Dzisiaj jest 22 lip 2025, 13:58

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd:
Witam ! Moja Honda Sfx ma v-max 50 km/h. Z tego co czytałem powinna jechać około 80 km/h. Sprawdziałem , czy nie ma blokady na wariatorze ale żadnej tulejki czy czegoś takiego tam nie ma. Pasek , który tam jest nie "dochodzi" jak u innych do samej góry. Wyczytałem na forum , że jest blokada na module. No tak , ale jak się za to zabrać , co zrobić żeby nic nie spieprzyć i żeby po tym "zabiegu" wszystko działało tak jak należy tzn. żeby skuter został odblokowany. Proszę o zrozumienie , jestem zielony w tych kwestiach. Może ktoś z was miał już do czynienia z podobnym przypadkiem ? Czekam na odpowiedź , z góry dziękuję :)

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

Tytuł:
**

Pojazd:
te hondy ogółem nie są demonami prędkości.

blokadę masz na wariu (taki dekielek od strony gwiazdy, do zdjęcia), moduł blokuje obroty.

najlepiej kupić moduł odblokowany (mam coś takiego, choć jeszcze nie sprawdzałem, jak sprawdzę i przetestuję, to mogę odstąpić za niewielką kwotę, mam 3szt, jak coś to /PM).

inna sprawa że możesz mieć po prostu zjechany już ten wariator i przeciwtalerz też no i pasek może też mieć już swoje. efekt - tak jak pisałeś, kiepski vmax.

ew. jeśli to kwestia mocy silnika bo nigdy wcześniej nie jeździł więcej jak 50km/h, to może popatrz tam, sprawdź kompresję, wyczyść gaźnik, filtr powietrza, wydech... ale nie ruszaj jeśli jesteś pewien że tam okej, i że mieszanka w porządku czyli np. nie dymi nic czy nie czuć wachy ze spalin, a na "luzie" schodzi ładnie na dół w obrotach.

150

Ostatnio zmieniony 13 maja 2009, 22:09 przez imachine, łącznie zmieniany 1 raz

Tytuł:
*

Pojazd:
Mógłbyś dać link lub coś takiego ;d gdzie mógłbym zobaczyć jak wygląda ten "dekielek" na wariu ? ;d

Tytuł:
*

Pojazd:
imachine, możesz dać gg, bo bym kupił ten moduł, pogadali byśmy co i jak :mrgreen:

Tytuł:
*

Pojazd: