się z kosztami :)
Taka mocno przemodzona 250 2t nie będzie mieć złego dźwięku, a osiągi... zadowalające :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
PawełVitality, ja pisałem o spalaniu serii 250, a ten cyl 160 to na dźwięk nie wpłynie, wał seria wytrzyma ale po co mieć coś co pali 20l i jedzie jak 600ccm palące 8l,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 17:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 mar 2011, 22:29
Posty: 85
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
Jeśli komuś nie zależy oryginalności i wyróżnieniu się to jak najbardziej niech bierze 600cc, ale jeśli ktoś ceni oryginalność i czerpie frajde z jazdy czymś czego nikt inny nie ma to taka 250 jest idealna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2011, 20:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2010, 7:36
Posty: 1
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
Asaroth pisze:
Sąsiad miał tą cebre jakieś 10 lat temu. Jak z nim niedawno o niej rozmawiałem to mówił, że sprzęt kosmiczny i warty zainteresowania i te 19tys obrotów, które kręci, heh.

I Kawa pojedzie lepiej od RS 125, mit o kosmicznych ereskach o mocy 42km został już dawno rozwiany i nastąpił powrót do realnych 28 :).




Kawasaki zxr 250 ma 46koni RS 125 nie ma najmniejszego polotu, ale ninja 250 exc 33konie rs 125 łyka spokojnie.




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=809767 <----- APCIA RS 125 <3


http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1330010#1330010 Can-am 800




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy