Dzisiaj jest 24 lip 2025, 0:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 07 maja 2012, 10:27 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Witam ponownie, cylinder już mam, cylinder jest od PEUGEOT SPEEDFIGHT 1 50 LC ( 1 i 2 mają ten sam cylinder, więc bez znaczenia ), poniżej zdjęcia:


http://img823.imageshack.us/img823/4034/dsc00317nh.jpg

http://img138.imageshack.us/img138/2351/dsc00318jr.jpg

http://img809.imageshack.us/img809/761/dsc00319g.jpg

http://img805.imageshack.us/img805/5219/dsc00320o.jpg

http://img52.imageshack.us/img52/6243/dsc00321dp.jpg

http://img42.imageshack.us/img42/369/dsc00322s.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/595/dsc00324ld.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/3237/dsc00325ut.jpg

Będe miał tez probem z dystansem tej uszczelki poniżej, u kogo mam ją zamówić ( potrzebuje 1,5mm z aluminium )

http://img801.imageshack.us/img801/341/dsc00326xt.jpg


Gdy skompletuje wszystkie części, będe pisał krok po kroku co należy zrobić, oczywiście pisze do posiadaczy hondy dio SP-SR 50 AC :twisted:

Pompa wody BOSCH od MERCEDES E-KLASA W210 na 12v, ponizej zdjęcia:

http://img818.imageshack.us/img818/66/dsc00335i.jpg

http://img43.imageshack.us/img43/839/dsc00339kdy.jpg

http://img26.imageshack.us/img26/8932/dsc00338rf.jpg


Do kupna pozotało:

- 4m węża do układu chłodzącego do 125 stopni C
- 6 zacisków
- uszczelki cylindra LC
- termostat
- czujnik temperatury
- dystans pod cylinder 1,5mm z aluminium, lub grubą uszczelkę z max 3mm
- nowa świeca NGK
- chłodnica o wymiarach grubość 4,5cm, szerokość 28-30cm i wysokość 17cm
- jakiś dobry płyn

Po zamontowaniu wszystkich części naleje wody aby sprawdzić czy nic nie cieknie, a dopiro później naleje płynu ;)

Przy montażu tego cylinda peugeot speedfight 50 LC to trzeba dac dystans pod cylinder z alumium lub z materiału, dobrze będzie jeżeli samemu zamówić z materiału 250x250mm o grubości 2,5-3mm i samemu wyciąć, jeżeli tego się nie zrobi mozliwe, ze tłok będzie uderzał o głowicę, skok tłoka w peugeocie to 39,1mm a w hondzie dio 41,4 - uszczelka/dystans musi być 2,3mm.


Ostatnio zmieniony 09 maja 2012, 12:17 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 16:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Zapytam tak z ciekawości jaka jest wysokość tłoka w speedzie i hondzie ?




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 17:06 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
wysokość tłoka speedfight 49mm

wysokość tłoka honda dio około 55mm


Już zostało zamówione materiał na uszczelki 3mm grubość pod cylinder 250x370mm do wyciecia.

Czujnik temperatury zrobie z termometru tablicowego i świecy zapłonowej.

Cylek już będzie zamontowany jeszcze tylko węże, zaciski i chlodnica, płyn, termostat i nowa świeca NGK BR9ES. Okazało się, ze uszczelki cylindra mam jeszcze dobre, więc nie zmieniam.

A z pompą to okazało się, że nie jest sprawna, po rozebraniu szczotki do wymiany :evil:

Czy moduł od hondy dio może zostać przy tym cylindrze od speedfighta 50 LC czy to bez różnicy ???


Ostatnio zmieniony 11 maja 2012, 17:10 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 maja 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
To kiedy kolego first run ?:D




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 maja 2012, 11:20 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Tego jeszcze nie wiem kolego ;)

Mam nadzieje, że dziś zrobie pompe i będe próbował zrobić czujnik temperatury własnej roboty ( zdjęcia wystawie na forum ), uszczelki na tygodniu będe miał.

Do hondy pasuje chłodnica od speedfight 50 LC na wymiary , więc też nie długo będzię.
Jeszcze węze i zaciski poskładać to wszystko i pierwsza próba będzie :twisted:

Tylko, nadal nie wiem co z tym modułem czy ten od hondy co mam to będzie na nim chodził, dodam że sam cylek to peugeot reszta to honda, chyba nie ma az tak dużej różnicy, proszę o porady z modułem ???

Termostat też będzie na tygodniu ;)


Witam, dziś dotarła do mnie paczka, a wniej materiał na uszczelki GAMBIT AF-200 3mm, trzeba odrysować od aluminiowej i wyciąć, ja po wycięciu cienką warstwą sylikonu 350 C ją posmarowałem, aby była bardziej szczelna, tak jak poniżej:

http://img32.imageshack.us/img32/6307/dsc00365cz.jpg

http://img213.imageshack.us/img213/4129/dsc00367ay.jpg

http://img151.imageshack.us/img151/9059/dsc00366d.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/6601/dsc00368mo.jpg

http://img571.imageshack.us/img571/4496/dsc00369irm.jpg

http://img20.imageshack.us/img20/269/dsc00370zz.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/8728/dsc00371hi.jpg

POMPA WODY, musiałem wymienić szczotki, tylko później był problem z złożeniem, musiałem w obudowie wyciąć rowki, abym mógł włożyć szczotki, inaczej się nie dało, zakleiłem taśmą izolacyjną i troche sylikonu 350C dla pewności, teraz chodzi jak nówka ( ta 3 mała rurka nie jest potrzebna, trzeba ją zaślepić, ja użyje poxipolu, którego jeszcze nie kupiłem ) :

http://img713.imageshack.us/img713/7271/dsc00347p.jpg

http://img444.imageshack.us/img444/7805/dsc00348ry.jpg

http://img832.imageshack.us/img832/7813/dsc00349if.jpg

http://img829.imageshack.us/img829/7418/dsc00350hx.jpg

Cylinder speedfight 50 LC, wypolerowałem denko tłoka oraz głowicę nie na lustro ale jest gładkie, aby aż tak szybko nagar nie odkładał :

http://img72.imageshack.us/img72/1339/dsc00352uj.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/310/dsc00353xa.jpg

http://img69.imageshack.us/img69/4229/dsc00354p.jpg

http://img254.imageshack.us/img254/4725/dsc00355m.jpg

http://img607.imageshack.us/img607/7263/dsc00357x.jpg

http://img819.imageshack.us/img819/4103/dsc00358gm.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/8501/dsc00360jx.jpg

http://img196.imageshack.us/img196/602/dsc00364ss.jpg


Achłodnica wraz z zbiorniczkiem wyrównawczym będzie na tą środę lub w czwartek i też zdjęcia wystawię, jeszcze tylko termostat i będe składał narazie sam cylinder.

Jeszcze zostało do kupienia:

- wąż do układu chłodzenia do 125 C dł.3m
- termostat
- płyn

Tylko 3 rzeczy i pierwsza próba ;)


Wczoraj wieczorem założyłem cylinder, lekko przykręciłem, ponieważ jeszcze termostat nie przyszedł to po co 2 razy odkręcać, ale i tak się ładnie prezentuje tylko jedyny minus zardzewiałe koło zamachowe . Cylinder LC pasuje idealnie, troche za grubą uszczelkę kupiłem, wystarczy 2,5mm, 3mm troche za dużo, ale jest ok, lepiej aby było za dużo niż za mało , ponizej zdjęcia jak rozbierałem i składałem, tam gdzie był czujnik temperatury w głowicy jest kawałek świecy właśnie z tego będzie zrobiony czujnik, jeszcze czeka mnie dużo pracy:

http://img857.imageshack.us/img857/1572/dsc00372p.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/6539/dsc00373db.jpg

http://img135.imageshack.us/img135/5445/dsc00375b.jpg

http://img525.imageshack.us/img525/8154/dsc00376v.jpg

http://img811.imageshack.us/img811/8531/dsc00377lo.jpg

http://img641.imageshack.us/img641/4396/dsc00378kx.jpg

http://img13.imageshack.us/img13/5872/dsc00380px.jpg

http://img688.imageshack.us/img688/1836/dsc00381mp.jpg

http://img194.imageshack.us/img194/5379/dsc00382ez.jpg

http://img259.imageshack.us/img259/6581/dsc00383v.jpg

http://img18.imageshack.us/img18/9955/dsc00384ja.jpg

http://img821.imageshack.us/img821/2513/dsc00385qu.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/8972/dsc00387b.jpg

http://img443.imageshack.us/img443/1460/dsc00388jx.jpg



Gdy przypasowałem wydech to między ramą a kolankiem jest 1-1,5cm miejsca, gdy siądę to będzie stukać i co teraz zrobic z wydechem, dodam, ze wydech jest od hondy tact, która miała iaczej kolanko, raczej będe musiał ten wydech sprzedać a założe oryginał. Tylko z oryginalnego wydechu wytnę bebechy, aby go odblokować, muszę ze srodka wszystko wyciąć czy coś zostawić ???


Ostatnio zmieniony 15 maja 2012, 11:22 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:05 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
No widzę prace idą pełną parą. Moim zdaniem nie zakładaj termostatu bo to bezsens. Mam pytanie ile kosztowała uszczelka i czy jak mocno przykręcisz to nie zciśnie jej i skok będzie za duży ?




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 maja 2012, 20:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 mar 2012, 12:06
Posty: 193
Lokalizacja: Okolice Trzcianki
Pojazd:
Sz_kamil dzięki za info o tłoku. Dziś przymierzałem cylinder od p/g do kymco zx (taki sam cylinder co w hondzie) i trzeba dać podkładkę ~5mm, ale tłok jest dłuższy i nie da się obrócić wałem :/




_________________

Kupię Amige A1200
Gilera Stalker




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 9:10 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Gdy dałem tą uszczelkę 3mm to troche jest za duża, gdy przekręcam wałem wałem to tłok prawie nie dochodzi do góry jest z około 1mm przerwy, ale może gdy mocno przykręce to się powinno troche wyrównać ;)

Oto aukcja gdzie kupiłem tą uszczelkę, tylko się zabardzo pośpieszyłem i pomyliłem zamiast kupić AF-200 kupiłem AF300, ale poprosiłem sprzdawcę aby mi zamienił na AF-200 i zamienił ;)


http://allegro.pl/papier-plyta-na-uszcz ... tabsAnchor



Tą 3mm uszczelkę było ciężko wyciąć, posmarowałem sylikonem aby lepiej przylegała ;)



Wczoraj przyszła do mnie chłodnica ze zbiornikiem i 1 wężem, a kupiłem ją tylko za 55zł z wysyłką i wygląda jak nówka, prawdziwa okazja, dziś powoli będe montował oto zdjęcia :

http://img205.imageshack.us/img205/9341/dsc00392vj.jpg

http://img526.imageshack.us/img526/3973/dsc00393zt.jpg



Kupiłem ten termostat, na nowy mnie nie stać :

http://allegro.pl/termostat-peugeot-spe ... 80640.html


Czujnik temperatury zrobie z termometru tablicowego, już go miałem wcześniej, sprzedawca napisał, ze niby jest do 150 C, a jest do 300 C:

http://allegro.pl/termometr-panelowy-ta ... 53055.html




I z świecy zapłonowej, zaznaczyłem na zdjęciu :

http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 00388.jpg/


Oraz z kleju POXIPOL :

http://imageshack.us/photo/my-images/81 ... 394lt.jpg/



Gdy będę montował chlodnicę to bądzie zamontowana pod czachą, wytnę dziurę, ale jeszcze nie wiem jak i czym, na otwór przykleje sylikonem lub poxipolem od wewnętrznej stronie siatkę aluminiową, którą też miałem wcześniej, a kupiłem ją tutaj:

http://allegro.pl/siatka-aluminiowa-18x ... 18721.html



Doszedł dziś do mnie termostat w 100% sprawny ( sprawdziłem ) oto zdjęcie :

http://imageshack.us/photo/my-images/25 ... 395zy.jpg/



Czyli mam już komplet, cylek będzie już dziś dokręcony oraz zrobiony czujnik temperatury.
Na tygodniu kupie z 3-4m węża do układu chłodzenia i zostanie tylko montaż, zaciski kupione, przymocować chłodnicę i zobaczymy jak to wyjdzie.


Zaleje płynem PRESTONE -37C ;)


Ostatni problem to wydech, ten co mam giannelli nrx to będzie mi stukał o rame i co teraz robić :

1. Czy dać większą podwyżkę amortyzatora niż teraz, dodam, że i tak jest wysoko na około 5cm.

2. Czy z oryginalnego wydechu wyjąć wszyskie bebechy, bo jest zablokowany i zaspawać i założyć, a ten giannelli nrx sprzedać. Za sprzedany wydech kupić wydech TECNIGAS RS II od peugeota speedfight-a ???


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 15:12 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 7 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 16:07 
*

Rejestracja: 26 kwie 2011, 16:06
Posty: 157
Pojazd:
Lepiej dać większą podwyżkę. I nie zakładaj termostatu !!




_________________

HONDA RACING STYLE




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 17:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Jakie wymiary ma ta chłodnica , bo też mam zamiar zmienić moją hondę na LC .




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2012, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
sz_kamil kolanko spróbuj wygiąć.
Jak dasz przedłużkę to nic ona nie da




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD


Ostatnio zmieniony 16 maja 2012, 18:28 przez Maciek1997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 7:00 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Chłodnica ma wymiary :
wysokość 160mm

szerokość 240mm

grubość 40mm

oto link:

http://www.racing-planet.pl/tuning-skut ... 094-1.html


Wczoraj skręcałem cylek i gdy się doczepiłem wydechu, próbowałem przypasować to pękło mocowanie dolnej szpilki i kaput :shock:

http://img690.imageshack.us/img690/5255/dsc00403xz.jpg

http://img577.imageshack.us/img577/4450/dsc00404ls.jpg

Dzis pojadę do firmy, która spwa żeliwo i się zapytam czy da się coś zrobić i ile to kosztuje, ja to mam ch***rne szczęście :evil:


I czy po złożeniu cylindra i po skręceniu wydechu można go spróbować odpalićna góra 10 sekund ale bez cieczy, sprawdzic czy pali na tym cylku ???


Byłem teraz z tym cylindrem, powiedział, że na jutro powinien juz być gotowy, może jeszcze dzisiaj się wyrobią ???


Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 9:15 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 10:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
e4nd, ZX na inny silnik chyba AF34 a Honda X8R ma AF 43




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 10:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Moja honda ma oznaczenie af28




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 10:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Hundziarz, dużo było silników w Honda.
Wiem że dio miała 2 silniki.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 10:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
Kiedyś patrzyłem i coś na pokrywie było af18e czy coś w tym stylu




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 11:06 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Moja honda ma napisane AF18E

Oto zdjęcia gdzie miałbym zamontować chłodnicę, ale będzie z tym problem bo za bardzo nie ma miejsca i najlepiej było by zamontować to przed czaszą, wiem, że brzydko by to wyglądało, no ale jak??? :

http://img39.imageshack.us/img39/1744/dsc00397sg.jpg

http://img842.imageshack.us/img842/9484/dsc00398hh.jpg

http://img513.imageshack.us/img513/4914/dsc00399tw.jpg

http://img441.imageshack.us/img441/8098/dsc00401th.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/126/dsc00402pz.jpg


Ostatnio zmieniony 17 maja 2012, 11:13 przez sz_kamil, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 13:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Hundziarz, OK ;)

sz_kamil, żywica, wata szklana ,szpachla i do boju :D




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 13:53 
**

Rejestracja: 09 gru 2011, 11:08
Posty: 241
Lokalizacja: Lubartów
Pojazd: Aprilia sr 50 r factory
Imię: Kamil
Najpierw muszę cylinder naprawić, zdjęcia cylkapare postów wyzej :cry:

Trzeba wiedzieć jak to zrobić, dodam, ze jak bym to robił to pierwszy raz :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 maja 2012, 14:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2012, 19:12
Posty: 289
Lokalizacja: Puławy
Pojazd: Honda DIO ZX ,MBX i civic :3
To jak wszystko jest takie samo to zmieniam :mrgreen:




_________________

Honda DIO ZX power force 70cc LC po portingu
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=301127
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 102 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy