Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2016, 22:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Panowie mam taki problem. Kumpel mi ostatnio przyprowadził swoją Hondę. Skuter stał dobre 3 lata, ogólne przegląd mu zrobiłem itd no i zapalił i jakoś jeździł. Zauważyłem że na pewno był zły pasek założony, więc zamówiłem z mielocha dedyk do tej Hondy. Niestety pasek leży tak samo jak ten stary, czyli dosyć luźno. Przypuszczam że może być zła tuleja wario jak i samo wario również bo kiedyś jakiś magik coś tam modził. Może ktoś mi podać rozmiar seryjnej tulei wariatora do tej Hondy? Efekt tego jest taki że na podnóżkach skuter wkręca się ładnie na obroty, pod obciążeniem ledwo rusza i jedzie z trudem max 60 km/h. Jeszcze nie odpala ze startera, ale z kopniaka tak, jak dobrze pamiętam to jest wina zbyt małej kompresji tak?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 kwie 2016, 7:17 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Pasek naciąga przede wszystkim korektor. Na korektorze pasek powinien być przy górnej krawędzi ,a druga część na tulei wariatora. Czy tak jest?


Komor pisze:
Jeszcze nie odpala ze startera, ale z kopniaka tak, jak dobrze pamiętam to jest wina zbyt małej kompresji tak?


Zazwyczaj tak jest. Chodź warto ją sprawdzić dokładniej samym urządzeniem dla pewności.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2016, 16:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No pasek na górze korektora siedzi, na wario i przeciwtalerzu nie dochodzi do samego dołu właśnie. Manometr jutro powinienem mieć, ale jak lapie za wario to leciutko bardzo, wręcz jednym palcem mogę obrócić walem, wiec to raczej slaba kompresja będzie.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy