Dzisiaj jest 09 sie 2025, 4:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 gru 2014, 20:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Tak jak powyżej ile mam to docierać ? a cylek został lekko prze honowany tak żeby były te mikro ryski




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 gru 2014, 20:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
150-200 km dla pewności wystarczy :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R


Ostatnio zmieniony 20 gru 2014, 20:43 przez emil7894coliber, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 20:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
łoo to chyba bede musiał zmienić rolki na cięższe :) żeby nie kręcił dużych obrotów :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 22:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
jak sam tłok zmieniałeś to starczy 200, jak kręci bardzo wysoko to nie zaszkodzi zmienić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 23:10 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Pierscienie max 50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 23:16 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Żadnego zmieniania rolek, pierścienie muszą się dopasować do każdych obrotów. Ja po zmianie tłoka pilnowałem niskiej temperatury i nie jeździłem z pasażerem, tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 23:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
tłoka mam tego co miałem tylko pierścienie zmieniam bo je już zeżarło a tłok był w bdb stanie tylko go z nagaru oczyściłem a i musze chyba olej zmienić bo ten castrol w czerwonej butelce to jednak lipa strasznie osadza sie po nim nagar :evil: i denko wypolerowałem czyli tak docierać go gdzieś z ok 100km i rolek nie zmieniac




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 gru 2014, 23:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
100 starczy ;D
Co do oleju to polecam castrol actevo 2T, tylko trochę droższy od czerwonego, a nagaru tyle co nic :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2014, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no i właśnie taki olej mam zamiar kupic :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 gru 2014, 12:18 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Pierscienie zmieniłes wiec musza sie dostosowac/ulozyc. Olej polecam full syntetyk lub ew. pol syntetyk bo mineralne to lipa.Castrol power 1 racing 2t - full syntetyk, castrol actevo 2t - pol syntetyk, castrol czerwony - mineral.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2014, 17:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
bede brał tego actevo bo już na stacji go zamówiłem bo ten czerwony to syf

-- 22 gru 2014, 18:43 --

jednak nie kupiłem tego złotego full syntetyka :mrgreen:




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy