Dzisiaj jest 04 sie 2025, 21:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2012, 14:43 
**

Rejestracja: 22 lip 2010, 20:06
Posty: 349
Lokalizacja: Opacie/Jasło
Pojazd:
10 tys na seryjnym kominie, rolki 4.7g v max ok 100km/h. Na kominie stage 6 pro replica obroty 12 tys v max 110 licznikowe . Pozdrawiam !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 16:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
A powieccie mi czy te silniki wytrzymuja jak ciagle mam na trasie 9 tysiecy obrotow ?
Wydaje mi sie, ze to dla nich nic, waly sa robione na 12,5 tysiaca + granica bezpieczenstwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2012, 20:09
Posty: 144
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
Na stopce 12 tyś v-max ponad 120 a w trasie ponad 10 tys maciek805, wytrzymia te silniki są do tego stworzone




_________________

http://img.userbars.pl/146/29015.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 19:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 9:27
Posty: 877
Lokalizacja: Gardeja (pomorskie)
Pojazd:
maciek805,

Wał w p/g wytrzyma prawie wszystko prócz big bore 77ccm XD.

To 2t więc jest przystosowany do wysokich obrotów.




_________________

Zobacz mojego Runnerka.
Honda x8r [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 22:19
Posty: 923
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd: Honda NSR 125
maciek805, jakbyś wiedział że silniki 2t pracują na wysokich obrotach bo wtedy osiągają największy moment obrotowy i moc więc poczytaj trochę na necie o zasadzie działania i będziesz wszystko wiedział :) 9 tyś to jest nic dla tych silników ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2012, 20:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:06
Posty: 1702
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd:
No jasne, jak silnik 2t dobija do reza ( od jakis 8,9 tysiecy bodajze ? ) to ma najwieksza moc i najlepsze spalanie mieszanki. Z tym ze najwieksza moc na tych nieco wyzszych obrotach jest wieksza to chyba nie oznacza, ze silnik bedzie na nich pracowac to dluzej pochodzi :P

Dlatego chcialem sie spytac czy jak ciagle mu trzymam na trasie, np. 10 tysiecy to ... moze cos pieprznac ze tak powiem ?
Ja wiem, ze raczej nie, ale jestem typem czlowieka, ktory zawsze woli wysluchac co inne osoby maja na ten temat do powiedzenia, wiec zapraszam do wypowiedzi.



Znam osoby co na serii krecily duzo wyzsze obroty ... Pamietam jak mialem simsona 60/4 + tlok mza za 25zl - Jak osiagnal 8 tysiecy to po prostu myslalem ze zaraz wystrzeli, a pierscienie dzwonily niemolosiernie. Ale nie porownuje sie tego do p/g.


Ostatnio zmieniony 05 lip 2012, 20:37 przez maciek805, łącznie zmieniany 4 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2012, 6:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2012, 20:09
Posty: 144
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
maciek805, kolega dziennie jezdzi do szkoly i ma obroty ok 10 tys i mu nic nie szczeliło a ma piaggio nrg mc3 extreme sport series




_________________

http://img.userbars.pl/146/29015.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 19:56 
*

Rejestracja: 12 wrz 2012, 19:35
Posty: 1
Lokalizacja: Pleszew
Pojazd:
Siema;d mój Nrg

Cylinder Top Performance Trophy
Gaźnik phbg 21mm (spalanie 5/100) w mieszanym trybie.
membramki carbon
Wariator Stage6 Sport Pro
Wydech Stage6 Pro Replica
Pasek Polini For Race
Przeciwtalerz Polini Evolution
Gąbkowy filtr powietrza REVO
Ma V/Max 120;d i zajebiste przyspieszenie pozdr;d




_________________

Kamil Grodzki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 20:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2012, 22:42
Posty: 205
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
możesz powiedzieć po co komu taka informacja, nawet pomijając to ze odkopany temat, to jeszcze nic do niego nie wnosi, bo nie podałeś ile obr kręci ...




_________________

Podziwiaj Runner'a :D

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272565




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 wrz 2012, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2011, 20:39
Posty: 416
Lokalizacja: Złotów
Pojazd: Aprilia Sx
jacekc12, x2 ...




_________________

APRILIA SX: aprilia-sx50-09-t335705.html


AIRSAL 70CC[b][/b]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 4:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 mar 2010, 22:25
Posty: 236
Pojazd:
Szkoda ze ja w mojej runnerce nie moge obrotow sprawdzic..

Vmax przy kompresji okolo 5.5, multivarze i tecnigasie next-r to 100 licznikowe na prostej jak sie pochyle




_________________

SPRZEDAM !

http://allegro.pl/gilera-runner-sprzeda ... 14416.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 wrz 2012, 6:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Jak miałem DNA seria + Polini For Race 3 to obrotomierz przy 11,5tyś zaczynał wariować :) Myślę , że 12tyś mogła mieć na spokojnie :mrgreen: V-max 100km/h :)




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy